Gå til innhold

Audun Sørseth


Braah

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre om hvorfor du er så opptatt av han?

Jeg er 160 og han er myyye høyere enn meg så vil tippe at han i hvertfall er 190



Anonymous poster hash: 5a658...a5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre om hvorfor du er så opptatt av han?

Jeg er 160 og han er myyye høyere enn meg så vil tippe at han i hvertfall er 190

Anonymous poster hash: 5a658...a5f

Tror du han er høyere enn Cristiano Ronaldo som er 185/186?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvorfor du er så opptatt av han?

Jeg er 160 og han er myyye høyere enn meg så vil tippe at han i hvertfall er 190

Anonymous poster hash: 5a658...a5f

Tror du han er høyere enn Cristiano Ronaldo som er 185/186?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han er høyere enn Cristiano Ronaldo som er 185/186?

Ja, men har ikke du fasiten da?

Anonymous poster hash: 5a658...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men har ikke du fasiten da?

Anonymous poster hash: 5a658...a5f

Hvorfor føler du deg så sikker på at han er høyere enn Ronaldo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dævver av det over her!! Hahaha! Er det Audun himself som er her eller :D

Anonymous poster hash: 0493a...fda

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Jeg synes han sier mye morsomt uten at det virker som det skal være morsomt

lo også av varmtvann på venus-greiene haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.92

Anonymous poster hash: 4a85c...fd3

Haha, nei. Jeg kjenner Mats, som er liten (rundt 170 cm). Tipper Audun er rundt 180 cm.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Jeg kjenner Mats, som er liten (rundt 170 cm). Tipper Audun er rundt 180 cm.

Haha det skjer ikke. Mads er mye høyere enn Triana og hun er 168, det samme gjelder Audun og. Audun er ikke under 185.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha det skjer ikke. Mads er mye høyere enn Triana og hun er 168, det samme gjelder Audun og. Audun er ikke under 185.

Altså, jeg møter stadig vekk Mats på gymmet, og han er over et halvt hode mindre enn meg. Jeg er 180.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg møter stadig vekk Mats på gymmet, og han er over et halvt hode mindre enn meg. Jeg er 180.

Hvordan forklarer du da at Mads er mye høyere enn Triana som er 168?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forklarer du da at Mads er mye høyere enn Triana som er 168?

Jeg trenger da ikke å forklare noe som helst, spesielt siden påstanden er direkte gal. Mats er IKKE "mye høyere" enn Triana. Det jeg vet er at han selv sier at han er 172, da jeg har spurt ham. Det er maks: Han legger nok på litt.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger da ikke å forklare noe som helst, spesielt siden påstanden er direkte gal. Mats er IKKE "mye høyere" enn Triana. Det jeg vet er at han selv sier at han er 172, da jeg har spurt ham. Det er maks: Han legger nok på litt.

Hvordan forklarer du høydeforskjellen mellom Triana og Audun da? Audun ser jo 20 cm høyere ut en hun. Og det er ikke et hav av forskjell mellom høyden til Mats og Audun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forklarer du høydeforskjellen mellom Triana og Audun da? Audun ser jo 20 cm høyere ut en hun. Og det er ikke et hav av forskjell mellom høyden til Mats og Audun.

Audun ser 20 cm høyere ut enn Triana... Hvor? Når? Hvordan? Tror ikke du vet hvor mye 20 cm er, men.

Jeg har ingen mulighet til å verifisere høyden til Triana. Jeg vet i hvert fall hva Mats (han heter ikke Mads) sier om seg selv, og jeg er 180 (hverken mer eller mindre). Du må være ganske tett for å mene at Mats er høy, men så har du vel heller aldri møtt ham, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun ser 20 cm høyere ut enn Triana... Hvor? Når? Hvordan? Tror ikke du vet hvor mye 20 cm er, men.

Jeg har ingen mulighet til å verifisere høyden til Triana. Jeg vet i hvert fall hva Mats (han heter ikke Mads) sier om seg selv, og jeg er 180 (hverken mer eller mindre). Du må være ganske tett for å mene at Mats er høy, men så har du vel heller aldri møtt ham, vil jeg tro.

http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/590055?autostart=true ,se når Audun skal til å sjekke inn og står sammen med Triana Iglesias. Man kan lett se den store høydeforskjellen de imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/590055?autostart=true ,se når Audun skal til å sjekke inn og står sammen med Triana Iglesias. Man kan lett se den store høydeforskjellen de imellom.

Takk for at du nettopp bekreftet det jeg skrev. Et normalt hode er litt under 20 cm. Audun står altså med fottøy, mens Triana er barbeint, og høydeforskjellen er ikke på et halvt hode, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...