Gå til innhold

Kattunge funnet skadet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er en katt i en bakgråd her nå som ikke beveger seg. Kommer blod fra den. Er veldig mørkt, og den freser og klarer ikke å flytte seg. Den forsøker hver gang jeg prøver, så jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia,da ville jeg ringt å fått tillstelse til å ta livet av den om den er så hardt skadet at det er eneste utvei!!Ja,hvis du har noen til og evt,skyte den..HAdde en katt i haven en gang som var helt most!!Lå bare å skreik og ikke mye igjen av den så mi bare skøye den umiddelbart etter fått samykke av politiet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,da ville jeg ringt å fått tillstelse til å ta livet av den om den er så hardt skadet at det er eneste utvei!!Ja,hvis du har noen til og evt,skyte den..HAdde en katt i haven en gang som var helt most!!Lå bare å skreik og ikke mye igjen av den så mi bare skøye den umiddelbart etter fått samykke av politiet!!

Hei. Takk for svar

Vi lurte på dette, men vi klarte heldigvis å få tak i noen som kjenner en KJEMPE FLOTT vetrinær. Katten ble kjørt dit og avlivet med sprøyte! Den var ikke like skadet som katten du beskriver, men den hadde nok brekt ryggen eller bena. Pluss haleskade.

Var helt fortvilet. Man vet jo ikke hva man skal gjøre midt på natten når dette hender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Yvonne_*

Når slike ting skjer midt på natten er det lite man kan gjøre. Man blir helt hjelpesløs... Bra det gikk bra tilslutt! Takk og pris for at det finnes personer som deg, trådstarter. :klemmer:

Det burde virkelig vært dyrepoliti i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så glad for at det finnes mennesker som ts. Hvis min katt en gang blir skadet og ikke finner hjem, så håper jeg at det er en som deg som finner den.

Ros til alle som bryr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad for at det finnes mennesker som ts. Hvis min katt en gang blir skadet og ikke finner hjem, så håper jeg at det er en som deg som finner den.

Ros til alle som bryr seg!

Enig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...