Gå til innhold

MellonCollies dager


MellonCollie

Anbefalte innlegg

I dag puttet N sammen to ord! Hun gikk bort til hunden som lå og slappet av foran ovnen, satt seg ned på huk og sa "Bejja sove!". Åhh... jeg blir så satt ut av tempoet. Få, få uker siden det løsnet på språket, og nå skjer det nye ting hver eneste dag.

Ellers er alt bra her om dagen. Huset ble adventspyntet i tide, ungene koser seg med hver sin kalender. Og vi har fin familietid med Julekongen hver dag kl 18. Til helga skal mannen og jeg til Göteborg - gleder meg til å rusle rundt på Liseberg og se på julelysene etc.

Var hos familievernkontoret igjen på fredag, og mot slutten av timen sa terapeuten at dersom ikke vi skulle komme oss gjennom dette, så skjønte han ikke hvem som skulle klare det. Det er vel noe å ta med seg fra en som har møtt mange par i krise. Og det går veldig fint med oss. Vi har fått oss en oppvåkning - vi tar mer vare på hverandre enn vi har gjort på lenge. Og det skal vi fortsette med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å lese at dere har det bra! :hjerte: Tiden går fort ja, synes ikke det er lenge siden N ble født jeg! :) Håper dere koste dere på kjærestetur også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer. Det er trist å miste noen som står deg nær uansett hvor ventet det er.

Håper dere hadde en flott kjærestetur - en herlig forfriskning i en travel førjulstid :)

Må inn på bloggen og lese om lille store N :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en uke. Natt til søndag kastet N opp, mange mange ganger. Var i form igjen søndag, men vi holdt henne hjemme fra bhg mandag pga 48 timers regel. Når det var gått 44 timer av karantenetiden siden siste oppkast - da kastet hun opp igjen! Så hun var i barnehagen først igår. Vært der i dag også - og når vi har kommet hjem fra bhg synes vi hun er litt sutrete og rar. Tar tempen, litt varmere enn vanlig - men ikke feber. Nå derimot, har feberen kommet for fullt.

3 sykdomsrunder på en uke, det er imponerende :( Stakkars lille kropp, håper bare hun kommer seg til jul.

Ungene skulle egentlig sove hos mormor og morfar i natt, vi skulle på tapaskveld med venner. Men da dro jeg heller hjem med N, D insisterte på overnatting uansett. Og så sendte jeg mannen ut for å være sosial... jaja, sånn går no dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

N var syk frem til lille julaftens-kveld. Da ga feberen seg.

Natt til julaften - da var det min tur. Med omgangssyke.

Så jeg tilbragte store deler av gårsdagen i senga, mens mannen tok seg av begge barna, dekket bord og gjorde klart - og ikke minst.... laget det aller meste av julemiddagen!! Jeg er superimponert!!

Mamma kom hit en time før de andre gjestene og hjalp til med innspurten og å lage saus, men utover det hadde mannen stålkontroll med muntlig hjelp av meg (og en huskeliste jeg hadde laget til meg selv på forhånd).

Jeg spiste ikke noe før kl 22.30 i går kveld, da fikk jeg i meg en halv skive loff med banan på... det var min julaften i år. Og jeg som har gleda meg til denne dagen i ca 360 dager........ Frisk igjen i dag, så det gikk fort over, da. Men fy søren, så urettferdig.

Ellers var julaften fin. Jeg fikk med meg pakkeutdeling, og begge ungene storkoste seg og var i kjempeslag! D fikk veldig mye dinosaurting, noe som var stas. N fikk endel forskjellig, men umiddelbare favoritter var "Baby born"-dukke og dukkestol. Hun har gått rundt med dukka i hele dag, matet den med flaska, satt henne i stolen og servert mat med teserviset sitt osv.. hun er så nydelig.

Jeg fikk Londontur med lommepenger av min kjære - så i februar blir det jentetur med bestevenninne som bor i Trheim! Jippi! Ellers fikk vi nytt hverdagsservise, og noen glass vi sparer på + andre småting. Tror alle koste seg veldig på tross av min labre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen: Kom hjem fra Oslo og svigers, oppdaget at husnøklene våre var borte i det vi svingte inn foran huset vårt hjemme.. endte opp med å måtte bryte oss inn i vårt eget hus (knuse vindu ved siden av døra etc). Så i dag har mannen snekret og bygd på inngangspartiet.

Og nå har D ligget oppe og hylgrått i en time - med noe som ser ut til å være ørebetennelse.

Jeg gir opp. Karma har tatt oss, men jeg trodde virkelig ikke vi fortjente dette. Godt nytt år, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en jul dere har hatt! :hakeslepp: 2012 har vært en "bumpy ride" for oss begge kan det virke som, vi får håpe 2013 blir bedre! :Nikke: Godt nyttår! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...