Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig dagbok!

Morsomt å lese om folk som legger dagboken sin i en litt annen vinkel enn "alle andre", her skal jeg følge med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til? :)

Takk som spør!

Nå som jeg har fått jobb, står jeg opp tiiidlig om morgenen, og legger meg tidlig om kvelden. Så føler litt at jeg ikke gjør noe annet enn å jobbe - tar vel litt tid å avvenne seg vanen å sove til 9-10 etter å ha vært arbeidsledig i nesten 6 mnd..

Hva med deg? Glemmer jo helt av å sjekke dagboken din :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en glitterbok du også, ja!

Haha, unnskyld!! Har ikke tenkt over at jeg har nesten likt navn som deg. Håper du tilgir meg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig dagbok!

Morsomt å lese om folk som legger dagboken sin i en litt annen vinkel enn "alle andre", her skal jeg følge med :)

Hyggelig med nye mennesker - velkommen så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har taushetsplikt, så kan ikke nevne offentlig hvem og hva, men etter jobb i dag, kan jeg si at jeg har større avsmak av en stor, norsk netthandel. Makan til uprofesjonell oppførsel fra en leder!!

Vet at denne nettbutikken har flere ganger vært i søkelyset, så dette overrasket meg vel strengt talt ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, unnskyld!! Har ikke tenkt over at jeg har nesten likt navn som deg. Håper du tilgir meg! :biggrin:

Jada, du er så søt anyways :kose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør!

Nå som jeg har fått jobb, står jeg opp tiiidlig om morgenen, og legger meg tidlig om kvelden. Så føler litt at jeg ikke gjør noe annet enn å jobbe - tar vel litt tid å avvenne seg vanen å sove til 9-10 etter å ha vært arbeidsledig i nesten 6 mnd..

Hva med deg? Glemmer jo helt av å sjekke dagboken din :(

Hehe, ja, det tar fort litt tid å venne seg til! :)

Takk, jeg har det fint :) du trenger ikke stresse med dagboka mi altså, bare å titte innom når du kommer på det en gang i blant! ;)

Hva slags jobb har du fått deg da? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greit å komme seg ut og på arbeid når man har mulighet :) Hvor lenge skal du jobbe der?

Planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundeservice høres da ålreit ut :) Tenker du treffer på mange rare folk i telefonen, det blir masse bra historier av det! ;) Det ble det i hvert fall for meg etter å ha jobbet i kassa på en butikk en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel greit å komme seg ut og på arbeid når man har mulighet :) Hvor lenge skal du jobbe der?

Planer for helga?

Jobber der bare frem til mai/juni. Men håper jo på en forlengelse av kontrakten! :)

I helgen skal jeg prøve å gjøre husarbeid. Det er noe som har forfalt helt. Også skal jeg trene, tenker jeg..

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundeservice høres da ålreit ut :) Tenker du treffer på mange rare folk i telefonen, det blir masse bra historier av det! ;) Det ble det i hvert fall for meg etter å ha jobbet i kassa på en butikk en stund!

Hehe, ja. Vi hadde sosialt samvær i totiden med alle på avdelingen, og det ble litt latter og mimring av enkelte. Mye rare henvendelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha skuret ned kjøkkenet i både går og i dag, er det herlig å kunne sette seg ned i sofaen med en episode med frustrerte fruer!

Håper dere også har hatt en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen får vi besøk av onkelen til Knut. Han er i Norge nå og ville se leiligheten (han bor på Gran Canaria).

Ellers må jeg klare å åle innleveringene mine i land. Så jeg har masse skolearbeid å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta meg en kjapp tur på laben på skolen, og så skal jeg se om jeg får noen til å komme og se film med meg i kveld :P Kjæresten skal på kveldsvakt og jeg er selskapssjuk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...