Gå til innhold

Utrolig forbanna på arbeidskollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og dama var på en såkalt bygdefest i huset til en arbeidskollega av meg. Jeg visste at han hadde hatt et seksuelt forhold med henne, men tenkte jeg skulle være "the bigger man" og ikke ta meg nær av det. Sent på kvelden, etter mye drikke, ble vi sittende igjen på stuen hans med ham og en 4-5 av kompisene hans. På Tv-en viste han frem skrytebilder av damer han hadde hatt før, blant annet en syngedame og noen lokale bærter som nå er mødre, smilende eller pyntet og poserende. Han bladde gjennom disse bildene mens han fortalte om sine erobringer, hvem de var og hva de gjorde, jeg burde jo ha skjønt tegningen da. Tilslutt kom bildet av damen min opp. Det var tydeligvis fra en svært privat nyttårsaften de hadde feiret sammen, der hun sitter på doen hans med en svært kort kjole trukket opp og trusen trukket ned. Det var tydelig hva som hadde foregått. Han lo bare og sa at dette var noen vi kjenner, og etter 20 sekunder eller noe bladde han videre. Jeg rakk ikke reagere og visste ikke hva jeg skulle gjøre. I ettertid er jeg selvsagt eitrende forbanna over at han våger å vise frem bilder av damen min som et trofe for alle disse menneskene. Alle vet jo at han har knullet henne nå. Hun sier at jeg ikke skal ta meg nært av det, han er slik mot alle og er en skikkelig douche, men vet ikke om jeg klarer å stå ansikt til ansikt med ham på jobb igjen. Hvordan bør jeg håndtere dette? Ignorere det, skjelle ham ut, noe annet?



Anonymous poster hash: 81c2d...61d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, classy fyr... Vær profesjonell på jobb, men drit i ham på privaten. Og det synes jeg dama di også skal, og få slettet bildet.



Anonymous poster hash: a4b59...8a4
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ligge med han!



Anonymous poster hash: 44ffc...d8e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Uff, ikke hyggelig=/

På jobb bør du uansett opptre profesjonelt, og ikke annet.

Det beste du kan gjøre på arbeidsplassen er å minimere/kutte kontakten sosialt sett, og ellers kin forholde deg til han ved behov.

På privaten kan du kanskje spørre han(rolig) å få bildet av din kjæreste slettet, og kjæresten din bør også be om det samme. Tydelig gi beskjed på at hun ikke ønsker at han har et slikt bildet av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om damen din dukket opp eller ikke, er dette noe av det mest motbydelige jeg har hørt.

Jeg hadde bare reist meg og gått, jeg blir IKKE imponert over at du har pult mase damer og i tillegg er så stolt av det at du samler inn til felles visning av fotoalbumet ditt. Usmakelig og barnslig!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gjør sånt? Altså har bilde av alle man har høvla over og i tillegg viser de stolt frem på fest?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg synes faktisk det er damen din som bør reagere mest her, over et fornedrende bilde som blir vist frem som underholdning på fest. At ikke du eller andre reagerte før det kom til et bilde av din dame sier mye om hva dere lar dere underholde av.

Og ja, kollegaen/kompisen din er en hjernedød idiot uten så mye annet å vise til enn sine erobringer, men det var åpenbart ingen nyhet for deg eller damen din.

Er det så mye å gjøre da? Forhold deg profesjonell på jobb og velg med omhu hvem du tilbringer fritiden sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gjør sånt? Altså har bilde av alle man har høvla over og i tillegg viser de stolt frem på fest?

Jeg har ei truse fra alle erobringene hengende i lysekrona på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei truse fra alle erobringene hengende i lysekrona på soverommet.

Pleier du å vise de frem på fest?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å vise de frem på fest?

Han bruker dem som kosekluter /runkekluter om natta.

Anonymous poster hash: b56b4...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er damen din som bør reagere mest her, over et fornedrende bilde som blir vist frem som underholdning på fest. At ikke du eller andre reagerte før det kom til et bilde av din dame sier mye om hva dere lar dere underholde av.

Og ja, kollegaen/kompisen din er en hjernedød idiot uten så mye annet å vise til enn sine erobringer, men det var åpenbart ingen nyhet for deg eller damen din.

Er det så mye å gjøre da? Forhold deg profesjonell på jobb og velg med omhu hvem du tilbringer fritiden sammen med.

Ja herregud for en slags underholdning?? Oser ikke akkurat klasse eller.modenhet over å vise bilder og å legge ut om disse kvinnene, så respektløst! Håper dere er max 18 år eller så mangler dere sosiale antenner alle som en.

Anonymous poster hash: b56b4...85e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal forsøke å få noe på han på jobb. Irettesatt han foran andre kolleger, påpek feil han gjør etc. Begynn å bryte han ned for man skal selvsagt ta hevn hvis man blir angrepet på denne måten.

Personlig hadde jeg kanskje drept han.



Anonymous poster hash: 2a4e3...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser at jeg kanskje er naiv, men jeg klarer faktisk ikke å tro på historier som dette.

Anonymous poster hash: c2766...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en totalt unaturlig og spesiell situasjon å befinne seg i...deg, dama di, fyren hun har pult og hans kompiser. Og dere sitter å ser på bilder av folk han har pult?! Altså:

A) wtf for en ufattelig klein "fest"! hvorfor var dere der fortsatt??

B) så du ikke den komme?? Han har pult henne + han viser frem trofebilder av de han har pult...? Hvorfor dro dere ikke? Hele situasjonen er jo bare absurd!

C) og dama di synes det var helt greit og bli ydmyket på den måten?!

Jeg har ikke ord....

Anonymous poster hash: 35b7b...500

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofrene her er disse damene som blir uthengt på en fornedrende måte. Skikkelig ufyselig av denne fyren, og jeg skjønner du reagerer sterkt på å få slengt bilder av dama di i trynet foran alle. Samtidig syns jeg at det kan være på sin plass å reflektere over hva man aksepterer av oppførsel fra andre uten å sette grenser. Her har du og flere tydeligvis akseptert drittsekk-oppførsel, helt til det gikk på bekostning av dama di og deg selv. Syns du møter deg selv i døra. Noe å tenke på for oss alle. Så lenge du ikke tok avstand fra at han viste bilder av andre damer, mente han vel det var greit å kjøre på. Dårlige sosiale antenner og ufyselig oppførsel? Ja. Men du får ikke mye sympati av meg. Dama di derimot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal forsøke å få noe på han på jobb. Irettesatt han foran andre kolleger, påpek feil han gjør etc. Begynn å bryte han ned for man skal selvsagt ta hevn hvis man blir angrepet på denne måten.

Personlig hadde jeg kanskje drept han.

Anonymous poster hash: 2a4e3...a74

Snakk om skremmende holdninger!

Anonymous poster hash: e6917...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en totalt unaturlig og spesiell situasjon å befinne seg i...deg, dama di, fyren hun har pult og hans kompiser. Og dere sitter å ser på bilder av folk han har pult?! Altså:

A) wtf for en ufattelig klein "fest"! hvorfor var dere der fortsatt??

B) så du ikke den komme?? Han har pult henne + han viser frem trofebilder av de han har pult...? Hvorfor dro dere ikke? Hele situasjonen er jo bare absurd!

C) og dama di synes det var helt greit og bli ydmyket på den måten?!

Jeg har ikke ord....Anonymous poster hash: 35b7b...500

Nettopp derfor jeg ikke klarer å tro på det!

Anonymous poster hash: c2766...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ignorere det, vær høflig på jobben på en "forretningsmessig" måte og ha minst mulig kontakt med han.

Han høres ut som en taper, som ikke er i stand til å opprettholde et forhold til en kvinne, så du er jo den sterke part her, spesielt hvis du viser at det ikke har innvirkning på deg at han har ligget med dama di tidligere. Da markerer du hvor ubetydelig kontakten mellom dem var.



Anonymous poster hash: 6aa25...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#things that didn't happen



Anonymous poster hash: 2610c...4b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritt sur, og han hadde både bedt om unnskyldning og slettet alle bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...