Gå til innhold

Frikjent, flere som ser denne serien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett de tre første episodene, og det er en ganske langsom serie. Med lite action og spenning. Spenningen ligger i forholdet mellom menneskene, og hvordan livet deres har vært siden Aksel forlot bygda.

Det er et par ting jeg ikke har forstått:

Lars er sammen med en dame, men hvor er moren til datteren hans?



Anonymous poster hash: 99f36...7e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vel ikke sett moren til datteren enda? Jeg kan ikke komme på henne ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Jeg har sett de tre første episodene, og det er en ganske langsom serie. Med lite action og spenning. Spenningen ligger i forholdet mellom menneskene, og hvordan livet deres har vært siden Aksel forlot bygda.

Det er et par ting jeg ikke har forstått:

Lars er sammen med en dame, men hvor er moren til datteren hans?

Anonymous poster hash: 99f36...7e0

Jeg følger med på serien, men tror aldri det har kommet fram hvem moren hennes er. Derimot sitter jeg igjen med et inntrykk av at Aksel muligens kan være jentas egentlige far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på serien, men tror aldri det har kommet fram hvem moren hennes er. Derimot sitter jeg igjen med et inntrykk av at Aksel muligens kan være jentas egentlige far.

Ok... det problematiserer jo situasjonen litt...

jeg sa et par ting og glemte den siste:

Hvilket forhold hadde egentlig Aksel til Tonje? Han var kjæreste med hun som var død? Men åpenbart har han hatt noe på gang med Tonje også? Er Tonje moren til barnet til Lars?

Anonymous poster hash: 99f36...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Ok... det problematiserer jo situasjonen litt...

jeg sa et par ting og glemte den siste:

Hvilket forhold hadde egentlig Aksel til Tonje? Han var kjæreste med hun som var død? Men åpenbart har han hatt noe på gang med Tonje også? Er Tonje moren til barnet til Lars?

Anonymous poster hash: 99f36...7e0

Ja, det er mulig. Det er mye som ligger og "svever i luften" som vi ikke vet noe om til nå. Synes det er en god serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på serien, men tror aldri det har kommet fram hvem moren hennes er. Derimot sitter jeg igjen med et inntrykk av at Aksel muligens kan være jentas egentlige far.

Hva gir deg det inntrykket? :) har aldri tenkt på det på den måten før..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de sier jo at dattera til Lars er prikk lik hun som ble drept. rart om hun er det hvis hun ikke er i slekt med dem likevel?



Anonymous poster hash: 9061e...42d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier jo at dattera til Lars er prikk lik hun som ble drept. rart om hun er det hvis hun ikke er i slekt med dem likevel?

Anonymous poster hash: 9061e...42d

Jo, men hun er jo uansett den avdøde jentas niese? Kanskje unormalt at noen er prikk lik sin tante, men ikke umulig..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Kanskje det er hun Tonje som drepte Karine? Det virker jo som hun alltid har vært betatt av Aksel, og kanskje hun var sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må se denne!!!



Anonymous poster hash: 86096...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med:-) Fikk se de fem første episodene med en gang, så venter bare til det skal gå fem uker til jeg får sett ny på TV. Enig i at det går litt treigt. Jeg hadde håpa på mer drama, men kanskje det tar seg opp...



Anonymous poster hash: 2be2a...ceb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er hun Tonje som drepte Karine? Det virker jo som hun alltid har vært betatt av Aksel, og kanskje hun var sjalu.

Skulle ønske jeg aldri leste dette, nå satt jeg bare å tenke på dette under hhele episoden, og det kan jo faktisk være det da! Spennende er det :)

Anonymous poster hash: 86096...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med på serien, men tror aldri det har kommet fram hvem moren hennes er. Derimot sitter jeg igjen med et inntrykk av at Aksel muligens kan være jentas egentlige far.

Dere kan jo ikke ha fulgt særlig med når dere så på serien. Selvfølgelig er ikke Aksel far til Helene (Dattera til Lars, som er broren til Karine) Aksel var jo reist til andre siden av jorda da hun ble født. Hun er like gammel som sønnen til Aksel. 16 år! Aksel har vært borte i 20 år!

Anonymous poster hash: a5dcd...65e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Dere kan jo ikke ha fulgt særlig med når dere så på serien. Selvfølgelig er ikke Aksel far til Helene (Dattera til Lars, som er broren til Karine) Aksel var jo reist til andre siden av jorda da hun ble født. Hun er like gammel som sønnen til Aksel. 16 år! Aksel har vært borte i 20 år!

Anonymous poster hash: a5dcd...65e

Ja, fikk med meg det i den siste episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...