Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Hei!
 
Er ei jente født i 86 med stabil, fast jobb og mannen i mitt liv på plass. Vi har vært sammen i litt over 5 år og er forlovet. Har tenkt å gifte oss enten til neste år eller året etter, men synes det er litt vanskelig å bestemme seg endelig for hvordan bryllupet blir (her til lands eller reise), så vi har ikke bestemt oss for dato riktig enda :rodmer:
 
Vi eier en leilighet sammen og har etter sommeren startet så vidt med prøvingen.. Kjenner at jeg er skikkelig babysyk, og venninnegjengen er allerede godt på vei med å få småtroll. Mannen er også klar, så det er vel ingenting som hindrer oss lengre. Har en babycomp som jeg måler temperatur med hver morning, så har veldig god kontroll på fruktbare perioder og selve eggeløsningen. Satser på at det kan gjøre at det blir litt fortgang i sakene! 
 
PP1 er over uten resultat, og nå er neste EL den 16 august. Det betyr at de første teoretisk mulige dagene jeg kan bli gravid starter nå til helga på lørdag, så ser frem til en kooooselig helg!!
 
Lager dette som min lille prøverdagbok og satser på å oppdatere litt innimellom når tankene kommer.. Kjekt hvis noen har lyst å følge med på min lille reise til...
:gravid:
 
EDIT:
Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen blir det en "rød" dag på babycompen, aka fruktbar periode! Det gledes!

Ser i IKM-tråden for august at det har klaffet for så mange, så håper virkelig at det skjer noe for oss også denne måneden.. Maibaby <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør vel legges inn under graviditetsdagbøker?



Anonymous poster hash: 41f83...5e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bør vel legges inn under graviditetsdagbøker?

Anonymous poster hash: 41f83...5e5

Mente prøverdagbøker.....

Anonymous poster hash: 41f83...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg flytte den på noen måte? Eller kan admin kanskje hjelpe med å få den på riktig forum? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med deg her:)

Kan sikkert spør admin om de kan flytte deg over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gøy med flere som prøver :) vi er også i pp2 nå. Håper august blir en fruktbar måned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med deg her:)

Kan sikkert spør admin om de kan flytte deg over:)

Så koselig :-)

Gratulerer så masse igjen med graviditeten, du kan veldig gjerne sende litt flaks og babystøv over her! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gøy med flere som prøver :) vi er også i pp2 nå. Håper august blir en fruktbar måned ;)

Jaa, er så glad for å endelig komme i gang, har hatt lyst til dette lenge! Likevel er det jo viktig at "alt er på plass" før man går i gang (iallefall for min del), så da føles det ekstra godt at vi har kommet der. :Nikke:

Har du laget deg en prøvertråd, eller har du kanskje tenkt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, er så glad for å endelig komme i gang, har hatt lyst til dette lenge! Likevel er det jo viktig at "alt er på plass" før man går i gang (iallefall for min del), så da føles det ekstra godt at vi har kommet der. :Nikke:

Har du laget deg en prøvertråd, eller har du kanskje tenkt å gjøre det?

Har vært klar i snart et år, men vi også har venta til ting var på stell. Så deilig å være igang :jepp:

Har en dagbok ja, den ligger under prøverforumet i A-L delen. Får ikke linket til den når jeg er på mobil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lillemeg90 :-)

Dagene går i ett med jobb og masse som skjer etter jobbtid, så må bare passe på å få lagt inn nok aksjer i denne prøveperioden. Babycom sier enda EL på lørdag, så satser på at det holder med annenhver dag :-) Det er vel det som er anbefalt! Mannen er ivertfall lykkelig han..

Tenker allerede at jeg blir en symptomjeger når EL er over.. Hehe. Skal passe godt på denne gangen og spise folat + holde meg unna alt som man bør hvis man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så typisk at mannen må bli igjen på overtidsarbeid og er borte hele ettermiddagene for tiden, så får ikke lagt inn noe aksjer på de aller beste dagene! I dag er det to dager før eggeløsning og det sies vel at det er en av de aller beste dagene å prøve seg på... Menmen, slik er livet.

Får prøve å få lagt inn noen dobble aksjer i morgen og på lørdag, men det blir vel ikke helt det samme.

Ellers er det travelt på min jobb også for tiden, så føler at tiden bare flyr forbi. I neste uke skal jeg offshore, men det er timet heeelt perfekt med at eggeløsning og fruktbare dager er over. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babycompen viser enda el den 16, så satser på at jeg har kontroll på den denne gang. Vi fikk lagt inn litt aksjer i dag, så har definitivt håpet i behold denne prøveperioden.

Ellers var vi på befaring i vår nye leilighet denne uken. Vi skal flytte tidlig neste år, og ser virkelig frem til det. Mannen holdt visst helt på å forsnakke seg på jobb når han fortalte om leiligheten... "Og her er bilde av barnerommet, erh *kremt*, kontoret!" Hihihi :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk så mye for det Nautika :hjerte:

Jeg har som sagt tatt en test i dag, liiitt tidlig på 9 DPO. Prøvde å ta et bilde av det, men fikk ikke til å få klart nok bilde på mobilen, så må nesten bare smøre meg med tålmodighet.

Føler likevel at noe er litt annerledes denne gangen, litt merkelig i formen og samtidig kjennes det bare rart ut i magen. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men håper jo veldig at det er noe på gang. Bare ikke få opp forhåpningene for mye, det skal jo litt til for at det klaffer i PP2... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten skyggestrek på testen både i dag og i går, (9 DPO og 10DPO). Jeg blir gal! Testetøsa er på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...