Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er jo fantastisk! Haha, elsker når han sier;

'Kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser! We can saaave the wooorld together!'

Jeg synes den bare er teit og irriterende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitness frokost reklamen. Man får ikke fitness kropp av å spise grove flak, dessuten er de typene med frukt proppfulle av sukker!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen hvor det er en fyr som skal kjøpe kebab, og spør om hvor mye det koster. Han får spørsmål om han skal betale nå eller få faktura i posten ? Og hvis han betaler nå koster det 80 ikke 40 kr.

Det er en reklame om kontantkort, og at det blir sånn hvis du kjøper det i butikk. Men du får da de pengene du betaler for på et kontantkort...

JEG FORSTÅR DEN IKKE 1!!!!! Noen som kan forklare ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carousel

Alle frokostblandingreklamene, og bredbåndsreklamen til Telenor. Den karusellen som går skikkelig sakte rundt til verdens jævligste musikk. Den er så treig, og det tok lang tid før jeg faktisk husket hva den var reklame for. Skikkelig dårlig.

BI-reklamene er også helt jævlige. "Ikke forbli en junior", også SKRIKER den I've been working hard-sangen. At en skole med så mange markedsføringslinjer ikke klarer å lage noe bedre enn det der..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaaaater reklamene med Maggi Juicy Chicken, og Oreo-reklamen.

Egentlig takler jeg ikke reklamer der de har dubbet dem til norsk. Sykt irriterende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke produktet, men er en krem for økt nytelse for kvinner som selges på apoteket. Blir sprø av den reklamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle frokostblandingreklamene, og bredbåndsreklamen til Telenor. Den karusellen som går skikkelig sakte rundt til verdens jævligste musikk. Den er så treig, og det tok lang tid før jeg faktisk husket hva den var reklame for. Skikkelig dårlig.

BI-reklamene er også helt jævlige. "Ikke forbli en junior", også SKRIKER den I've been working hard-sangen. At en skole med så mange markedsføringslinjer ikke klarer å lage noe bedre enn det der..

Touché!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Den er jo fantastisk! Haha, elsker når han sier;

'Kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser! We can saaave the wooorld together!'

And it's probably baaaaad for the eskimooooos :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som jeg hater Millom-reklamen! Hvorfor i all verden har de satt mannsstemmer på de små tvillingene? :rasende:

Og den Nutrilett-reklamen! "Nutrilett bar! Den smaker HELT fantastisk!". "Jeg spiser Nutrilett-barer ofte, og nå passer favorittbuksa igjen!" *klapse seg selv på rumpa* :klaske:

Og den "one true match"-fondationreklamen. Med hu ynkelig dama, som sitter på gulvet og bare "There's only one true match for me, and I'm worth it" :scorpis:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de reklamerer for maling...den stemmen til den kjerringa. ÅÅå, grusomt.

"Gorgeous, gorgeous, gorgeous!" ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spot-on på det meste i denne tråden.

Men jeg savner den jeg syns er aller værst, husker ikke hvilket produkt den er for en gang. Hun som går på noen esker med hvite sopper på, så blir de brune og lukter vondt, handler visst om floraen i underlivet..

Den får jeg mark av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg missliker alle reklamer som handler om magetrøbbel og slankeprodukter.

Og den nye Tine reklamen om brunost. Må man liksom være en del av en familie for å spise brunost?? Hmf.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange jeg hater, men på topp er vel kanskje Makrell i tomat reklamene. Mye på grunn av at jeg haaaaater makrell i tomat!!

Forøvrig er reklamen med han fyren som virkelig ror seg vekk når kona konfronterer han med den flotte dama på tv'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...