Gå til innhold

Illuminati-symbolikken i Pierre Robert-reklamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*gjesp*

Kan ikke disse konspirasjonstullingene i det minste finne noe som har et minimum av konsekvens?

Hvorfor skal man knytte pyramiden med øyet til illuminati? Det er et gammelt kristent symbol som var i bruk i kirken lenge før Adam Weisshaupt, og fortsatt er det. Illuminati fantes bare i ca. 15 år, og det er over to hundre år siden. De involverte ble fengslet, og frimureriet kastet dem ut og fordømte dem.

Alle påstander på slike sider er bare vås.

Anonymous poster hash: 597c6...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, jeg som håpet det var flere gærne konspirasjonsteoretikere enn som så her på KG. Jaja.



Anonymous poster hash: 58064...3b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Kan ikke disse konspirasjonstullingene i det minste finne noe som har et minimum av konsekvens?

Hvorfor skal man knytte pyramiden med øyet til illuminati? Det er et gammelt kristent symbol som var i bruk i kirken lenge før Adam Weisshaupt, og fortsatt er det. Illuminati fantes bare i ca. 15 år, og det er over to hundre år siden. De involverte ble fengslet, og frimureriet kastet dem ut og fordømte dem.

Alle påstander på slike sider er bare vås.

Anonymous poster hash: 597c6...b2f

Feil, det er ikke et kristent symbol, det er et egyptisk symbol som holdt til med soldyrkelsen leeenge før kristendommen ble oppfunnet.

Anonymous poster hash: 44534...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil, det er ikke et kristent symbol, det er et egyptisk symbol som holdt til med soldyrkelsen leeenge før kristendommen ble oppfunnet. Anonymous poster hash: 44534...62d

Det er fortsatt et symbol som har vært brukt av kirken i over 2000 år, selv om opphavet er enda eldre. Det gjør det bare enda mindre til en markør for illuminati.

Anonymous poster hash: 597c6...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet så har Pierre Robertfått et par eksta som har tittet på reklamen

Hvor i reklamen er dette symbolet som det er snakk om i tråden her?

Anonymous poster hash: b1003...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i reklamen er dette symbolet som det er snakk om i tråden her?

Anonymous poster hash: b1003...4c9

Jeg kunne ikke se det... Men jeg tok en ekstra titt på reklamen 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke se det... Men jeg tok en ekstra titt på reklamen

Det er jenta som holder den venstra handa over øyet. Det er tegnet et øye på handa.

Illuminati vil at du skal kjøpe denne trusa til dine barn. Og toppen også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den linken øverst.. Hva er poenget med den?? Masse kjendiser med hånda foran ansiktet, javel?? Jeg har sittet sånn med hånda mi selv jeg. Betyr da ingenting. AHH jeg blir matt!!!



Anonymous poster hash: 0e9f9...216
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...