Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg VELDIG gammel som ser på PH :fnise: Det er flaut, men klarer jo ikke å la være. Må se!

Får håpe ikke denne sesongen blir en ny mobbesesong da :(

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når tid kommer det bilde av folka? Veldig spent. Hadde vært kult hvis det sjekket inn en ordentlig mann. Det er jo bare overfladiske drittunger av noen gutter som sjekker inn.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til en ny sesong. Spennende å se hvem de nye deltakerne er.

Me too ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til PH! Herregud, jeg gleder meg. Det gir livet mening i et par mnd hvertfall, haha. Neida, men det gir meg jo underholdning i hverdagen :)

Jeg HATET Christina, Kristian Rene (som klarte å si "star-truck" istedetfor "starstruck". Hahaha, jeg dævver. Christina og Simone må være de to jentene som har irritert meg ALLER mest i PH. I tillegg til Tina og hu svenske (Caroline? Charlotta?)

Heiet sååå på Isabell og Sander! Åhh <3 den gruppa var best.



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, min favoritt-guilty pleasure er snart tilbake! :hoppe:

Gleder meg mer enn jeg tør innrømme! Håper de tar med Audun igjen, han var best!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til PH! Herregud, jeg gleder meg. Det gir livet mening i et par mnd hvertfall, haha. Neida, men det gir meg jo underholdning i hverdagen :)

Jeg HATET Christina, Kristian Rene (som klarte å si "star-truck" istedetfor "starstruck". Hahaha, jeg dævver. Christina og Simone må være de to jentene som har irritert meg ALLER mest i PH. I tillegg til Tina og hu svenske (Caroline? Charlotta?)

Heiet sååå på Isabell og Sander! Åhh <3 den gruppa var best.

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Herregud, dette er sååå meg. Det gir faktisk livet en ny mening i noen måneder - skjønner akkurat hva du mener.

Helt enig angående Christina, Simone, Tina og Charlotta også.

Selv heiet jeg på Isabell og Birger - men det var greit at Sander vant (siden han var en av de "snille"), men han burde ha sluppet kula og delt pengene med Isabell. Det hadde hun fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåste selvbilder, Sol, manglende selvinnsikt, flatfyll, sosialt pinlige situasjoner, innoljede kropper, "være seg selv 110%", sex, konflikter og lav IQ. Det kan ikke bli bedre søppel-TV i vinternatten! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i februar det starter?

I morgen, 6.februar.

Anonymous poster hash: 63d91...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen, 6.februar.

Anonymous poster hash: 63d91...0e8

Nei.

Anonymous poster hash: 7254c...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dør på meg.. Eksen min skal være med! 🙈😂

Anonymous poster hash: 38bdb...062

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør på meg.. Eksen min skal være med!

Anonymous poster hash: 38bdb...062

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: e3b34...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dør på meg.. Eksen min skal være med! 🙈😂

Anonymous poster hash: 38bdb...062

Haha hva heter eksen din? :)

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner vel at fjord årets finale var planlagt? Med det mener jeg når han ene i finalen (husker ikke navnet) og Aurora slapp kula på likt. Det var en avtale de hadde med produksjonen, og for å gjøre dette fikk de godt betalt. De måtte også signere kontrakt på å aldri fortelle noen at det var staget. De andre deltakerne visste ikke om det, nettopp fordi de skulle få en naturlig sjokkerende reaksjon.



Anonymous poster hash: bd516...838
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner vel at fjord årets finale var planlagt? Med det mener jeg når han ene i finalen (husker ikke navnet) og Aurora slapp kula på likt. Det var en avtale de hadde med produksjonen, og for å gjøre dette fikk de godt betalt. De måtte også signere kontrakt på å aldri fortelle noen at det var staget. De andre deltakerne visste ikke om det, nettopp fordi de skulle få en naturlig sjokkerende reaksjon.

Anonymous poster hash: bd516...838

Så hvordan vet du det? ;)

Anonymous poster hash: 5fbc1...2ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan vet du det? ;)

Anonymous poster hash: 5fbc1...2ea

Jeg vet det ikke, jeg bare tror det. Hva er oddsen for å slippe kula på likt på 100k? Hvorfor ventet de ikke lengre, eller slapp den på 50k?

Det var nok for å tiltrekke seere :)

Anonymous poster hash: bd516...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...