Gå til innhold

Gutt 10år skulle ønske han ikke var født... HJELP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste tiden har skolearbeidet gått nedover, og humøret svinger som en jojo. Han har blirr stygg i munn mot lillesøster og er ikke så lett å hanskes med lenger. Vi har forsøkt å prate med han, og det kommer litt og litt. Han liker seg ikke på skolen og skulle ønske at jeg aldri hadde møtt pappen hans slik at han slapp å bli født...

Han begynte på ny skole i fjor. 5.kl. Gikk litt smått med venner i starten, men det måtte vi nesten forvente. Etterhvert fikk han noen veldig gode venner og var ofte borte eller hadde besøk. GIkk veldig bra i vår, så da tenkte jeg at han hadde slått seg til ro.

Men i høst begynte en av gutta å tulle mye med han, og har etterhvert fått med seg alle gutta. De venner som er igjen er et år eldre, og veldig greie, men neste år er de jo ikke på samme skole...

Vi skal på foreldresamtale i dag, så skal ta det opp der. Spesielt med tanke på at de ikke hører på han på skolen siden han sier han forsøker å ta det opp. I Gymmen i går hadde denne gutten kastet basketballen hardt i nesa hans med vilje slik at han begynte å blø. Lo vist godt av han da, men læreren så det ikke så da var det jo ikke med vilje....

Har lurt litt på å ringe de foreldrene til de han var mye med i 5.kl. Høre om de vet om det har skjedd noe, men uten at de skal ta dette opp med barna på den måten at min virker som en sladrehank... Men vil vente til etter møte i dag å høre hva læreren mener. Kanskje har hun fått med seg noe annet....

Sikkert ikke uskyldig min heller. Han tar nok fort igjen, men det er likevel noe som er feil nåe han skulle ønske at han ikke var født...

Han driver også med "selvskading" om jeg kan kalle det det. Visker på armen med viskelær slik at det blir store brannsår... Han sier dt er flere som driver med dette så kan være for å tøffe seg også...

Uff blir lirr rådveill når gutten min har det vondt... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller si..



Anonymous poster hash: d97ec...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SånnCirka

Kontakt BUP og PPT. Innvolver evetuelt helsesøster også. Hvis du ikke blir hørt går du til fastlegen og krever hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...