Gå til innhold

Ivar-ballong?


Gjest Blubberella

Anbefalte innlegg

Jeg brukte Ivar-ballong i en setning i dag. Har herved lagt det til i vokabularet :laugh:

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte Ivar-ballong i en setning i dag. Har herved lagt det til i vokabularet :laugh:

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

Men vet du hva det betyr da? :) Siden ordet ikke har noen mening og er et resultat av en umorsom person som prøver å være morsom.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Haha! Jeg er en kvinne da:(

Jeg har ingen unnskyldning for hvorfor jeg trodde du var mann! Beklager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hva det betyr da? :) Siden ordet ikke har noen mening og er et resultat av en umorsom person som prøver å være morsom.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Ivar-ballong betyr å være helt Johannes tror jeg, jeg bruker det sånn.

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar-ballong betyr å være helt Johannes tror jeg, jeg bruker det sånn.

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

Slutt å være Markus-pappeske!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å være Markus-pappeske!

Ti still på deg Solveig-dunk.

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en Ivar-ballong? Ser det uttrykket blir brukt flere steder her inne av en AB.

Nå tror jeg at det er kun én bruker som bruker dette ordet. "Ivar-ballong" betyr ingenting, det er bare noe en eller annen idiot her inne bruker.

Anonym poster: a674de61d3657be82b8a5583e490bac5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at det er kun én bruker som bruker dette ordet. "Ivar-ballong" betyr ingenting, det er bare noe en eller annen idiot her inne bruker.

Anonym poster: a674de61d3657be82b8a5583e490bac5

Utover dagen i dag ser det ut som flere er blitt fascinert av uttrykket og har lagt det inn i egne postinger. Ut fra skrivestil så virker det ikke som om det er samme person hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar-ballong betyr å være helt Johannes tror jeg, jeg bruker det sånn.

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

Slutt å være Markus-pappeske!

Ti still på deg Solveig-dunk.

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

Dere er alle fullstendig Christian Mikkelsen, kan dere ikke bare ta det litt Arild, dere Amanda-krukker. Hvis dere ikke har svar på hvorfor en bruker er helt Steinar, så kan dere heller ta det Gunnar.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er alle fullstendig Christian Mikkelsen, kan dere ikke bare ta det litt Arild, dere Amanda-krukker. Hvis dere ikke har svar på hvorfor en bruker er helt Steinar, så kan dere heller ta det Gunnar.

Anonym poster: 33eb029d1b6d20ac36f59cb8e98d904c

Forbanna Juul du er da!

Ikke noe gøy å være på KG når sånne Bjørge-banjoer som deg skal forsure!

Anonym poster: 54ee9e7baa4a0bb11b74277e6d810ace

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover dagen i dag ser det ut som flere er blitt fascinert av uttrykket og har lagt det inn i egne postinger. Ut fra skrivestil så virker det ikke som om det er samme person hele tiden.

Selvfølgelig er det samme bruker, men h*n er lur nok til å skrive på forskjellige måter for ikke å bli oppdaget. Jeg blir ihvertfall ikke fascinert av ordet, men syns det er litt morsomt at så mange har googlet ordet.

Anonym poster: a674de61d3657be82b8a5583e490bac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det uttrykket er litt søtt og morsomt, jeg da. Smiler litt for meg selv hver gang det dukker opp i en tråd. Ha litt humor, folkens. Aner fortsatt ikke hva det betyr da :fnise:

Anonym poster: df58c29b60aa4cd87104d1bc3d7fb678

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hva det betyr da? :) Siden ordet ikke har noen mening og er et resultat av en umorsom person som prøver å være morsom.

Det er jo akkurat det som er morsomt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg gjorde det samme.

Uttrykket gir meg assisoasjoner til Carl I. Hagen og Fremskrittspartiet. Hans fulle navn er Carl Ivar, og han kan være temmelig oppblåst.

Jeg tenkte det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Etter å ha lest i PH-tråden at Magne bare er en Ivar-ballong ser jeg for meg det teite gliset hans hver gang jeg hører uttrykket. Herved er PH-magne selve symbolet på en Ivar-ballong. Han er jo litt oppblåst også da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla også dette og kom tilbake inn hit. Eneste "spennende" oppdagelsen jeg har gjort i "Ivar-ballong"-mysteriet er at jeg har kommet fram til at de (mange) AB-innleggene som har skrevet dette ikke har samme nummer, så det må være flere brukere som driver med dette. Jeg har ikke sett det før idag, så jeg vet ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar-ballong er faktisk et velfungerende uttrykk her inne. Synes det bare er teit når andre prøver å etterligne det.

Anonym poster: a28be0c5ec64257d9aacb1d2cb48e795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googla også dette og kom tilbake inn hit. Eneste "spennende" oppdagelsen jeg har gjort i "Ivar-ballong"-mysteriet er at jeg har kommet fram til at de (mange) AB-innleggene som har skrevet dette ikke har samme nummer, så det må være flere brukere som driver med dette. Jeg har ikke sett det før idag, så jeg vet ikke...

Man har ikke samme AB-nummer i forskjellige tråder.

Anonym poster: f9512248f8a9daecc9a7171013da2132

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...