Gå til innhold

Ånei, kompis sov i sengen min etter fest...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne han ikke sovet på sofaen?

Anonymous poster hash: ab930...396

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør absolutt fortelle dette. Plutselig dukker det opp i senere annledning og da sitter du fint i det.

Syns også det er litt rart at han sov i sengen.

Hva om kjæresten din sov med ei annen dame? Ville du vist om det?

Anonymous poster hash: 2d547...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder han kompisen din det her? Var han edru? Forbruker du mennesker? En kompis er en sjåfør og en sengevenn uten tafsing?

:fnise: Blitt utnytta av venninna di Waco?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si det vil bare skape unødvendig drama og bekymring for han, når det egentlig ikke er noe å bekymre seg for en gang Anonymous poster hash: a4ae5...10d

Nja, det kan jo fort dukke opp tilfeldig senere, og da vil de nok begge føle seg mye verre.

Han kan ha sagt til en kompis hva som skjedde, og så kan det gå videre, og når rykter går så blir de alltid verre. Så en eller annen gang kan noen nevne det til typen hennes, og da vil det virke MYE verre og mer mistenkelig når hun ikke engang har nevnt det.

Hadde min kjæreste sovet i samme seng som en annen jente hadde jeg villet vite det. Det er ikke noe galt i seg selv, men da er det heller ingenting man trenger å skjule.

Anonymous poster hash: a41f5...67d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva i all verden skulle være poenget med å si dette? For noen tøvete 'råd' i denne tråden.

Anonymous poster hash: 8d01a...58a

Hva er poenget med å tie stille om det? Er det noe å skjule?

Jeg hadde ønsket å være ærlig om det til kjæresten min og hadde også satt stor pris på at han fortalte meg det om han hadde havnet full i samme seng som ei god venninne av ham. Å holde det skjult betyr ofte at man synes det er noe å skjule fordi det er detaljer man ikke vil skal komme ut. Man sparer ikke kjæresten for drama ved å holde det skjult, tvert i mot skaper man enda mer drama om man senere må forklare ikke bare hva som skjedde men hvorfor man ikke fortalte det.

Jeg stusser litt på at kompisen valgte å legge seg i senga. Var han så stuptrøtt at han ikke klarte å sjangle seg inn i stua eller på gjesterommet? Akkurat den delen burde kanskje TS ha redegjort for. Dersom hun ikke husker noe selv burde hun snakke med kompisen. En god kompis uten baktanker hadde ventet til panikkanfallet var over og TS ok, og så hadde han sagt godnatt og lagt seg et annet sted. Eller dratt hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skrev at han sov i samme seng, så så jeg for meg at du var så alkoholforgiftet at han ikke turte å forlate rommet, og sovnet med et uhell.

Dette kan komme frem senere, og det ser ikke fullt så uskyldig ut når det har blitt holdt hemmelig.

Det er jo bare å forklare at du var dårlig, og at du ikke turte å være alene, og at du selvsagt ringte han pga at han var edru, hadde bil, og du visste han var våken (sikkert ikke så populært å ringe din mor midt på natten). Evt. vise han denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det kommer litt an på om dette er en kompis kjæresten din vet om eller ikke? Om det er en han kjenner til så syns jeg du fint kan si at du var " så dårlig men at xxxx var der å sørga for at du ikke kvelte deg selv med spy i søvne (eller lignende) og at det var snilt gjort og sånn som venninder gjør med hverandre så at han er en god kompis" kanskje slenge på at det er så godt å ha kompiser som behandler deg som et familiemedlem og ikke en babe de skal prøve seg på.

Men hvis kjæresten din ikke har hørt om denne kompisen før så la det ligge, da vil det bare høres rart ut og kjæresten din vil umiddelbart tro at dette gjorde han kun for å prøve å komme i buksene på deg.



Anonymous poster hash: b9c66...dd9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skrev at han sov i samme seng, så så jeg for meg at du var så alkoholforgiftet at han ikke turte å forlate rommet, og sovnet med et uhell.

Dette kan komme frem senere, og det ser ikke fullt så uskyldig ut når det har blitt holdt hemmelig.

Det er jo bare å forklare at du var dårlig, og at du ikke turte å være alene, og at du selvsagt ringte han pga at han var edru, hadde bil, og du visste han var våken (sikkert ikke så populært å ringe din mor midt på natten). Evt. vise han denne tråden.

Helt enig i dette!

Følg dette rådet TS!!!

Anonymous poster hash: 9aea1...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...