Gå til innhold

Dine beste spoilere for The Walking Dead, sesong 5?


Mann 42

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle spoile sesong 5 av The Walking Dead, hva ville dine beste tips være? Jeg vet ikke hva jeg kan vente meg lenger.

Sesongavslutningen på sesong 4 tydet jo på at sesong 5 skulle åpne med intens gladvold der Rick og gjengen samler seg til å sparke rumpe i Terminus, men traileren for sesong 5 tyder på at det er noe ganske annet som kommer til å skje. Man får inntrykk av at crewet må prate seg ut av en temmelig sticky situasjon for å unngå å havne på grillen selv.

Det er en urovekkende "You don`t have to do this!"-sekvens med undertonen "Why can`t we all be friends?" og en antydning om at neste sesong kommer til å handle mye om å få nerden til Washington SAMMEN med kannibalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen?

Vel, da kan jeg i alle fall avsløre at Beth kommer tilbake. Hun er ikke død, men ble snappet av en gruppe som holder til i et ganske creepy sykehus. Men skal man dømme etter den offisielle traileren som ble sluppet på Dragoncon, så kommer det til å ta en stund før hun evt forenes med resten av gjengen.

Men det blir en del screen time med Beth, siden hennes historie er separat fra de andres.

Det knytter seg en viss usikkerhet til om Glenn møter sin skjebne her. Det et illevarslende øyeblikk i traileren der en kar som står bak Glenn i det som ser ut til å være et slakterom, tar sats for et slag med balltre mot bakhodet hans. Og alle som har lest tegneseriene vet jo at Glenn blir myrdet av Negan med nettopp et balltre. Men jeg tror bestemt at jeg så Glenn som fortropp i et senere klipp, så antakelig står han det over.

Det man kan være rimelig sikker på er at Rick blir hardcore i neste sesong. Emo Rick døde i et veikryss i siste episode av sesong 4, og War Chief Rick har tatt hans sted. Jeg tror setningen "Why can`t we all just get along?" har forsvunnet ut av hans vokabular for godt.

Jeg vet ikke helt hva som kommer til å erstatte den, men jeg antar at "They`re fucking with the wrong people!" er en sterk kandidat.

https://www.youtube.com/watch?v=j4GAs9TJVjM

https://www.youtube.com/watch?v=v0y1rZXthmI

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frykter at det blir en langdryg sesong, der ingenting blir avklart før i de siste episodene. Men jeg håper jeg tar feil. Har ikke sett traileren enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen?

Vel, da kan jeg i alle fall avsløre at Beth kommer tilbake. Hun er ikke død, men ble snappet av en gruppe som holder til i et ganske creepy sykehus. Men skal man dømme etter den offisielle traileren som ble sluppet på Dragoncon, så kommer det til å ta en stund før hun evt forenes med resten av gjengen.

Men det blir en del screen time med Beth, siden hennes historie er separat fra de andres.

Det knytter seg en viss usikkerhet til om Glenn møter sin skjebne her. Det et illevarslende øyeblikk i traileren der en kar som står bak Glenn i det som ser ut til å være et slakterom, tar sats for et slag med balltre mot bakhodet hans. Og alle som har lest tegneseriene vet jo at Glenn blir myrdet av Negan med nettopp et balltre. Men jeg tror bestemt at jeg så Glenn som fortropp i et senere klipp, så antakelig står han det over.

Det man kan være rimelig sikker på er at Rick blir hardcore i neste sesong. Emo Rick døde i et veikryss i siste episode av sesong 4, og War Chief Rick har tatt hans sted. Jeg tror setningen "Why can`t we all just get along?" har forsvunnet ut av hans vokabular for godt.

Jeg vet ikke helt hva som kommer til å erstatte den, men jeg antar at "They`re fucking with the wrong people!" er en sterk kandidat.

https://www.youtube.com/watch?v=j4GAs9TJVjM

https://www.youtube.com/watch?v=v0y1rZXthmI

Gleder meg!:D Sesongavslutninen var jo ganske intens. Ifølge skuespillerne skal sesongen bli veldig bra, og basert på de intervjuene jeg har lest tror jeg at jeg blir fornøyd! syns Beth er sykt kjedelig, men kanskje hun tar seg opp denne sesongen. Jeg er hvertfall veldig positivt innstilt til kommende sesong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg vet ikke om jeg holder ut å se en sesong til! Denne serien går av en eller annen grunn skikkelig inn på meg, jeg sliter med å sove etter å ha sett noen episoder, jeg blir provosert, jeg blir skremt... Og når det er spennende blir jeg bare skikkelig stressa. Jeg elsker serien, men jeg hater den litt også. Gruer meg til oktober. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, jeg vet ikke om jeg holder ut å se en sesong til! Denne serien går av en eller annen grunn skikkelig inn på meg, jeg sliter med å sove etter å ha sett noen episoder, jeg blir provosert, jeg blir skremt... Og når det er spennende blir jeg bare skikkelig stressa. Jeg elsker serien, men jeg hater den litt også. Gruer meg til oktober. :ler:

Nå i oktober?? Hvor?

Anonymous poster hash: 3a3f7...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! ! Hvor har dere sett trailer?

Har av en eller annen grunn tenkt at sesong fem blir den siste. Stemmer det, eller er det bare noe jeg har fått for meg?

Anonymous poster hash: 1e3f6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! ! Hvor har dere sett trailer?

Har av en eller annen grunn tenkt at sesong fem blir den siste. Stemmer det, eller er det bare noe jeg har fått for meg?

Anonymous poster hash: 1e3f6...da2

Jeg tror ikke det er kommet noen hint om hvor mange sesonger TV-serien kan tenkes å gå.

Det tror jeg kommer til å være et rent økonomisk spørsmål. Serien er ganske kostbar å produsere, og jeg mener jeg har lest ett eller annet sted at den faktisk er dyrere enn Game of Thrones. Det er mange statister, det er mye makeup og proteser, og etter hvert som serien blir mer populær, så stiger lønna til skuespillerne, også. Før eller siden møter den vel veggen økonomisk, men tatt i betraktning at den er basert på en tegneserie som fortsatt kommer med nye utgivelser og har gått i over 10 år, så er det ingen historiemessige hindringer.

Jeg håper iallfall at den går en stund til, for etter hvert som gruppen går fremover i verden, så knytter den kontakt med andre grupper. Og alle er ikke like ille som dem de har møtt så langt. Etter hvert blir gjenoppbygging av verden et tema. Og det åpner seg opp et spenningsfelt mellom grupper som vil leve i fred og samarbeid med andre grupper, og bander som er mer enn happy med den nye verden der makt er rett, og man kan ta det man vil ha, om man er sterk nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper serien fortsetter en del sesonger til, dette er en av de beste seriene jeg har sett, og den har holdt bra kvalitet i 4 seonger allerede, det er det få serier som klarer etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også kjempemye, en serie som har holdt kvaliteten gjennom sesongene. Har ikke lyst til å lese noen spoilere, så kommer til å holde meg unna denne tråden. Men her teller jeg dagene til første episoden kommer i oktober! :-D



Anonymous poster hash: 93841...705
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper serien fortsetter en del sesonger til, dette er en av de beste seriene jeg har sett, og den har holdt bra kvalitet i 4 seonger allerede, det er det få serier som klarer etter min mening

Nei, det har en tendens til å spore av. Det er vel ofte slik at serien starter med en ganske god ide, den blir populær pga dette, men når den liksom er oppbrukt, så kan man fristes til å forfølge suksessen, selv om man egentlig ikke helt vet hvor man skal. Så da begynner man å skrive episoder bare for å holde det hele i gang. Jeg tror ikke det er noen fare for at The Walking Dead går i den fella på lenge enda. De omskrivingene de har gjort så langt i fht tegneserien har egentlig vært mest for å holde litt på spenningen for dem som har lest tegneserien. De har aldri forlatt tegneseriens ånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboeren så ferdig siste episode av sesong 4 tidligere i kveld, og jeg synes den har vært knallbra. Sesong 4 har (iallefall for meg) vært mye mer spennende enn sesong 3.

Men kjære vene, sesong 5 tror jeg blir skikkelige saker. Iallefall om man kan stole på traileren, den ser intens ut :Nikke:

Sesong 5 begynner alt neste uke (USA) Og jeg gleder meg.

Jeg så forresten at de skulle lage en spinoff av serien, hvor det skulle handle om det samme, men den gruppen skulle være et annet sted i USA. Kan jo bli spennende det, jeg kommer nok helt sikkert til å se på den også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren så ferdig siste episode av sesong 4 tidligere i kveld, og jeg synes den har vært knallbra. Sesong 4 har (iallefall for meg) vært mye mer spennende enn sesong 3.

Men kjære vene, sesong 5 tror jeg blir skikkelige saker. Iallefall om man kan stole på traileren, den ser intens ut :Nikke:

Sesong 5 begynner alt neste uke (USA) Og jeg gleder meg.

Jeg så forresten at de skulle lage en spinoff av serien, hvor det skulle handle om det samme, men den gruppen skulle være et annet sted i USA. Kan jo bli spennende det, jeg kommer nok helt sikkert til å se på den også tenker jeg.

Kanskje de kunne lage "The Walking Dead, Hawaaii"? Litt sånn som de lager CSI Miami, CSI New York, CSI Boston og what not.

Da håper jeg vi kan få Jessica Alba i rollen som bikinikledd zombiekiller. Hun gjorde seg jo bra i rollen som genmanipulert superchick i Dark Angel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de kunne lage "The Walking Dead, Hawaaii"? Litt sånn som de lager CSI Miami, CSI New York, CSI Boston og what not.

Da håper jeg vi kan få Jessica Alba i rollen som bikinikledd zombiekiller. Hun gjorde seg jo bra i rollen som genmanipulert superchick i Dark Angel.

:hoho: Jeg har ingenting imot å se på Jessica Alba, men om hun først skal spankulere rundt i bikini, så kan hun godt få med en hakvnaken Chris Hemsworth på laget :lur:

Fra spøk til revolver, jeg liker CSI ideen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho: Jeg har ingenting imot å se på Jessica Alba, men om hun først skal spankulere rundt i bikini, så kan hun godt få med en hakvnaken Chris Hemsworth på laget :lur:

Fra spøk til revolver, jeg liker CSI ideen din.

Og de kunne kryssklippe.

"Meanwhile, on Ibiza....."

Jeg så forresten en ganske lovende fanmade film på nettet som hette "Zombin Laden" eller noe slikt.... Som alle vet, så ble jo bin Laden dumpet i Middelhavet etter at han var identifisert. Big mistake. I "Zombin Laden" kommer han tilbake som ekstremistzombie og går amok på franske badestrender. De skulle kremert ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har sett episoden alt? :D

Anonymous poster hash: d9626...49b

jeg er veldig positivt overrasket! syntes sessong 3 og 4 var litt kjedelige, mye prating og lite action. Men dette var en god start for min del. Grotesk og nervepirrende. Den senen hvor de står ved slaktekaret minnet meg om filmen hostel. Håpet de skulle klare å ta flere av de terminus folka, spes han Gareth. Gleder meg virkelig til fortsettelsen og håper det holder seg like bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig positivt overrasket! syntes sessong 3 og 4 var litt kjedelige, mye prating og lite action. Men dette var en god start for min del. Grotesk og nervepirrende. Den senen hvor de står ved slaktekaret minnet meg om filmen hostel. Håpet de skulle klare å ta flere av de terminus folka, spes han Gareth. Gleder meg virkelig til fortsettelsen og håper det holder seg like bra!!

Enig.

Anonymous poster hash: 1e3f6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...