Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Takk Nautika og Lilleninja! Håper virkelig alt er som det skal der inne! Er fantastisk å tenke på ivertfall, og kanskje er den første store milepælen nådd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, bra med julefeiring og en hel masse dager der man blir distrahert av andre ting som skjer!

Tiden frem til tidlig UL (7+2 for meg) gikk ueeeendelig sakte synes jeg, jeg satt nærmest og telte hvert minutt og følte aldri jeg kom til å nå så langt. Men etter at vi var der og så et lite bankende hjerte, følte jeg meg bittelitt tryggere. Nå har tiden plutselig speedet opp igjen, og beveger seg i litt mer normal hastighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det er veldig herlig her, så er det en liten bakside også merker jeg. Det virker som om absolutt alle går rundt med sneipen i munnviken, og jeg blir så himla dårlig av lukta! I dag på restaurant måtte jeg få med reisefølget og flytte en del bord bort. Litt halvflaut, men makter bare ikke å være i nærheten.

I morges er den første moningen jeg har vært såpass dårlig at jeg kjente jeg godt kunne kaste opp. Takk Gud for appelsinjuice, det er det eneste som stopper kvalmen om dagen. Har stacket opp i kjøleskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Status akkurat nå er at jeg ligger på en solseng ved bassenget og slapper av. Kvalmen har gradvis forverret seg for hver dag som har gått, men jeg er bare veldig glad for det enda. Må jo bety at ting går som de skal der inne. I følge BV gravid appen kommer det små knopper til armer i dag, og mini vokser 1 mm i døgnet. Det er rart å tenke på hvor raskt unna det går der inne! På søndag drar vi hjem igjen. Kjenner jeg lengter etter mannen, så selv om det er skikkelig herlig i varmen blir det fantastisk å se ham igjen ❤️

Ellers er det den vanlige solseng-jakten her nede :P folk står jo opp i otta for å sikre seg de aller beste solplasseringene. Hva skjer med det?!? Haha!

snart er det juleferie på hele gjengen, det blir herlig dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ferie til juleferie du :D

Forstår at du tenker på kvalmen som et godt tegn, og det hjelper jo litt på psyken når man er kvalm også da!:)

Det er utrolig hvor raskt de utvikler seg! Synes ikke det var lenge siden jeg leste slike ting på appen. Nå sto det at fingeravtrykkene hans e ferdige. Det er jo ganske utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme i kulda, og alle presanger er pakket fint inn. Herlig å være i mål. Var ute med mannen for å kjøpe de siste få gavene han manglet i dag, og det virker jo som om det er en universal panikkangst som har spredt seg! Tror jeg holder meg unna butikker en liten stund fremover.. :-)

Klarte ikke å vente helt til 8 januar med UL, så har derfor fått fremskyndet den til mandag neste uke. Vil da være 7 + 6, så det bør være greit å både se en liten skapning der inne og hjertelyd også. Håper så inderlig at alt går fint. Kvalmen og uggenheten de siste to ukene tyder på at det går riktig vei denne gangen her, men man vet jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt alle julegavene på nett, det kan anbefales :fnise:

Så spennende det blir med UL! Kvalmen er jo et godt tegn (og godt er det, hvis ikke hadde det vært vanskelig å holde ut!), men man får en helt annen trygghetsfølelse av å se hjerteslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også kjøpt godt over halvparten på nett, så mye enklere!! Gleder meg masse til UL, nå er det bare 5 dager til!

Riktig god jul til alle som titter innom her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...