Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å bli så lei av at alle tror jeg har brukernavn Adele på grunn av sangeren.

Adele er et kallenavn jeg fikk før hun slo igjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tenkt over det, jeg heller. :) du er jo deg uansett! :)

Ble kvelden bra? Eller er det blanke ark og fargestifter i morgen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fikk dere en pluss for begge to. Kjenner jeg er litt lei av det nå :fnise:

Får den tilbakemeldingen stadig vekk på feks de trådlekene "Hvorfor tror du brukeren over deg har valgt sitt brukernavn"-blabla.

Joda, hun synger bra. Men jeg er ikke fan av henne for det om!

Jeg håper på blanke ark og fargestifter i morgen. Hadde en veldig kjei dag på jobben med to kjeftesamtaler på kort tid. Den siste endte opp med personangrep, faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers i kveld har jeg spilt The Sims 3. Hun ene simmen min minner så sykt om Katherine Mayfair fra Desperate Housewives. Var ikke meningen i det hele tatt, faktisk. Det ble bare sånn :fnise:

Katherine-1.jpg

Og middagen? Jo, den ble en melkesjokolade. Jeg har ikke bra av at samboeren drar vekk - jeg lever så ungkarslig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims :hjerte: Jeg driver og spiller Sims Freeplay på mobilen for tiden, men det er litt kjedelig at spillet går selv om man ikke spiller. Dersom jeg ikke har tid til å spille på noen dager så er alle behovene nede på rødt, og alle simmene er skikkelig misfornøyde. Dette resulterer jo i at jeg spiller litt oftere enn jeg burde, titter gjerne innom noen ganger i løpet av skoledagen. Burde vel egentlig innføre sims-forbud på lesesalen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk fort lei sims, jeg. :P haha. Kjøpte alle pakkene, spilte i 2 dager og så sletta jeg alt fra pc'en. Bortkasta penger :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims :hjerte: Jeg driver og spiller Sims Freeplay på mobilen for tiden, men det er litt kjedelig at spillet går selv om man ikke spiller. Dersom jeg ikke har tid til å spille på noen dager så er alle behovene nede på rødt, og alle simmene er skikkelig misfornøyde. Dette resulterer jo i at jeg spiller litt oftere enn jeg burde, titter gjerne innom noen ganger i løpet av skoledagen. Burde vel egentlig innføre sims-forbud på lesesalen :ler:

Haha, spilte Sims Freeplay på mobilen/iPaden før, men jeg måtte slette det - det tok opp alt for mye tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fort lei sims, jeg. :P haha. Kjøpte alle pakkene, spilte i 2 dager og så sletta jeg alt fra pc'en. Bortkasta penger :(:P

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så og si nettopp kommet hjem etter å ha vært på hyttetur i Odalen med mine to nieser og min pappa. Koselig tur, men veldig godt å komme hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims! Det spilte jeg masse for noen år siden. Kjempeartig!

Så koselig med hyttetur! Hvor gamle er tantebarna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så avhengighetsskapende! Nå kommer jo om få dager en ny utvidelsespakke, gleder meg veldig til den :)

Jeg har flere tantebarn. Hun eldste er 7.5 år, nr 2 ble nylig 6 år og minste er snart 1 år. Også har jeg en nevø (inngift) som blir 9 år på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med tantebarn :) jeg har bare ett!

Tror jeg kjeder meg fort av sims fordi jeg vanligvis spiller mer actionfylte spill :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farvel sosialt liv - i dag kom det ut en ny tilleggspakke som har vært sårt savnet til TS3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Farvel sosialt liv - i dag kom det ut en ny tilleggspakke som har vært sårt savnet til TS3!

Husk å ta vare på deg selv også, ikke bare simmene ^^ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar godt vare på meg selv også :fnise:

Eneste jeg mangler nå, er en betalt jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sendte meg dette bildet i dag. Jeg har sitti som en liten fjortis i hele dag, og fnist av tanken på det bildet..

I60OOAd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sliten etter å ha vært i barnebursdag i dag! Mye folk, mye unger.

Møtte også min yngste niese i dag. Hadde en "Nam-æsj"-diskusjon med henne. Hun fant snusen til foreldrene sine, og samtalen gikk som følgende (M=Mie, T=tante)

M: "Nam!"

T: "Æsj!"

M: "Nam!"

T: "Æsj!"

M: "Nam!"

T: "Æsj!"

M: "Naaam...!!" (mens hun ser oppgitt på meg)

T: "Æææsj"

M: "Nam!"

T: "Æsj!"

Så kom moren hennes med iskrem og eplekake på bordet, og den diskusjonen var ferdig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...