Gå til innhold

Mødre med fett hår, joggebokse, og røyken i hånda.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm.. om en mor stadig ser sliten og uflidd ut hadde jeg vel kanskje tenkt at hun ikke hadde det så lett, eller hvertfall at det er en grunn til det.

Om jeg så samme personen slik veldig ofte vel og merke.

De som så meg på butikken i sommer i malings-klær, uten sminke og med baby i vogna tenkte sikkert at jeg så stakkarslig ut. Men jeg var altså bare svett og skitten etter å ha malt huset, og skulle ned å kjøpe lunch i full fart. 😅

Anonymous poster hash: 0f7b9...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det, men når jeg stadig vekk ser de samme mødrene, alltid i stor hengete joggebukse, fett hår, og røykende mens de triller på barnevognen så dømmer jeg dem.

Det kan godt være at de er kjempe flotte mennesker, jeg bare merker jeg dømmer dem som sagt dessverre. Hva tenker dere om disse mødrene?

Anonymous poster hash: 18cd0...d42

Du beskriver min svigerinne nå. 😂 Og hun er akkurat like håpløs som du forventer. Jeg vurderte å melde henne til barnevernet av diverse årsaker jeg ikke vil skrive her, men mannen min klarte etter en skikkelig alvorsprat å få litt skikk på henne.

Anonymous poster hash: 02354...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser igrunn aldri sånne som du skriver om Eller, legger ikke merke til dem. Det eneste jeg ville enset er nok en røyk i hånda, når man er nært barn.



Anonymous poster hash: 0dadc...fd1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det, men når jeg stadig vekk ser de samme mødrene, alltid i stor hengete joggebukse, fett hår, og røykende mens de triller på barnevognen så dømmer jeg dem.

Det kan godt være at de er kjempe flotte mennesker, jeg bare merker jeg dømmer dem som sagt dessverre. Hva tenker dere om disse mødrene?

Anonymous poster hash: 18cd0...d42

Ser de så og si aldri.

Men fra TV har jeg jo sett slike og det grusomt ut.

Røyk = barnemishandling og det er så grusomt med røyk at jeg hver gang jeg ser en røykende voksen med barn har lyst til å ringe barnevernet.

Anonymous poster hash: 2c3bd...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer dem jeg også. Liker ikke tanken på at skattepengene mine går til slike...

Man kan fint se fresh ut i joggebukse. De fins mange varianter. Fett hår kan også gjøres noe med. Så er det ikke altid man tar seg tiden med å stelle seg før en går ut døra. "Ungen skriker viss jeg setter han fra meg" bla bla bla. Syns disse mødrene burde skjerpe seg! Man trenger ikke mange min på å gå fra å se ut som en dass til ok ut før man går ut av huset.

Og røyke med små barn i nærheten!?!? Hva feiler det folk!? Hørte på en mor som kler seg i mannens alt for store joggebukse med røyken i handen "jenta mi skriker hele døgnet og hun er så treig i forhold til...." Nei det trenger ikke være røyking i svangerskapet som er årsaken. Men vi tenker jo alle vårt...

Jeg har sett så alt for mange av disse mødrene som ts beskriver. Kanskje det er et "bygde-fenomen", jeg vet ikke. Men jeg klarer ikke å føle noe sympati med disse som sitter på barseltreff og klager med røyken i handen.

Anonymous poster hash: 95d2a...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dømmer dem jeg også. Liker ikke tanken på at skattepengene mine går til slike...

Man kan fint se fresh ut i joggebukse. De fins mange varianter. Fett hår kan også gjøres noe med. Så er det ikke altid man tar seg tiden med å stelle seg før en går ut døra. "Ungen skriker viss jeg setter han fra meg" bla bla bla. Syns disse mødrene burde skjerpe seg! Man trenger ikke mange min på å gå fra å se ut som en dass til ok ut før man går ut av huset.

Og røyke med små barn i nærheten!?!? Hva feiler det folk!? Hørte på en mor som kler seg i mannens alt for store joggebukse med røyken i handen "jenta mi skriker hele døgnet og hun er så treig i forhold til...." Nei det trenger ikke være røyking i svangerskapet som er årsaken. Men vi tenker jo alle vårt...

Jeg har sett så alt for mange av disse mødrene som ts beskriver. Kanskje det er et "bygde-fenomen", jeg vet ikke. Men jeg klarer ikke å føle noe sympati med disse som sitter på barseltreff og klager med røyken i handen. Anonymous poster hash: 95d2a...12c

Jeg har virkelig ikke vanskeligheter for å tro at du ikke føler sympati..,

Anonymous poster hash: ef10a...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de her jeg bor, jeg tenker også at de NAVER....og "ta dere sammen"! Trenger ikke å se ut som et takras og la kroppen forfalle selv om en har født! En kan jaggu stelle seg LITT iallefall....enig med trådstarter!



Anonymous poster hash: 3db9d...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har større problemer med småbarnforeldre som møter opp i siste mote med høyhæla sko og hvit kåpe og et ansikt så oppsmurt med sminke og siste mote i mobil som er klistret til huet. Hvem tar seg av barna til disse?

Hvorfor det egentlig? De prioriterer å bruke tid på å se bra ut, i stedet for å ligge på sofaen i joggebukse og slitt ammebh å se Rik på Rabatt.

Jeg liker å dusje hver morgen og ordne både hår,sminke og klær fordi det gir MEG overskudd. Er jeg kledd som en slask blir jeg slask i hodet også. Det tar like lang tid å ta på joggesko som høyhæla sko, så det går jo ikke ut over tiden med barnet.

Anonymous poster hash: bac80...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det egentlig? De prioriterer å bruke tid på å se bra ut, i stedet for å ligge på sofaen i joggebukse og slitt ammebh å se Rik på Rabatt.

Jeg liker å dusje hver morgen og ordne både hår,sminke og klær fordi det gir MEG overskudd. Er jeg kledd som en slask blir jeg slask i hodet også. Det tar like lang tid å ta på joggesko som høyhæla sko, så det går jo ikke ut over tiden med barnet.Anonymous poster hash: bac80...6e6

Meg-meg-meg

Har det noen gang slått deg at ikke alle er som deg?

Anonymous poster hash: ef10a...4e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...