Gå til innhold

Alene mødre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alenemødre kan ta seg en bolle. Fordrar dem ikke. Hvis dere ikke klarer å treffe en dere mener er god nok far for barna deres så la være å sette barn til verden! Barn bør ha en pappa! Anonymous poster hash: eb018...266

Å hva er det du sliter med da? Det er mange grunner til at man blir alene med et barn enten man er mann eller kvinne. Du vet ikke årsaken til at jeg er alene med barnet mitt. Tror du ikke jeg heller ville at barnet mitt skulle hatt en pappa?

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det hadde vært en lur ordning. Skal høre litt, har en venninne med barna, så kunne spurt hun og mannen.

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

Ja, hør med hun. Mulig det kan være en løsning for dere også. Ha en fin kveld videre :)

Anonymous poster hash: 89fee...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig. Hva hvis det er far som forlater mor?

Barn av alenemødre har uansett en far, han bare bor ikke sammen med mor lenger.

Anonymous poster hash: 89fee...201

 

Som regel er det moren. Men faren er like dum hvis det er han som smeller en dårlig mor på tjukka.

Anonymous poster hash: eb018...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva er det du sliter med da? Det er mange grunner til at man blir alene med et barn enten man er mann eller kvinne. Du vet ikke årsaken til at jeg er alene med barnet mitt. Tror du ikke jeg heller ville at barnet mitt skulle hatt en pappa?

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

 

Jeg snakker selvfølgelig ikke om enker. 

Anonymous poster hash: eb018...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en ungdom som kan stille opp som barnevakt mot betaling. Enkelt og greit.

Her stiller også mine foreldre opp som barnevakt fordi både jeg og mannen er i turnus og skiftarbeid. Kunne ikke greit oss uten dem og jeg er ubeskrivelig takknemlig. Kunne aldri i verden falt meg inn å bruke dem som barnevakt sånn at jeg kan dra på fest, når de allerede stiller opp som de gjør. De har tross alt et liv de også. Da må det heller være at det er besteforeldrene selv som vil ha barnet over. Jeg er ikke alenemor, men har ikke dratt ut å festet og hatt det gøy alene enda. Og min unge er snart 3 år. Slutt å klag, du har jo valgt å få barn. Er det viktig for deg å dra ut, kan du betale noen til å passe ungen din.Anonymous poster hash: 5b9c0...176

Hvor ser du at jeg klager? Jeg spør hva andre gjør? Har ikke klagd en eneste gang jeg. Jeg føler veldig på det at de passer så mye og lurer derfor på hvor mye andre alene mødre får av pass så jeg kan bedømme om det er innafor å spørre.

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn deg en ungdom som kan stille opp som barnevakt mot betaling. Enkelt og greit.

 

Svart?

Anonymous poster hash: eb018...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker selvfølgelig ikke om enker.  Anonymous poster hash: eb018...266

Hva vet du om hva som er min situasjon da? Hvorfor spy ut sånne kommentarer? Tenkt på at det kan såre? Jg kan hvertfall si at i mitt tilfelle er det å være alene med barnet mitt en ikke ønskelig situasjon og jeg skulle gjerne hatt pappaen her. Dette var også en god og snill mann og jg ble ikke "smelt på tjukka av en idiot"

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hør med hun. Mulig det kan være en løsning for dere også. Ha en fin kveld videre :)Anonymous poster hash: 89fee...201

Tusen takk :) Fin kveld til deg også! :)

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hva som er min situasjon da? Hvorfor spy ut sånne kommentarer? Tenkt på at det kan såre? Jg kan hvertfall si at i mitt tilfelle er det å være alene med barnet mitt en ikke ønskelig situasjon og jeg skulle gjerne hatt pappaen her. Dette var også en god og snill mann og jg ble ikke "smelt på tjukka av en idiot"

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

 

Alenemødrene jeg snakker om er de verpesjuke som bare MÅ ha unge og som hopper på den første og beste. Så dumper de faren og lar barnet vokse opp uten kustus. 

Det er utrolig dårlig gjort, både mot barnet og mot faren.

 

Du er ikke sånn, og det er bra. 

Anonymous poster hash: eb018...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemødrene jeg snakker om er de verpesjuke som bare MÅ ha unge og som hopper på den første og beste. Så dumper de faren og lar barnet vokse opp uten kustus. Det er utrolig dårlig gjort, både mot barnet og mot faren. Du er ikke sånn, og det er bra.  Anonymous poster hash: eb018...266

Men hvorfor spyr du ut det i denne tråden? Kan du ikke svare på det jeg spør om uten å komme med utsagn som at "du ikke kan fordra alene mødre" det er mange grunner til at man er alene.

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor spyr du ut det i denne tråden? Kan du ikke svare på det jeg spør om uten å komme med utsagn som at "du ikke kan fordra alene mødre" det er mange grunner til at man er alene.

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

 

Fordi det er en tråd om alenemødre. 

Anonymous poster hash: eb018...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart?

Anonymous poster hash: eb018...266

Eeeh ja?

Anonymous poster hash: 5b9c0...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er en tråd om alenemødre.  Anonymous poster hash: eb018...266

Ja len det er som sagt mange grunner til at noen blir alene med omsorgen for barnet. De færreste er slik som du beskriver. Noen er i et voldelig forhold, som kAnskje ikke var voldelig før de fikk barn, noen blir forlatt av kjæresten når de blir gravid helt uventet, andre kan være alene fordi partneren har gått bort. Det kan være så mange grunner. Blir det samme som å si at man ikke kan fordra mannfolk. Blir litt for generaliserende. Dessverre har alene mødre fått et dårlig rykte, hvorfor vet jeg ikke. Men de mammaene jeg har blitt kjent med siden jeg er alene selv, er høyt oppegående. Hardtarbeidende kvinner, som mye heller ville hatt far med i livet til barnet.

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh ja?

Anonymous poster hash: 5b9c0...176

 

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: eb018...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemødre kan ta seg en bolle. Fordrar dem ikke. Hvis dere ikke klarer å treffe en dere mener er god nok far for barna deres så la være å sette barn til verden! Barn bør ha en pappa!

Anonymous poster hash: eb018...266

Og når han dør så får vi skylde oss selv?

Innlegget ditt er det styggeste jeg har sett på KG.

Du er usympatisk og svært lite intelligent.

TS:

Selvsagt må du sosialisere med venner iblant.

Du får snakke ordentlig med foreldrene dine. Du kan feks legge barnet der selv og være på pletten igjen tidlig om morgenen.

Du er ung nok til å klare en sen kveld og likevel være Mamma på lørdag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unødvendig. Hva hvis det er far som forlater mor?

Barn av alenemødre har uansett en far, han bare bor ikke sammen med mor lenger.

Anonymous poster hash: 89fee...201

 

Har du tenkt den tanken at far kanskje er død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Alenemødre kan ta seg en bolle. Fordrar dem ikke. Hvis dere ikke klarer å treffe en dere mener er god nok far for barna deres så la være å sette barn til verden! Barn bør ha en pappa!

Anonymous poster hash: eb018...266

Du,skjerp deg litt.Det er nå flere grunner til at en blir alene med barn.De aller fleste vil jo selvfølgelig ha en tilstedeværende pappa til barna sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hvor ofte har andre alene mødre pass? Jeg jobber shift og uten pappa i bildet. Mine foreldre stiller opp med pass 3 dager i uken når heg har senvakt noe jeg er utrolig takknemlig for! Mine foreldre er supre! De er i full jobb begge to så syntes det er sporty å stille som barnevakt i tillegg. Jeg har dessverre ingen andre å spørre. Men innimellom har jeg jo lyst til å ut. Jeg har vært ute 3 ganger siden jeg ble mamma, og barnet er nå 1,5 år. Jeg er ikke sånn som vil være mye ute, trives godt hjemme på kveldene, men det hender jo at venninner spør om jeg vil bli med ut. Jeg føler så på å spørre mine foreldre. Siden de allerede passet såpass mye. Men jeg kjenner jeg har godt av å komme meg litt ut en gang iblant. Enten så er jeg på jobb eller så er jeg hjemme. Så jeg lurer rett og slett på hva andre alene mødre gjør. Syntes dere det er ubehagelig å spørre besteforeldre når de allerede passer så ofte?

Anonymous poster hash: 93ad7...f8f

Så bra at foreldrene dine hjelper til! Men jeg ville kanskje ikke spurt dem når de passer så ofte fra før?

Det er viktig at du får gjort litt annet enn jobb og være hjemme.Jeg har ofte passet barn til aleneforeldre,og jeg tar ikke betalt om de har dårlig råd.Jeg syns det er hyggelig med unger,det er koselig selskap,jeg elsker barn:-)

Jeg er jo ikke alene,så søk etter en barnepasser som kan stille opp ved visse anledninger.

Da er det tryggest for barnet,og de har også godt av å være med andre.Du bør jo kjenne til,eller bli litt kjent med barnepasser da.Håper du lykkes,og kos deg med venninner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...