Gå til innhold

Alenemødre/-fedre: hvor mye får du i barnebidrag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får derimot 14.000 for vårt barn på 11. Han tjener svært bra og vi har privat avtale

Anonymous poster hash: 2c361...fff

What..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1500 for et barn.

Han tjener mye mer enn meg og jeg skulle hatt mye mer, men jeg orker ikke all uhyggen, skal klare å forsørge henne selv.

Anonymous poster hash: 31b46...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1760-. For to barn.... Far har samvær annenhver helg og en overnatting på 14 dager..

Anonymous poster hash: 5c735...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Far betaler ikke og jeg tjener for godt til å få forskudd. Han har ikke sett jenta siden hun var to år, hun er 14 nå.

Anonymous poster hash: e9f0c...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

1500 for et barn.

Han tjener mye mer enn meg og jeg skulle hatt mye mer, men jeg orker ikke all uhyggen, skal klare å forsørge henne selv.

Anonymous poster hash: 31b46...703

Litt av det samme her. Far skulle betalt rundt 5.000 i følge bidragskalkulatoren men jeg orker ikke kampen og uhyggen som jeg vet det vil medføre på det lille samarbeidet som vi har Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting. Far betaler ikke og jeg tjener for godt til å få forskudd. Han har ikke sett jenta siden hun var to år, hun er 14 nå.Anonymous poster hash: e9f0c...0bf

Hvorfor lar du ikke Nav fastsette og kreve inn bidraget?

Anonymous poster hash: 0d5d6...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Vi har 60/40 ca og jeg orker ikke mase om de ca 800 i mnd jeg hadde hatt rett på..

Anonymous poster hash: 5ff87...4a8

Det samme her. Far er god til å bruke tid med henne, samarbeidet mellom oss er bra og han bidrar uten mas til litt større ting, så jeg har ikke krevet noe.

Anonymous poster hash: 97a64...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lar du ikke Nav fastsette og kreve inn bidraget? Anonymous poster hash: 0d5d6...12b

De har prøvd, men han flytter på seg (til utlandet også), jobber svart og alt som er, så det er ikke så mye å kreve av. Jeg antar at han opparbeidet seg en saftig gjeld de årene jeg tjente under grensen og fikk bidragsforskudd, men da lønnen min steg over 400 000 falt kravet på forskudd bort. Hvis han begynner å jobbe legalt i Norge igjen skylder han både NAV og meg, så det gjør han neppe med det første.

Håpløst tilfelle, jeg er egentlig glad han har holdt seg unna ;) Manglende bidrag til tross.

Anonymous poster hash: e9f0c...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får 1500,- De blir satt inn på hennes konto og blir spart, men brukes ved behov når hun trenger noe. Vi tjener ganske likt, han har samvær 1 dag i uka og annen hver helg osv.. Det vanlige. Utenom om det så sparer både jeg og far penger til henne på felles konto til henne. Varierer hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har prøvd, men han flytter på seg (til utlandet også), jobber svart og alt som er, så det er ikke så mye å kreve av. Jeg antar at han opparbeidet seg en saftig gjeld de årene jeg tjente under grensen og fikk bidragsforskudd, men da lønnen min steg over 400 000 falt kravet på forskudd bort. Hvis han begynner å jobbe legalt i Norge igjen skylder han både NAV og meg, så det gjør han neppe med det første.

Håpløst tilfelle, jeg er egentlig glad han har holdt seg unna ;) Manglende bidrag til tross.

Anonymous poster hash: e9f0c...0bf

Da du møtte sjarmtrollet tenkte du: for en intelligent og ansvarlig far til mine barn?

Anonymous poster hash: 8ad71...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...