Gå til innhold

Ikke er interessert lenger, men tar likevel kontakt og vil møtes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg aner ikke helt hva jeg skal gjøre for tiden og det driver meg gal. Greia her er at jeg møtte en super jente i fjor sommer, ting gikk veldig bra og vi holdt kontakten til og med etter at jeg flyttet til en annen by for og studere. Møttes i juletider og ting utviklet seg raskt og alt vare egentlig bare helt supert... Dro deretter tilbake og da begynte ting og kjølne litt naturligvis siden jeg var borte, men vi holdt likevel kontakt her og der, men fra hennes side merket jeg en helt annen tone.

Tenker jo at dette er fordi hun mistet interesse, men likevel tokk hun jo jevnlig kontakt når jeg var borte, samt at hun har villet møte meg nå som jeg er tilbake igjen. Jeg har jo alltid håpet på at jeg skulle få en ny sjangse, men det virker som om hun har vært veldig klar på at det ikke kommer til og skje og som hun selv har sagt så er hun på et helt annet sted enn det hun var før..

Men det jeg lurer på da er hvorfor hun da likevel vil møte meg, ha kontakt osv. Senest denne uken møttes vi over noen øl som ble til litt mange øl og vi endte opp med og kysse en del i løpet av kvelden. Hva skal jeg tro og hva bør jeg gjøre? Jeg krysset kanskje litt grenser med og kysse henne, men hun sa jo ikke akkurat nei og har ikke blitt spesielt sur for det i etterkant heller. Skulle så gjerne vært tilbake der vi var og jeg ser liksom ingen grunn til at det ikke skulle bli sånn. Problemet har jo vært at jeg har vært borte, men nå er jo det problemet borte.. Og hun vil fortsatt møtes osv.

Anonymous poster hash: 0fb89...c45



Anonymous poster hash: 953f2...039
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...