Gå til innhold

Fornemmelser - kan de være sanne?


pluttipott

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får en ekkel, trist og nokså svart følelse når jeg tenker på/blir minnet på desember måned. Jeg får en skikkelig ekkel fornemmelse av at det kommer til å skje noe veldig tungt og sørgelig desember måned dette året. Det har også streifet hodet mitt at det gjelder noen jeg står veldig nær. Jeg er ikke overtroisk i det hele tatt, men dette uroer meg litt, og jeg kan ikke huske å ha kjent på noe på denne måten før. Noen som har hatt det på samme måte noengang? Har det eventuelt vært noe som faktisk har skjedd? Ingen trolling takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd at forutanelser har vist seg å være sanne. Desember vet jeg ingenting om. Slapp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har opplevd noe lignende. I mitt tilfelle var det at jeg var overbevist om at jeg kom til å befinne meg i en bestemt situasjon og i den situasjonen kom til å få beskjed om at noen i nær familie var død. Altså var det situasjonen og ikke en tidsperiode som hos deg. Det tok veldig mange år, men det skjedde og der var i nær familie.

Har faktisk hatt to lignende tilfeller, men med mindre dramatiske overbevisninger. Sliter fortsatt med å tro på at det ikke var tilfeldig.

For din del vil jeg tro at om det ikke skjer noe ille i desember vil du tenke på dette hver desember, og en gang i løpet av livet vil det skje noe forferdelig eller trist i desember og så vil du tenke at dette var "spådommen" din.

Anonymous poster hash: 0d73b...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...