Gå til innhold

Dårlig gjort!


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Se for dere følgende scenario: En bruker starter en ny tråd på "hus, etc" fordi hun vil ha råd til oppussing av ny leilighet (heldiggrisen)!!

SÅ skjer følgende: brukeren får mange gode råd. (alt vel) Så kommer det pluttselig noe gørr: noen benytter anledningen til å gjøre narr og si vemmelige ting om en annen bruker (som ikke har vist seg i denne tråden en gang).

Det er så dårlig gjort! Det er dårlig mot hun som rakkes ned på, og det er ikke minst like dårlig gjort ovenfor hun som har startet tråden fordi hun ønsker råd om inredning.

ps: De aktuelle inleggene er nå slettet, men det er ikke første (eller siste?) gangen problemstillingen er aktuell, vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Morticia

Jeg har IKKE sagt "vemmelige ord" - jeg sa kun hva jeg mente om utfallet av nevnte person's drømmeprosjekt - at det hørtes helt jævlig ut - og det er MIN mening, som jeg også må få lov til å si.

Jeg kom også med råd til personen som starter tråden.

Men igjen.......... enkelte brukere har lov til å si HVA de vil uansett - mens andre må finne seg i å bli slettet gang på gang på faens gang :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE sagt "vemmelige ord" - jeg sa kun hva jeg mente om utfallet av nevnte person's drømmeprosjekt - at det hørtes helt jævlig ut - og det er MIN mening, som jeg også må få lov til å si.

Jeg kom også med råd til personen som starter tråden.

Men igjen.......... enkelte brukere har lov til å si HVA de vil uansett - mens andre må finne seg i å bli slettet gang på gang på faens gang :evil:

Hvis du forventer å få respekt av andre, må du starte med å respektere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Eh...... jodbær - RESPEKT er noe man gjør seg fortjent til..... viste du ikke det????

Mitt poeng er at enkelte "heldige" utvalgte har eneråderett her inne - enkelte brukere kan si HVA de vil, HVORDAN de vil og i hvilken som helst sammenheng. En slik behandling hos moderatorene er ikke oss alle forunt uheldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...... jodbær - RESPEKT er noe man gjør seg fortjent til..... viste du ikke det????

Alle mennesker fortjener å få respekt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Mitt poeng er at enkelte "heldige" utvalgte har eneråderett her inne - enkelte brukere kan si HVA de vil, HVORDAN de vil og i hvilken som helst sammenheng. En slik behandling hos moderatorene er ikke oss alle forunt uheldigvis.

Morticia: At du føler deg urettferdig behandlet av moderatorer, gir deg ingen grunn til å ødelegge Ewoyns tråd, eller gjøre narr av Millas prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å se det innlegget før det ble slettet. Jeg er enig i Mistys avgjørelse. Det var ikke nødvendig å snakke nedsettende om Millas prosjekt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Åherregud!!!!!

Unnskyld unnskyld unnskyld - Drømmeprosjektet hørtes sååååååå fint ut!!!!!!

*lover på tro og ære at jeg ALDRI skal si mot Milla igjen*

pfhøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.... care - slik respekt som du utviser??????? :roll:

:blunke: :wink: hva er det med deg, Morticia. Skulle tro det er noen som har gjort deg mye vondt her i livet.

Smil til verden - og verden smiler til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Åherregud!!!!!

Unnskyld unnskyld unnskyld - Drømmeprosjektet hørtes sååååååå fint ut!!!!!!

*lover på tro og ære at jeg ALDRI skal si mot Milla igjen*

pfhøy!!!

Du - du kan da vel diskutere med Milla eller hvem du vil, du! Men du behøver vel ikke å trakassere folk? Å slenge spydigheter når folk forteller om noe de har laget er vel ikke det samme som å delta i en diskusjon? Uansett er det heller ikke noen grunn til å ødelegge Ewoyns tråd som faktisk ikke handlet om Millas prosjekt. Milla trenger vel ikke bli blandet inn i alt heller?

Syns ikke du trenger å furte mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for dere følgende scenario: En bruker starter en ny tråd på "hus, etc" fordi hun vil ha råd til oppussing av ny leilighet (heldiggrisen)!!

SÅ skjer følgende: brukeren får mange gode råd. (alt vel) Så kommer det pluttselig noe gørr: noen benytter anledningen til å gjøre narr og si vemmelige ting om en annen bruker (som ikke har vist seg i denne tråden en gang).

Det er så dårlig gjort! Det er dårlig mot hun som rakkes ned på, og det er ikke minst like dårlig gjort ovenfor hun som har startet tråden fordi hun ønsker råd om inredning.

ps: De aktuelle inleggene er nå slettet, men det er ikke første (eller siste?) gangen problemstillingen er aktuell, vil jeg tro..

SIden jeg startet den tråden om min drømmesituasjon, så bør jeg vel si noe jeg også :wink: . Jeg er helt enig med Embla S, nå fikk jeg ikke sett hva som ble skrevet i de innleggene som ble slettet, men det var unødvendig å trekke det inni min tråd. For jeg spurte ikke om hva dere syntes om Millas prosjekt, men om tips til oppussing av min leilighet!!! Så det var litt dårlig gjort mot Milla da, og det kunne heller blitt tatt opp i hennes tråd. Men jeg snys også det var litt dårlig gjort av Milla å gå på "ros, tips...." å påstå at jeg kommer med en parodi, fjortiseri og lignende. Det bør hun ta kritikk for.

Men nå er innleggene slettet, så kanskje denne tråden skal stoppes før det blir skittkasting her inne også? :wink:

Ha en fin dag folkens! :vinke: Nå skal jeg å hente fargekart!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Men jeg snys også det var litt dårlig gjort av Milla å gå på "ros, tips...." å påstå at jeg kommer med en parodi, fjortiseri og lignende. Det bør hun ta kritikk for.

Helt enig med deg, Eowyn (åå så vanskelig å skrive navnet ditt rett), hadde hun lest inlegget ditt, ville hun skjønt det!

Hold oss oppdatert ang leiligheten din da, Eowyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...... jodbær - RESPEKT er noe man gjør seg fortjent til..... viste du ikke det????

Mitt poeng er at enkelte "heldige" utvalgte har eneråderett her inne - enkelte brukere kan si HVA de vil, HVORDAN de vil og i hvilken som helst sammenheng. En slik behandling hos moderatorene er ikke oss alle forunt uheldigvis.

Greit nok at du føler deg urettferdig behandlet, og det beklager jeg på det sterkeste, men du må følge reglene slik alle andre må her inne.

Hvis noen bryter reglene, blir innleggene slettet. Og vi burde ikke ha grunn til å få innleggene våre slettet, vi er voksne folk som burde klare å opprettholde en viss netikette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hun gjør ikke stort annet for tiden.

Tror d kommer av for lite k##.

Køddet bare

:o

:ler: God helg til deg, sexysadie, du furter iallefall ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, Eowyn (åå så vanskelig å skrive navnet ditt rett), hadde hun lest inlegget ditt, ville hun skjønt det!

Hold oss oppdatert ang leiligheten din da, Eowyn!

Ja, antageligvis :)

Dere skal få oppdatering etterhvert om hvilken maling jeg valgte tilslutt, og om jeg blir fornøyd med resultatet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...