Gå til innhold

Ånei, kompis sov i sengen min etter fest...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på innflytningsfest hos ei venninne og klarte å bli så full at jeg knapt klarte å gå. Utover kvelden kjørte en kompis meg hjem, men da jeg lå i senga begynte jeg å hyperventilere og i ren panikk ringte jeg han og ba han komme tilbake. Han kom tilbake, jeg sovnet, og våknet opp i dag med han ved min side.

Problemet er at jeg har en kjæreste. Og jeg tror ikke kjæresten min hadde blitt glad for å vite at en gutt har sovet sammen med meg i min seng. Kjæresten min bor i utlandet for tiden. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortelle han at kompisen min sov i sengen min i natt? Det skjedde så klart ingenting mellom meg og kompisen. Jeg sov hele natten og han dro da vi våknet.



Anonymous poster hash: 7b32d...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde fortelle det til typen din. Vær ydmyk og forklar omstendighetene, så får han ta stilling til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke akkurat utro da. Kompisen din sov i senga di fordi du hyperventilerte og ikke hadde det bra. Synes han oppførte seg som en ekte venn jeg som passet på deg.



Anonymous poster hash: 9aea1...b49
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde fortelle det til typen din. Vær ydmyk og forklar omstendighetene, så får han ta stilling til det.

Skjønner ikke hvorfor det skal være noen "sak" engang, det er ikke noe farlig å dele seng med andre mennesker?

Anonymous poster hash: b364b...17a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Fortell. Uansett om du har noe å skjule eller ikke. Hvor mistenksom blir han vel ikke om han finner det ut i etterkant.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Fyren sov. Når ble å sove ikke akseptert av folk??

Hadde dette vært meg og det ble bare antydning til drama, hadde singeltilværelsen vært SVÆRT nærme.

Jeg er ikke i et fengsel, der det er forbudt å sove.



Anonymous poster hash: b77ef...2a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er så greit å sove i samme seng med andre av motsatt kjønn er det vel også greit å være åpen om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du forteller selvsagt om hele hendelsen og forklarer at du ble full, fikk panikkangst og han kom og passet på deg. Siden det var sent og han var trøtt sovnet dere begge i samme seng. Ingenting skjedde og kompisen dro hjem. Enkelt og greit. Mulig kjæresten din synes det høres litt rart ut og mulig han ikke liker det men det er uansett bedre enn å tie stille om det. Hvis han finner ut av det i ettertid er sjansen mye større for at han tror noe skjedde mellom dere da det jo virker rimelig mistenkelig hvis du valgte å ikke fortelle det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Du må si det. Gjør det bare 1000 ganger værre om han finner det ut i ettertid og at du har holdt det skjult.

Fortell hele historien slik som du har fortalt oss. Er han ved sine fulle fem vil han nok forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingenting å fortelle? Typen trenger ikke å vite absolutt ALT som skjer i livet ditt heller. Du har ikke gjort noe gæli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skulle være poenget med å si dette? For noen tøvete 'råd' i denne tråden.

Anonymous poster hash: 8d01a...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si det vil bare skape unødvendig drama og bekymring for han, når det egentlig ikke er noe å bekymre seg for en gang



Anonymous poster hash: a4ae5...10d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell. Uansett om du har noe å skjule eller ikke. Hvor mistenksom blir han vel ikke om han finner det ut i etterkant.

Akuratt slik jeg også tenkte!

Da vil han iallefall tro uansett det værste fordi du nr 1 ikke fortalte det til han i første omgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo helt an på hvordan man forteller det også da. For meg er dette en ikke-sak, og synes egentlig kompisen din bare var en god venn. Jeg hadde fortalt det helt naturlig/lettere henslengt til kjæresten. At jeg hadde blitt full, begynte å hyperventilerte og ble redd, og at kompisen min derfor passet på meg. Null stress. Ingen har gjort noe galt her. Derfor synes jeg heller ikke at det er noe å skjule.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å holde dette skjult dersom det ikke er noe å skjule?

Å unnlate å fortelle noe sånt fordi man ikke vil ha noe drama-gjør det livet enklere? På kort sikt kanskje, neppe i et lengre perspektiv. Hver enkelt velger jo selvfølgelig selv hva slags forhold man vil ha.. Er det ikke en god følelse å slippe å ha dårlig samvittighet eller være redd for at ting kommer fram på annet vis? Jeg ville beholdt kontrollen over situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt slik jeg også tenkte!

Da vil han iallefall tro uansett det værste fordi du nr 1 ikke fortalte det til han i første omgang.

Jamen det er da ikke noe å fortelle om!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var på innflytningsfest hos ei venninne og klarte å bli så full at jeg knapt klarte å gå. Utover kvelden kjørte en kompis meg hjem, men da jeg lå i senga begynte jeg å hyperventilere og i ren panikk ringte jeg han og ba han komme tilbake. Han kom tilbake, jeg sovnet, og våknet opp i dag med han ved min side.

Problemet er at jeg har en kjæreste. Og jeg tror ikke kjæresten min hadde blitt glad for å vite at en gutt har sovet sammen med meg i min seng. Kjæresten min bor i utlandet for tiden. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg fortelle han at kompisen min sov i sengen min i natt? Det skjedde så klart ingenting mellom meg og kompisen. Jeg sov hele natten og han dro da vi våknet.

Anonymous poster hash: 7b32d...284

Hvorfor gidder han kompisen din det her? Var han edru? Forbruker du mennesker? En kompis er en sjåfør og en sengevenn uten tafsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde fortelle at du dummet deg ut ned å bli så altfor full og fortelle akkurat hva som hendte.

Du har pratet med kameraten din om at ingenting skjedde mellom dere med sikkerhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om det skjedde langt mer den natten, og at TS prøver å finne ut om denne historien er sannsynlig eller ikke.

Anonymous poster hash: f543d...c96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om det skjedde langt mer den natten, og at TS prøver å finne ut om denne historien er sannsynlig eller ikke.

Anonymous poster hash: f543d...c96

Det er ofte sånn. Om man må si det til seg selv skjedde det faktisk.

Endret av Arcturus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...