Gå til innhold

Mødre med fett hår, joggebokse, og røyken i hånda.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke noe for det, men når jeg stadig vekk ser de samme mødrene, alltid i stor hengete joggebukse, fett hår, og røykende mens de triller på barnevognen så dømmer jeg dem.

Det kan godt være at de er kjempe flotte mennesker, jeg bare merker jeg dømmer dem som sagt dessverre. Hva tenker dere om disse mødrene?

Anonymous poster hash: 18cd0...d42

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser aldri disse mødrene jeg. Så dermed tenker jeg heller ikke noe over det.



Anonymous poster hash: 4cfe9...95d
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett det så jeg tenker ingenting.



Anonymous poster hash: 677d2...229
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett dem



Anonymous poster hash: a8636...9a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dem aldri her jeg bor. 

 

 



Anonymous poster hash: d8743...c06
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere av dem og tenker at de naver, siden de har så dårlig råd og i tillegg røyker



Anonymous poster hash: c9283...1ae
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg ser disse mødrene. De fleste med småbarn ser helt ok ut, og det er de færreste som røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skal de bruke joggebukse og ha fett hår, ikke skal de være overvektig og de skal i allefall ikke være supertrente småbarnsmødre. Hvordan skal mødre se ut nå til dags da?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere av dem og tenker at de naver, siden de har så dårlig råd og i tillegg røyker Anonymous poster hash: c9283...1ae

Gud bedre. Ta deg sammen.

Anonymous poster hash: a15e3...7ef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er forferdelig at de skal bli dømt.

Etter en så stor påkjenning for kroppen som det å gå gravid så bør alle forstå at man foretrekker å gå i løse, behagelige klær som joggebukse. Heller se litt shabby ut (man er jo trolig ikke ute på sjekkern uansett, så hvorfor bry seg med at noen som ikke er på sjekkern og ikke prøver å sjekke deg, ser shabby ut?) enn å ha vondt og ubehag pga stramme klær og hardt stoff.

Når man knapt har tid til seg selv, og går gjennomsvett hele dagen og vri hodet på puta hele natten, så er det faktisk ikke dusjing man prioriterer. Da måtte man dusja fem ganger om dagen for å holde seg ren og håret rent, men med konstant svette , babyspy, baby som drar i håret og feter det til osv, så blir det til at man bare må godta å gå rundt med fett hår fordi man hverken rekker å stelle seg eller er noe grunn til å stelle seg når man blir like ille igjen med en gang.
 



Anonymous poster hash: e9098...4a2
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg er at personen naver.



Anonymous poster hash: 138e4...002
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Captain Hook

Fett hår kan være for de har noe i hodebunnen som gjør at de lett får det. Selv om de vasker mye. Hvorfor skal de dømmes? De kan være like pen så lenge de kammer håret og kanskje har det litt kortere. Ikke så veldig langt. Dette betyr ikke at de er lat. 

 

Joggebukse. Kan de ikke gå med hva de vil? Like sexy med kvinner i joggebukse også, så lenge de er rene og pene. Det er behagelig å gå med så jeg forstår godt at de av og til vil gå sånn kledd. Kvinner skal ikke gå med stramme ubehagelige kle hele tiden for å kåte opp menn som ikke får seg noe. 

 

Noen røyker. Sånn er det bare. Det må vi godta. Så lenge de røyker ute. Ikke like enkelt for alle å slutte. 

 

Ellers ser jeg aldri sånne som du beskriver som går sånn hele tiden. 

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg kan ikke noe for det, men når jeg stadig vekk ser de samme mødrene, alltid i stor hengete joggebukse, fett hår, og røykende mens de triller på barnevognen så dømmer jeg dem.

Det kan godt være at de er kjempe flotte mennesker, jeg bare merker jeg dømmer dem som sagt dessverre. Hva tenker dere om disse mødrene?

Anonymous poster hash: 18cd0...d42

Dømmer de hvordan?

Jeg tenker at det er godt vi er forskjellige!Så tenker jeg at hun kanskje er bare avslappet mht utseendet fordi hun har nok annet å gjøre.

Det er ikke ok med røyken,men nå er det utendørs og den muligheten hun har.Og det er ikke akkurat forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker faktisk litt som TS.

 

Å gå i joggebukse er ikke galt sånn isolert sett, men når de samme mødrene tropper opp i utvaskede joggebukser og ustelt hår og med en lite engasjert holdning gang på gang, tenker jeg mitt. Dette er på foreldremøter og ellers i mer formelle settinger der det kanskje er greit å pynte seg litt ihvertfall.

 

Hva de går i når de skal en kjepp tur på butikken eller er på lekeplassen med ungene bryr jeg meg lite om, men enkelte ser ut til å ikke tenke på hvordan de fremstår i det hele tatt!

 

Rene, normalt pene klær i formelle situasjoner, ikke kosedressen liksom..takk!



Anonymous poster hash: dbebe...4c3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg føler de fleste småbarnsmødre går i treningstights (ute på tur) og de fleste jeg har sett inne (på kafé, kjøpesentre etc) ser velstelt ut :) aldri sett noen slike du beskriver. Hvor bor du, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de jeg også, men dette er folk jeg kjenner og vet hvor velstelte de er utenfor babyperioden :)
Alle har ikke snille babyer som sover på natten..



 

 

Jeg har sett flere av dem og tenker at de naver, siden de har så dårlig råd og i tillegg røyker



Anonymous poster hash: c9283...1ae

 

Siden de har dårlig råd og røyker? 
Bare dette sier alt om hvor uopplyst du er... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man kan tenke hva pokker man vil om alt og alle, så lenge man holder det for seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tenker faktisk litt som TS.

 

Å gå i joggebukse er ikke galt sånn isolert sett, men når de samme mødrene tropper opp i utvaskede joggebukser og ustelt hår og med en lite engasjert holdning gang på gang, tenker jeg mitt. Dette er på foreldremøter og ellers i mer formelle settinger der det kanskje er greit å pynte seg litt ihvertfall.

 

Hva de går i når de skal en kjepp tur på butikken eller er på lekeplassen med ungene bryr jeg meg lite om, men enkelte ser ut til å ikke tenke på hvordan de fremstår i det hele tatt!

 

Rene, normalt pene klær i formelle situasjoner, ikke kosedressen liksom..takk!

Anonymous poster hash: dbebe...4c3

 

 

Er foreldremøte en formell situasjon for deg?

Nå var det ikke det det var snakk om tror jeg.

 

Når jeg blir mor om noen uker så håper jeg at ingen dømmer meg om jeg går i joggebukse på butikken, fordi kroppen har gått gjennom mye og jeg mest sannsynlig ikke kommer inn i mine gamle bukser, og trenger litt tid på å komme meg til hektene igjen.

Skal ikke kommentere på røykingen, det er jo ikke bra - men så lenge de ikke røyker på barnet så er det vel deres eget valg.

 

Syntes det er ekkelt å lese hvor dømmende tråder det er mot småbarnsmødre og kropp/klær! MANGE sliter en del med kroppen på forskjellige måter etter graviditeten, og hver sin graviditet er forskjellig så for noen er det ikke å bare hoppe inn i skinny jeansene og smekke på sminken igjen..

Føler du burde få en realitycheck TS...

Anonymous poster hash: 5168b...2b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...