Gå til innhold

Typen oppfører seg veldig merkelig...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enn kjenner da mannen godt til å forstå at noe rart er på gang.. Eller det er kanskje bare meg, la meg legge det frem slik at jeg kan få et annet syn på dette.

Han reiste til min mor og ble lenge borte, da jeg ringer for og be ho sende med han noe har han alt reist..

En time etter det kom han hjem...

Han sitter i bilen en langt stund uten å komme inn.. Jeg ringer å spør om han skal sitte der ute å fryse. Han sier ingenting, og i det siste har han holdt på slik mye.

Om jeg kommer inn i samme rom, kaster han telefonen vekk selv om jeg ser han skriver med noen..på spørsmål om hvorfor er svaret - han vil ikke ha fokus på den når jeg er der.

Merkelig nok er det noen som ved sengetid sender melding til han, ikke bare skjedd en gang MEN omtrent vær kveld!

Han kan si han er så trøtt å må legge seg, når jeg kommer inn ligger han med telefonen å skriver..

Men saken er at jeg syntes det har vært ganske underlig.. Hvorfor har han begynt slik nå..?

Når dette blir tatt opp for hvordan jeg ser på disse hendelsene, flytter han fokus og begynner å diskutere på nettopp det jeg sa. Jeg må be han stoppe og svare på spørsmålet mitt slik det var.

Han har faktisk ingen gode svar.. Dette gjør meg forvirret..

På spørsmål om han skjuler noe,svarer han - han har Ingen grunn til å skjule noe for meg.

Enn burde da kjenne mannen godt nok etter mange år til å fange opp endringer.!?Enn blir da ikke helt paranoid med åra.. Føler det slik nå og må få et annet synd på dette.

Jeg må legge til at om det skulle vært engans, hadde jeg aldri begynt å sette spørsmålstegn til dette, Men dette er noe som har foregått ganske hyppig nå det siste 2 mnd. Jeg er vanligvis ingen sjalu type, men nå lurer jeg virkelig på om jeg burde være mer påpasselig...

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du han har noe på gang med moren din?



Anonymous poster hash: 939c5...a4d
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han har noe på gang med moren din?

Anonymous poster hash: 939c5...a4d

Hahah nei..!!!!

Det har aldri vært meningen å fremstille dette innlegget slikt..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om å få se mobilen hans en gang han sitter å trykker, nekter han så vet du hvorfor. Er det som han sier ingenting burde han ikke ha noe problem med å la deg se telefonen.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om å få se mobilen hans en gang han sitter å trykker, nekter han så vet du hvorfor. Er det som han sier ingenting burde han ikke ha noe problem med å la deg se telefonen.

Jeg har tenkt til å komme litt overraskende på han.. Så får jeg ta det fra der.

Syntes dere jeg overagerer? Ingen god følelse når enn legger merke til endringer.. Eller ei god følelse om det skulle dukke opp noe som er uheldig.!

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kveld han sitter med telefonen og kasten den fra seg når du kommer, ville jeg spurt om å få se hva han styret med.

Om han ikke har noe å skjule, burde ikke dette være et problem for han.

Ville selv reagert om dette plutselig startet, og at det ikke har skjedd tidligere.

En ting som er en dårlig ide, er å sniktitte på telefonen uten hans samtykke. Det må du ikke gjøre, etter min mening.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også anet ugler i mosen her.



Anonymous poster hash: acf10...229
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han reiste til min mor og ble lenge borte, da jeg ringer for og be ho sende med han noe har han alt reist..

En time etter det kom han hjem...

Han sitter i bilen en langt stund uten å komme inn.. Jeg ringer å spør om han skal sitte der ute å fryse. Han sier ingenting,

Hva skal dette bety? Hvor lang tid tar det å kjøre til din mor? Er du redd for at han besøkte noen andre på vei fra eller til?

Spør du meg høres denne type oppførsel meget mistenkelig ut… Jeg ville spurt om å få ta en titt på meldingene hans.

Og unnskyld meg, men hvis han prøver å skjule det han driver med, gjør han en vanvittig dårlig jobb. Så dårlig at det er provoserende i seg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg at så mange mener at man skal spørre om å se meldingene. Det blir som å behandle han som en unge. Man får heller ta det opp på en ordentlig, respektfull måte. Spør direkte: "Har du et forhold?" Hvis nei, så si at du skjønner at det er noe han holder på med, og at du gjerne vil vite hva. Da må du ha tenkt gjennom på forhånd at han ikke driver og organiserer en overraskelse til deg på 40-årsdagen eller noe slikt.



Anonymous poster hash: 2b3a4...104
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg at så mange mener at man skal spørre om å se meldingene. Det blir som å behandle han som en unge. Man får heller ta det opp på en ordentlig, respektfull måte. Spør direkte: "Har du et forhold?" Hvis nei, så si at du skjønner at det er noe han holder på med, og at du gjerne vil vite hva. Da må du ha tenkt gjennom på forhånd at han ikke driver og organiserer en overraskelse til deg på 40-årsdagen eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 2b3a4...104

Man skal være ganske så naiv om man tror man får et ærlig svar på det spørsmålet.

Anonymous poster hash: acf10...229

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være ganske så naiv om man tror man får et ærlig svar på det spørsmålet.

Anonymous poster hash: acf10...229

Hehe, tenkte akkuratt å skrive det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, hva om han planlegger et skikkelig overraskelsesfrieri?

Hemmeligheter trenger ikke alltid være negative.



Anonymous poster hash: 2dae4...fb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn kjenner da mannen godt til å forstå at noe rart er på gang.. Eller det er kanskje bare meg, la meg legge det frem slik at jeg kan få et annet syn på dette.

Han reiste til min mor og ble lenge borte, da jeg ringer for og be ho sende med han noe har han alt reist..

En time etter det kom han hjem...

Han sitter i bilen en langt stund uten å komme inn.. Jeg ringer å spør om han skal sitte der ute å fryse. Han sier ingenting, og i det siste har han holdt på slik mye.

Om jeg kommer inn i samme rom, kaster han telefonen vekk selv om jeg ser han skriver med noen..på spørsmål om hvorfor er svaret - han vil ikke ha fokus på den når jeg er der.

Merkelig nok er det noen som ved sengetid sender melding til han, ikke bare skjedd en gang MEN omtrent vær kveld!

Han kan si han er så trøtt å må legge seg, når jeg kommer inn ligger han med telefonen å skriver..

Men saken er at jeg syntes det har vært ganske underlig.. Hvorfor har han begynt slik nå..?

Når dette blir tatt opp for hvordan jeg ser på disse hendelsene, flytter han fokus og begynner å diskutere på nettopp det jeg sa. Jeg må be han stoppe og svare på spørsmålet mitt slik det var.

Han har faktisk ingen gode svar.. Dette gjør meg forvirret..

På spørsmål om han skjuler noe,svarer han - han har Ingen grunn til å skjule noe for meg.

Enn burde da kjenne mannen godt nok etter mange år til å fange opp endringer.!?Enn blir da ikke helt paranoid med åra.. Føler det slik nå og må få et annet synd på dette.

Jeg må legge til at om det skulle vært engans, hadde jeg aldri begynt å sette spørsmålstegn til dette, Men dette er noe som har foregått ganske hyppig nå det siste 2 mnd. Jeg er vanligvis ingen sjalu type, men nå lurer jeg virkelig på om jeg burde være mer påpasselig...

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Utroskap. Du forklarer selve manualen

Anonymous poster hash: 805fe...bcd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dette bety? Hvor lang tid tar det å kjøre til din mor? Er du redd for at han besøkte noen andre på vei fra eller til?

Spør du meg høres denne type oppførsel meget mistenkelig ut Jeg ville spurt om å få ta en titt på meldingene hans.

Og unnskyld meg, men hvis han prøver å skjule det han driver med, gjør han en vanvittig dårlig jobb. Så dårlig at det er provoserende i seg selv!

Jeg har samlet mine mistanker opp mot alle disse merkelige tingene som har foregått nå i en periode på ca 2 mnd..

Ikke det at tiden hos mor tok tid, men totalt i en sammenheng..

Vanligvis bruker man 15 min i kjøretid, og med tanke på alt annet som skjer begynner ting lukte ugler..

Har sakt til meg selv at jeg må slutte være så paranoid "det er sikkert ingenting"..

Men når dette blir en pågående endring syntes jeg det er rart..

Godt å høre andres meninger..

Takk for alle innspill og tips :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg at så mange mener at man skal spørre om å se meldingene. Det blir som å behandle han som en unge. Man får heller ta det opp på en ordentlig, respektfull måte. Spør direkte: "Har du et forhold?" Hvis nei, så si at du skjønner at det er noe han holder på med, og at du gjerne vil vite hva. Da må du ha tenkt gjennom på forhånd at han ikke driver og organiserer en overraskelse til deg på 40-årsdagen eller noe slikt.

Anonymous poster hash: 2b3a4...104

Det er alt gjort vell og merke.. Men som vanlig blir svaret hans "det er ingenting" "skjønner ikke helt hvor du vil med dette"

Jeg har prøvd å legge det frem slik at han skal forstå at jeg nå lurer på hva som foregår.. Prøver å vinkle det, slik at han kan se det fra min side. Men til ingen nyte..

Jeg får Ingenting utav samtalene mine.. Bare så frustrerende..

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da foreslår jeg at du ser det an litt lenger. Hvis han forsetter slik i enda en måned, så synes jeg du skal ta en alvorsprat, og fortelle at du ikke trives i et forhold hvor han tydelig holder ting fra deg og ikke vil si hva han driver på med. At dette ikke er noe du er interessert i skal fortsette uten at du får vite hva som foregår.



Anonymous poster hash: 2b3a4...104
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er uten tvil utro. Og dessverre virker det utfra det du skriver at han vil gå veldig langt for å benekte det hele. Jeg antar at han hadde tatt det opp med deg om det var et problem mellom dere to?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør fortelle han at du syntes han har forandret seg , og at du lurer på hva det er.

Han kan da ikke komme å si at det ikke er noe, for det har du alerede sagt fra om endringen

Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samlet mine mistanker opp mot alle disse merkelige tingene som har foregått nå i en periode på ca 2 mnd..

Ikke det at tiden hos mor tok tid, men totalt i en sammenheng..

Vanligvis bruker man 15 min i kjøretid, og med tanke på alt annet som skjer begynner ting lukte ugler..

Har sakt til meg selv at jeg må slutte være så paranoid "det er sikkert ingenting"..

Men når dette blir en pågående endring syntes jeg det er rart..

Godt å høre andres meninger..

Takk for alle innspill og tips :)

Anonymous poster hash: 1e4f8...84a

Definitivt ugler i mosen, ja! Synes ikke du virker paranoid. Og meget trist og lei situasjon for deg dersom det skal vise seg at du har rett… Hold oss gjerne oppdatert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...