Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014


LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Her kommer jeg....:) Testet positivt i dag,7 dager over forventet ikm, så aaaaaner ikke når el var! Men i følge appen er jeg 5+1 idag med foreløpig termin 17.mai :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen missdior!! Kjempemoro at flere tester positivt i disse dager ;-)

Og 17 mai er jo en morsom dag å ha termin på.

Tar forresten tilbake at jeg ikke er kvalm, skulle i butikken i stad, og kom 5 meter innenfor døren før jeg holdt på å kaste opp. Kvalmen ble bare kastet på meg, måtte stå ute i frisk luft og puste noen minutter, så var alt bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :strix:

Så morsomt at vi blir flere og flere med termin i mai/juni neste år! :)

Håper du eller håper du ikke at bebisen blir født på dagens termin, da, missdior? Alle vil i alle fall huske bursdagen til det barnet! :fnise:

Uffda, Lempikas :klem: Får håpe det bare var noe forbigående og at du slipper å slite med sånn kamikazekvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamikazekvalme var et fantastisk bra ord. Det var sånn det kjentes ut iallefall. Gikk som sagt over ganske fort, så om jeg først må slite med kvalme, så skal jeg klare å takle det noen minutter innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Sushi! Håper du slipper kvalmen denne gangen!

Takk takk! Håper du slipper flere slike kvalmeanfall også!

Velkommen missdior, artig termindato du har :) Hvordan i all verden klarte du å vente sju dager med å teste? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! Håper du slipper flere slike kvalmeanfall også!

Velkommen missdior, artig termindato du har :) Hvordan i all verden klarte du å vente sju dager med å teste? :fnise:

Jeg ventet ikke, jeg testet hver dag :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :strix:

Så morsomt at vi blir flere og flere med termin i mai/juni neste år! :)

Håper du eller håper du ikke at bebisen blir født på dagens termin, da, missdior? Alle vil i alle fall huske bursdagen til det barnet! :fnise:

Uffda, Lempikas :klem: Får håpe det bare var noe forbigående og at du slipper å slite med sånn kamikazekvalme!

Jeg håper det! Hadde vært sykt morsomt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :ler: Trodde ikke det skulle gå an å få negative tester så sent.

Nei, ikke jeg heller :) Men tipper EL har forflyttet seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :) Vi er på tur til et fjell for å gå fjelltur i dag. Været er så som så, og vi er veeeeldig trøtte... Gleder meg bare til å komme hjem så jeg kan ta flere tester :fnise: Skal ut i morgen og kjøpe en clearblue digital med ukesindikator!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :) Vi er på tur til et fjell for å gå fjelltur i dag. Været er så som så, og vi er veeeeldig trøtte... Gleder meg bare til å komme hjem så jeg kan ta flere tester :fnise: Skal ut i morgen og kjøpe en clearblue digital med ukesindikator!! :danse:

Så flinke dere er da!

Her er det fortsatt datatid på senga. Det bøtter ned ute hører jeg, og dagen skal tilbringes inne. Jeg har en del arbeid som må gjøres, så det passer egentlig greit. Har både en jobb som krever mye hjemmearbeid, og et frivillig verv hvor det er mye skrivearbeid i disse tider, så det er greit å få unna litt på en regnværsdag.

Mannen maser om en tur ned på treningssenteret, og jeg vet at jeg hadde hatt godt av det, men kroppen min er ikke særlig interessert. Jeg er veldig glad i å trene, og er en rastløs sjel, men akkurat nå for tiden så er jeg uvanlig slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Fjelltur var ikke verst! Her går det i husarbeid, middagsforberedelser og lek/lesing/ipad med snart-storesøster :rodmer:

Her blir det styrketrening enten i kveld eller i morgen kveld. Kjenner at det kanskje blir i morgen... Er slapp og trøtt jeg også, og våknet umenneskelig tidlig av meg selv i dag. Men jeg tenker at det er lurt å trene som normalt så lenge det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt imponert av all treningslysten deres!

Her blir det nok mest inne dag, vi skal flytte om en måneds tid, og har begynt forberedelsene. Skal prøve å få gjort ferdig mest mulig så tidlig som mulig iallefall. Så det blir vel mest pakking og rydding tenker jeg.

Og om det blir oppholdsvær utover dagen så blir det nok en luftetur med hunden også. (Han er ikke spesielt glad i regn, hvilket er helt greit, for det er ikke jeg heller ;) ) ønsker alle en god søndag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRESSA!!! Tok en billigstrimmel fra eBay nå bare for gøy, og den var skikkelig negativ! Skal sies at det bare er en time siden sist jeg tissa, og jeg har drukket en halvliter cola i mellomtiden... Tror dere at det er derfor?? Må vel teste på morgenurin helst... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRESSA!!! Tok en billigstrimmel fra eBay nå bare for gøy, og den var skikkelig negativ! Skal sies at det bare er en time siden sist jeg tissa, og jeg har drukket en halvliter cola i mellomtiden... Tror dere at det er derfor?? Må vel teste på morgenurin helst... :(

Tipper det er på grunn av at urinen ble for tynn, eller at det er noe feil med strimmelen. Ta en ny test i morgen tidlig :) Det er veldig usannsynlig at den positive testen du tok i går er feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper det er på grunn av at urinen ble for tynn, eller at det er noe feil med strimmelen. Ta en ny test i morgen tidlig :) Det er veldig usannsynlig at den positive testen du tok i går er feil!

Det jeg også tenker :) Har gått i hele dag og brekt med og er fortsatt kvalm... Veldig tung i puppene også, og heller ingen mensen. Var nok bare veldig utvanna urin, og siden det sikkert enda er veldig tidlig er vel det vesentlig for om man får positiv test eller negativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tenker :) Har gått i hele dag og brekt med og er fortsatt kvalm... Veldig tung i puppene også, og heller ingen mensen. Var nok bare veldig utvanna urin, og siden det sikkert enda er veldig tidlig er vel det vesentlig for om man får positiv test eller negativ :)

Helt sikkert. Og siden du er usikker på når du hadde eggløsning så kan det bare være at du har veldig lav hcg-produksjon ennå? Kvalme er et godt tegn da, selv om jeg håper det blir kortvarig for din del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Og siden du er usikker på når du hadde eggløsning så kan det bare være at du har veldig lav hcg-produksjon ennå? Kvalme er et godt tegn da, selv om jeg håper det blir kortvarig for din del! :)

Ja, hadde jo ifølge appen min EL den 24. men det går jo ikke an... skal ringe legen etterhvert slik at jeg får målt hcg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en sånn CB-test med ukeindikator? De har stemt bra på meg begge gangene (vet ganske nøyaktig når jeg hadde eggløsning). Bare husk at du må plusse på to uker siden den oppgir hvor mange uker det er siden befruktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...