Gå til innhold

Kjære deg som går tur med hunden på kveldstid.


muesli

Anbefalte innlegg

*være glad for at hunden må ti meter av veien/stien for å gjøre fra seg*

*Bli irritert fordi ungene kommer inn med hundemøkk under skoa eller på klærne etter å ha lekt i skogen*

Nei, ta med deg pose (og bruk den som den skal brukes) eller gå tur med bikkja i din egen hage- og la den gjøre fra seg der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Bli irritert fordi ungene kommer inn med hundemøkk under skoa eller på klærne etter å ha lekt i skogen*

Nei, ta med deg pose (og bruk den som den skal brukes) eller gå tur med bikkja i din egen hage- og la den gjøre fra seg der!!!

Unnskyld meg, men du aner ikke hvordan det er der jeg går tur med hunden min, så ikke fortell meg hva jeg skal gjøre. Hvis barna dine kommer inn med møkk fra MIN hund på klærne eller under skoen, så burde du passe bedre på ungene dine, rett og slett, for der jeg går tur med hunden min er ikke akkurat i allfarvei. Hvis det er en sjangse for at noen skulle finne på å gå eller være der hunden min gjør fra seg, så plukker jeg selvfølgelig opp etter den!! Og det kunne selvfølgelig ikke du lese ut av innlegget mitt, men vær så snill, ikke fortell folk hva de skal gjøre eller ikke, hvis du ikke vet det meste om situasjonen.

Nå har jeg redigert innlegget ti tusen ganger, og jeg greier fortsatt ikke å finne en formulering som ikke høres for sint og belærende ut, så jeg beklager, det er ikke ment slik. ><

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man går i forettninger det de selger båtutsyr, så har de reflekstape som man får kjøpt på metervis!den sitter godt,og kan festes på hva som heldst og så vises den kjempe godt.

har brukt den på både hest- og hundeutstyret mitt, og den syns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...