Gå til innhold

barnehage 6dager i uken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Søsteren min har en datter på 3år. Denne jenten er i barnehagen 6 dager i uken! Altså lørdagsbarnehage også. Søsteren min jobber heller ikke, så etter hun leverer datteren i barnehagen drar hun hjem - sover, ser på tv, shopper osv. Er dette bra for barnet? Å kun ha søndag sammen med mamman sin. Det er snakk om fulle dager i barnehagen og en dag i uken er barnehagen åpen til kl 8 på kvelden. 

Er ikke mor selv så føler jeg ikke har noe å si "for jeg vet ingenting". Føler bare det er alt for mye. Blir jo barre knappe 3timer sammen med mor om dagen. (hvis hun henter barnet kl 16.00 og barnet legger seg i 19-tiden) 



Anonymous poster hash: ab34d...33d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke være bra verken for mor eller barn. De blir jo ikke kjent med hverandre, og de de blir ikke vant til å være hverandres hverdag heller. Uff. Er moren lykkelig slik med å ha det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner henne godt jeg....

Det er så slitsomt å ha ungene masene rundt hele helgen, at jeg alltid gleder meg til Mandag og jeg kan levere dem i bhg igjen. De har det MYE morsommere der enn hjemme med meg.

 

Men jeg hadde nok fått litt vondt i samvittigheten fordi jeg burde jo elske å være sammen med mine egne barn. Så jeg hadde nok ikke turt å levere dem lørdag hvis jeg ikke jobbet....

 

Jeg synes det er flott at det finnes slike bhg, for dem som jobber skift, men det burde vel være en regel om at de barna som skal være der lørdag må ha fri en annen dag, for det har jo de som jobber helg...



Anonymous poster hash: 1334e...edc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Søsteren min har en datter på 3år. Denne jenten er i barnehagen 6 dager i uken! Altså lørdagsbarnehage også. Søsteren min jobber heller ikke, så etter hun leverer datteren i barnehagen drar hun hjem - sover, ser på tv, shopper osv. Er dette bra for barnet? Å kun ha søndag sammen med mamman sin. Det er snakk om fulle dager i barnehagen og en dag i uken er barnehagen åpen til kl 8 på kvelden.

Er ikke mor selv så føler jeg ikke har noe å si "for jeg vet ingenting". Føler bare det er alt for mye. Blir jo barre knappe 3timer sammen med mor om dagen. (hvis hun henter barnet kl 16.00 og barnet legger seg i 19-tiden)

Anonymous poster hash: ab34d...33d

Noen barn har det bedre i bhg enn hjemme. De som har Mødre som går hjemme og leverer barna i bhg 6 dager i uken, er ofte sånne barn

Anonymous poster hash: f5781...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette i Norge? Trodde ikke det var lov med 6 dager i barnehage jeg. Da må hun vel ta barnet ut en ukedag for å veie opp?



Anonymous poster hash: 4ec65...5b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg spør som over. Er dette i Norge? Har aldri hørt om at de har et sånt tilbud her og det har jo vært krangler om at man mener de er vanskelige i Norge som har så snever åpningstid, blant annet for dem som arbeider turnus får et problem

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...