Gå til innhold

Venninne hadde med eget snop, delte ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sant? Er det så mange som leser her inne? Nesten litt fascinert over at den vesle problemstillingen jeg tok opp har skapt slike landsomfattende konsekvenser.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Bare å se over antall visninger tråden har hatt - over 24 000!

Anonymous poster hash: 7991a...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sant? Er det så mange som leser her inne? Nesten litt fascinert over at den vesle problemstillingen jeg tok opp har skapt slike landsomfattende konsekvenser.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Egentlig både litt søtt og stilig :) tenk TS, litt av et engasjement du startet! Og ikke bunn og grunn er de fleste enige i at det var rart av venninna di ;)

Anonymous poster hash: 188d0...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig både litt søtt og stilig :) tenk TS, litt av et engasjement du startet! Og ikke bunn og grunn er de fleste enige i at det var rart av venninna di ;)

Anonymous poster hash: 188d0...f9e

I bunn og grunn skulle det stå...

Anonymous poster hash: 188d0...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

"Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?""

HAHAHAHA :D Legendarisk! Lenge siden jeg har flirt så godt.



Anonymous poster hash: 71b08...70f
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Dritmorsomt!! Eller ikke.. Fy flate så ræva humor folk har, flaut...........

Anonymous poster hash: 6f7cc...ab1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er denne I gang igjen?

Anonymous poster hash: 20225...968

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Dritmorsomt!! Eller ikke.. Fy flate så ræva humor folk har, flaut...........

Anonymous poster hash: 6f7cc...ab1

Det er du som er rarsær.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenkte vel på linjene dine da. Er du ikke glad, siden du ikke ble fetere?

Anonymous poster hash: 938cf...70d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har med seg godsaker til andre deler man selvfølgelig. Noe annet ville være utenkelig, med mindre man har lyst til å gjøre det vanskelig for seg selv eller man forteller hvorfor det er viktig å beholde snopet sitt selv. Hvis det er så viktig å beholde snopet sitt, kanskje lurest å gi en grunn først? For alt man vet kan det være at personen av en eller annen grunn ikke har fått med seg at "man deler", eller at det er en bevisst handling. Da kan man heller lytte til grunnen først og så vurdere hvorvidt grunnen er god nok.

Jeg spør alltid om folk vil ha av snopet mitt, det ligger mye inkludering i det. :-) Hvis det er av økonomiske grunner .. synes jeg grunnen er dårlig. Da kan man heller spise snopet sitt i fred. Yikes. Men helt seriøst, jeg hadde ikke hatt problemer med at noen hadde hatt snopet sitt for seg selv, jeg tenker mer på de andre hysteriske folkene i samfunnet som ikke tåler slik oppførsel, og som reagerer og baksnakker etterpå. Jeg baksnakker også når det er noe jeg ikke forstår og som jeg vil forstå ... På den annen side der igjen, hvis man er villig til å ta den sosiale belastningen ved å oppføre seg slik -- hvorfor ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en gjeng med unger. Kanskje hun ville ha godteriet for seg selv? Hadde blitt noe annet om det kun var Ronja som hadde godteri og ikke delte. Men dere hadde jo. Ser ikke helt det store problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M1kWHZH.jpg

Anonymous poster hash: 4f79f...1fa

Når dere først skal harselere til det kjedsommelige med slike tråder, kan dere i det minste gjøre det riktig ...?! Det var rullering av tallerknene som var poenget, ikke resirkulering! Jeg syns jeg hører sjefen min(dagligvarebutikk); "Husk å resirkulere på datoene på kjøttet/melka!". Jadda ...! :P

Anonymous poster hash: d2681...d67

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere først skal harselere til det kjedsommelige med slike tråder, kan dere i det minste gjøre det riktig ...?! Det var rullering av tallerknene som var poenget, ikke resirkulering! Jeg syns jeg hører sjefen min(dagligvarebutikk); "Husk å resirkulere på datoene på kjøttet/melka!". Jadda ...! :P

Anonymous poster hash: d2681...d67

Jada, bare vær bitter og kom med flisespikking på semantikk bare fordi du ikke kom på denne ideen først. :fnise::danse:

Anonymous poster hash: 4f79f...1fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHA tidenes morsomste tråd!!!

Anonymous poster hash: 4e942...d1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna var jo frekk. Dere venninnene kan jo bare bli enige om at alt skal deles, eller så får hver og en besørge sitt eget godteri. Denne humoren angående uttrykkene godtesnop og sjokoladesnop, deler jeg ikke. Uttrykkene kan høres litt merkelig ut, ja, for oss som ikke har hørt det før. Men ekstremt MORSOMT er det ikke. Men så ler jeg heller ikke av klovner, så kanskje jeg mangler det enkle humorgenet. TS har vel bare en mor som har brukt disse uttrykkene gjennom barndommen hennes.



Anonymous poster hash: 1a3e9...d27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt mer oppkavet om det eneste snopet i huset befant seg i Ronjas veske, og det dermed ble litt viktigere for meg å få kloa i det;-)



Anonymous poster hash: 5fded...67d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Var det Jappsnop hun hadde?



Anonymous poster hash: 5e673...83b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Jappsnop hun hadde?

Anonymous poster hash: 5e673...83b

Nei, det var ikke det.

Anonymous poster hash: fcd04...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må innrømme at jeg noen ganger er gniten på godtesnop.

Av og til later jeg som om jeg ikke har noe, og så spiser jeg det når de andre har gått hjem.



Anonymous poster hash: d23ce...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...