Gå til innhold

Milla Quincampoix


Gjest KATTAstrofe

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe

Det er egentlig under min verdighet å kommentere saker som dette, men nå klarer jeg rett og slett ikke å la vær.

Har prøvd å unngå konfrontasjoner, og har ligget lavt i terrenget her på KG når det gjelder deg, men etter å ha sett all gallen du har spydd ut av deg i løpet av dagen, holdt jeg mildt sagt på å sette kaffen i halsen.

Du påstår du er katolikk? Da burde du gå foran med et godt eksempel og ligge lavere i terrenget når det gjelder å kritisere andre for hva de f.eks foretar seg i senga (som vi så et eksempel på idag). Alle er vi forskjellige, og så lenge ingen gjør noe straffbart eller skader/sårer andre, så burde du holde igjen den snerpete munnen din!

De fleste kristne jeg kjenner er åpne fine mennesker med respekt for andres privatliv og legninger. Takk og pris for det. Men du er unntaket som bekrefter regelen. Slike forutinntatte, pripne mennesker trodde jeg bare fantes i dårlige amerikanske såpeserier og billig kiosklitteratur.

Det samme gjelder dine påstander om at alle andre her på forumet er misunnelige på deg. Hva skulle vi være misunnelig for? Jeg ville aldri i verden ha levd et liv som deg, innestengt i dine egne fordommer. Det er ikke rart du er sur og gretten. Hvis du ikke klarer å være hyggelig mot menneskene som er her på forumet, så foreslår jeg at du tar deg en ferie, eller oppsøker profesjonell hjelp.

Det er mulig du er av finere familie, har penger, utdannelse og de fleste formaliteter i orden, men vet du hva? Det imponerer ikke meg. Jeg tror jeg kan garantere for at det er flere her i forumet som har ting vel så bra på plass som du, men de gjør ikke noe stort poeng ut av det. De klarer i alle fall å oppføre seg som folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Det er egentlig under min verdighet å kommentere saker som dette, men nå klarer jeg rett og slett ikke å la vær.

Vær velkommen ned hit på "gulvet" sammen med oss andre

Har prøvd å unngå konfrontasjoner, og har ligget lavt i terrenget her på KG når det gjelder deg, men etter å ha sett all gallen du har spydd ut av deg i løpet av dagen, holdt jeg mildt sagt på å sette kaffen i halsen.

Det har du gjort klokt i. Det er jammen nok av tullinger her fra før.

Du påstår du er katolikk? Da burde du gå foran med et godt eksempel og ligge lavere i terrenget når det gjelder å kritisere andre for hva de f.eks foretar seg i senga (som vi så et eksempel på idag). Alle er vi forskjellige, og så lenge ingen gjør noe straffbart eller skader/sårer andre, så burde du holde igjen den snerpete munnen din!

Vi katolikker er jo kjente med å bry oss med andre folks sexliv er vi ikke?

De fleste kristne jeg kjenner er åpne fine mennesker med respekt for andres privatliv og legninger. Takk og pris for det. Men du er unntaket som bekrefter regelen. Slike forutinntatte, pripne mennesker trodde jeg bare fantes i dårlige amerikanske såpeserier og billig kiosklitteratur.

Godt forsøk- men ikke godt nok.

Det samme gjelder dine påstander om at alle andre her på forumet er misunnelige på deg. Hva skulle vi være misunnelig for? Jeg ville aldri i verden ha levd et liv som deg, innestengt i dine egne fordommer. Det er ikke rart du er sur og gretten. Hvis du ikke klarer å være hyggelig mot menneskene som er her på forumet, så foreslår jeg at du tar deg en ferie, eller oppsøker profesjonell hjelp.

Huff ja, mitt tomme barnløse liv, vil jeg noengang oppleve lykken? Jeg har mine fordommer jeg som alle andre. Forskjellen er at jeg tør å si dem åpent ut. Jeg har ett godt liv og er ikke spesielt mer sur enn andre mennesker. Du skulle se meg når jeg skriver innlegg på KG, stort sett er jeg i godt humør, slik som nå oget med misunnelse er faktisk helt reelt. KG flommer over av firebarnsmødre med uoppfylte drømmer.

Det er mulig du er av finere familie, har penger, utdannelse og de fleste formaliteter i orden, men vet du hva? Det imponerer ikke meg. Jeg tror jeg kan garantere for at det er flere her i forumet som har ting vel så bra på plass som du, men de gjør ikke noe stort poeng ut av det. De klarer i alle fall å oppføre seg som folk.

Jeg er heller ikke ute etter å imponere noen, men mange blir provosert at jeg med min unge alder har det jeg har. Og det er deres problem, ikke mitt. Og da kommer gjerne misunnelsen frem så det lyser med argumenter som, "du har ikke barn" etc. Det gjentar seg gang på gang. :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Har aldri nevnt det med barn med et eneste ord, for det driter jeg i. Har dessuten ikke barn selv.

Deler slettet. Hege (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Har aldri nevnt det med barn med et eneste ord' date=' for det driter jeg i. Har dessuten ikke barn selv.[/quote']

Du har ikke nevnt det med barn, jeg snakket heller ikke om deg når jeg nevnte det.

Milla

Deler slettet. Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har fulgt med både deg og KG i snart to år. Ikke kom å påstå at jeg velger side bare fordi jeg for første gang skriver noe om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg har fulgt med både deg og KG i snart to år. Ikke kom å påstå at jeg velger side bare fordi jeg for første gang skriver noe om deg.

Jobber du i Etterretningsvesnet eller noe :ler: "Jeg har fulgt med deg"

Du velger side ikke pga. det jeg skrev tidligere i dag, men pga. at du er provosert fordi du helst vil at på KG skal alle være enige uansett hva det gjelder. Du er med i KG's Fredskorps, en haug med dørgende kjedelige liksom-debattanter.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KATTAstrofe

Jobber du i Etterretningsvesnet eller noe :ler: "Jeg har fulgt med deg"

Er du paranoid?

Du velger side ikke pga. det jeg skrev tidligere i dag, men pga. at du er provosert fordi du helst vil at på KG skal alle være enige uansett hva det gjelder. Du er med i KG's Fredskorps, en haug med dørgende kjedelige liksom-debattanter.

Nå har du dratt dette tema så langt ut på viddene som mulig. Har aldri påstått at alle skal være enig. Men det må være mulig å diskutere på en saklig måte, uten at slike som deg rakker ned på dem. Hvis noen skriver noe som ikke stemmer overens med dine holdninger, så er du etter vedkommende med en gang med spydigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jepp, gidder ikke la henne dra meg med ned i gjørma. Så jeg setter strek. Innleggene blir bare mer og mer patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jepp' date=' gidder ikke la henne dra meg med ned i gjørma. Så jeg setter strek. Innleggene blir bare mer og mer patetiske.[/quote']

Det er nok best du holder deg oppe på pidestallen din.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...