Gå til innhold

71 Grader Nord: Kjendis Versjonen 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Noen som skal se på? Jeg ble overrasket over å se at Aylar er med, hun har jo en sykdom som gjør at hun blir ofte utmattet så hvordan skal hun klare dette?

Endret av Winza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som skal se på? Jeg ble overrasket over å se at aylar er med, hun har jo en sykdom som gjør at hun blir ofte utmattet så hvordan skal hun klare dette?

Vet du når det begynner? Tror kanskje jeg blir å se litt, kommer litt an på hvem som er med. Har ikke sett så mye om den sesongen enda.

Hvilken sykdom har hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Noen som skal se på? Jeg ble overrasket over å se at aylar er med, hun har jo en sykdom som gjør at hun blir ofte utmattet så hvordan skal hun klare dette?

Jeg ble overrasket over at Nils Ingar Aadne er med. Har ikke han vært med før da?

Edit: Tror jeg blander ham med en annen som ligner.

Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo blitt mye bedre, sier hun. Jeg heier på aylar! Hun er rå, og veldig undervurdert.

Anonymous poster hash: 73017...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går dette da?

Anonymous poster hash: 1c401...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når går dette da?Anonymous poster hash: 1c401...b99

Hver søndag kl 20. Første gang i kveld. På TvNorge.

Anonymous poster hash: 36fc7...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh,takk. Da skal jeg se på det nå :)

Anonymous poster hash: 1c401...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å se det gratis på nettet et sted?



Anonymous poster hash: 1cf96...254
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ifølge reklamene så ser det ut som aylar blir veldig utmattet. Syns det er tøft å være med på 71 grader nord. Hvertfall hvis hun har en sykdom som gjør henne utmattet raskt ifølge en Annen bruker her oppe.

Bedre å være med på 71 grader nord enn paradise ! Heier også på Aylar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på emilie:) Hun er så søt. Husker jeg fulgte med på bloggen hennes når hun var yngre. Gøy å se henne som "voksen"

Anonymous poster hash: b5e47...567

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg gikk glipp av de første 20-25 minuttene i går, så jeg fikk ikke med meg starten av etappen.

Ble de satt ut i naturen på ukjent sted?

Jeg leste nemlig noe om at Aylar skulle lese kart, og det kunne hun, etter eget sigende. Det var bare det at det "ikke gikk an å lese kart fordi de ikke visste hvor de var..." De fleste prøver vel i et slikt tilfelle å se om de finner igjen visse ting fra terrenget i kartet. :klo:

Jeg synes Geir Schau gjorde en god figur i går, og håper i mitt stille sinn at det blir han og Roger Ruud som må overnatte sammen i en dobbeltseng i Trollveggen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk glipp av de første 20-25 minuttene i går, så jeg fikk ikke med meg starten av etappen.

Ble de satt ut i naturen på ukjent sted?

Jeg leste nemlig noe om at Aylar skulle lese kart, og det kunne hun, etter eget sigende. Det var bare det at det "ikke gikk an å lese kart fordi de ikke visste hvor de var..." De fleste prøver vel i et slikt tilfelle å se om de finner igjen visse ting fra terrenget i kartet. :klo:

Jeg synes Geir Schau gjorde en god figur i går, og håper i mitt stille sinn at det blir han og Roger Ruud som må overnatte sammen i en dobbeltseng i Trollveggen. :fnise:

Det var jo ingen av de som fikk til å lese kartet. Var ikke Aylar alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snjór

Måtte nesten le litt da Aylar prioriterte å sminke seg fremfor å få i seg næring. Man kunne se at de andre som satt og spiste ble litt oppgitte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten le litt da Aylar prioriterte å sminke seg fremfor å få i seg næring. Man kunne se at de andre som satt og spiste ble litt oppgitte.

Solkrem kjære deg, solkrem....

Anonymous poster hash: 1c401...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Det var jo ingen av de som fikk til å lese kartet. Var ikke Aylar alene.

Nei, men ble de satt ut i naturen på ukjent sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som fikk ett veldig dårlig førsteinntrykk av aylar?

Anonymous poster hash: 5c1ba...bf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det lille jeg så av programmet, så synes jeg Aylar gjorde en god figur. Hun kom med flere gode forslag, om at de burde sette sammen kanoene, siden de ikke fant ut av kartet. Og hun tok initiativ.



Anonymous poster hash: 5f484...d17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Fikk litt fnatt av Aylar jeg.

Joda, hun var flink til å ta i litt verbalt, men hun klarer jo ingenting fysisk.

Hun slapp unna med padling, hun klagde over at hun ikke klarte å bære sekken og at det var urettferdig at hun måtte bære like mye som alle andre. Bare fordi man veier lite så betyr ikke det at alle andre er sterkere.

Og at hun prioriterte å ordne seg (de andre sa jo at hun sminket seg) fremfor å spise syns jeg blir feil.

Syns hun som var med forrige gang gjorde en bedre profil (så langt) Linni Meister (?)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...