Gå til innhold

Fortell meg dine/ditt barns kallenavn fra barndommen :D


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan starte med mine egne kallenavn: Rulle, Pippen, Letta, Rora... 

 

 

(Eller er det kun min familie som har sånne rare kallenavn?;-)



Anonymous poster hash: d7366...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma har kalt meg snusk helt siden jeg var liten. Nærmer meg 40 og er fremdeles snusk når jeg er hjemme hos opphavet.

Anonymous poster hash: fa39e...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kallenavn som barn, men på videregående fikk jeg kallenavnet Tommy (var eneste jenta i klassen, og en skikkelig "tomboy"). Da jeg begynte å jobbe fikk jeg i tillegg kallenavnet Jentungen, gjerne med "den j*vla" foran. Jobbet i et yrke der "alle" har kallenavn, og det kunne ha vært mye verre...

Anonymous poster hash: a3fb2...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulba ( men det gikk over da jeg var rundt 3-4). Ellers har jeg bare hatt kallenavn som hadd noe med navnet mitt å gjøre, så de sier jeg ikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei gang når jeg var liten hadde jeg knust et glass hjemme. Pappa var rasende. Jeg begynte å gråte. "Skjerp deg, din grinerunge", sa pappa. Siden da var jeg bare grinerungen. Om jeg ringer mamma f.eks så hører jeg ham i bakgrunnen si "er det grinerungen som ringer?" Osv, alltid er jeg grinerungen. Han syns det er et ufattelig morsomt kallenavn, og fortsetter selv om jeg har bedt han slutte flere ganger. Han bruker ikke mitt ordentlige navn, selv når han snakker om meg til andre. Til info er jeg 32 år gammel nå.

Anonymous poster hash: 9c296...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei gang når jeg var liten hadde jeg knust et glass hjemme. Pappa var rasende. Jeg begynte å gråte. "Skjerp deg, din grinerunge", sa pappa. Siden da var jeg bare grinerungen. Om jeg ringer mamma f.eks så hører jeg ham i bakgrunnen si "er det grinerungen som ringer?" Osv, alltid er jeg grinerungen. Han syns det er et ufattelig morsomt kallenavn, og fortsetter selv om jeg har bedt han slutte flere ganger. Han bruker ikke mitt ordentlige navn, selv når han snakker om meg til andre. Til info er jeg 32 år gammel nå.

Anonymous poster hash: 9c296...163

Har bedt far slutte selv. Han har kalt meg "gusken" hele mitt liv. "Lille gusk". Det slutter aldri i voksen alder...

Anonymous poster hash: 81012...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gollis... Snuspa... Klumpen min...

Stakkars barna mine 😂

Anonymous poster hash: 37011...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei gang når jeg var liten hadde jeg knust et glass hjemme. Pappa var rasende. Jeg begynte å gråte. "Skjerp deg, din grinerunge", sa pappa. Siden da var jeg bare grinerungen. Om jeg ringer mamma f.eks så hører jeg ham i bakgrunnen si "er det grinerungen som ringer?" Osv, alltid er jeg grinerungen. Han syns det er et ufattelig morsomt kallenavn, og fortsetter selv om jeg har bedt han slutte flere ganger. Han bruker ikke mitt ordentlige navn, selv når han snakker om meg til andre. Til info er jeg 32 år gammel nå.

Anonymous poster hash: 9c296...163

Uffda, den syntes jeg var langt over grensen. Respektløst å fortsette når du har bedt han slutte.

Jeg blir kalt en variant av mitt navn av foreldre og søsken, en barnslig variant. Nå har ikke jeg gitt beskjed, men føler at de ikke respekterer meg som en voksen person når de ikke bruker mitt ordentlige navn. Jeg nærmer meg 40.

Anonymous poster hash: 42aff...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene har alltid kalt meg sola fordi jeg alltid er glad, og de forbinder sol med lys og glede, haha. Ellers hadde jeg et kallenavn som venninna mi brukte, men det avslører navnet mitt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei gang når jeg var liten hadde jeg knust et glass hjemme. Pappa var rasende. Jeg begynte å gråte. "Skjerp deg, din grinerunge", sa pappa. Siden da var jeg bare grinerungen. Om jeg ringer mamma f.eks så hører jeg ham i bakgrunnen si "er det grinerungen som ringer?" Osv, alltid er jeg grinerungen. Han syns det er et ufattelig morsomt kallenavn, og fortsetter selv om jeg har bedt han slutte flere ganger. Han bruker ikke mitt ordentlige navn, selv når han snakker om meg til andre. Til info er jeg 32 år gammel nå.

Anonymous poster hash: 9c296...163

 

Haha, dette hadde ikke jeg heller likt. Men, det er da litt søtt også ;-) 

Anonymous poster hash: d7366...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benny

Bene

Ben Redic Fy Fasan 

Bendic

Bendicx

 

Det tror jeg var alle.



Anonymous poster hash: 3fb6a...069
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kalt Elli da jeg var liten, heter Ellen. Har en sønn som heter Magnus og han kaller vi Pompi! 



Anonymous poster hash: 69c89...cc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette hadde ikke jeg heller likt. Men, det er da litt søtt også ;-)

Anonymous poster hash: d7366...01f

Søtt?? Tør ikke tenke på hva du kaller dine barn..

Anonymous poster hash: 7bf14...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(Lille) frøken dings. Fikk kallenavnet fordi jeg som liten var veldig fascinert av dingser og duppeditter, og til min families store frustrasjon fikset/ødela alle apparater jeg fikk for hånden

Endret av Eriana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller babyen min for Lilling, Larven og Mr Longtoes..

 

Har ingen planer om å fortsette med disse kallenavnene når han blir eldre.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt: lillemor, 

 

baby gutten min sine kallenavn: Teddy, junior, barilduul, (betyr noe alla pluggen), bolla, sumo wrestler, Terrorist, Teddy The Terrible, monkey , tassen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med skrekk for å avsløre navn. Tør jeg forslå anonyme innlegg.

Anonymous poster hash: e493a...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...