Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

:velkommen: til deg som snublet innom her!

Denne dagboka kommer til å bli en salig blanding av bryllupssnakk, hverdagssnakk, litt treningssnakk og forhåpentligvis etterhvert litt prøver- og gravidsnakk (etter bryllup).

Edit: Prøverdagbok fra side 7 :hoppe:

Endret av Hvitløk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Takk :biggrin:

Jepp - hele tiden!

Da skal du prøve å koke kylling i leirgryte med 40 hvitløksbåter, chilli og pastinakk. Lag potetmos og ha råkostsalat attåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal du prøve å koke kylling i leirgryte med 40 hvitløksbåter, chilli og pastinakk. Lag potetmos og ha råkostsalat attåt.

Will do. Den gangen jeg får meg en leirgryte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Will do. Den gangen jeg får meg en leirgryte..

Det får du kjøpt hvor hen som helst. Husk å ha den i vann en time før du setter den i ovnen. Går i steikepannen også, men det er noe eget med langsom koking.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det andre dagen på rad jeg er hjemme fra jobb - og andre periode på tre uker. Det er ulempen med å jobbe med barn, man blir smittet av alt de har. Spesielt jeg som ikke har jobbet med barn før har jo et imunforsvar på bunnen :forkjola:

Jammen godt å ha netflix når man er hjemme, gjett om jeg har sett filmer så det suser etter! Burde egentlig ha gjort noe fornuftig sånn som å ha skrevet julegaveliste eller vasket klær, men er man hjemme fra jobb så er man hjemme fra jobb.

Mannen bestilte et veldig fint stempel til bryllupsinvitasjonene våre i går. Med navnene våre og datoen for bryllupet. Så skal vi smelte voks som vi heller på konvolutten for å forsegle den og stemple med navn og dato. I love ebay :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du blir frisk snart! Får jeg spørre hva du jobber som?

Netflix er en liten felle når man er hjemme ja, jeg har lett for å finne serier jeg liker der. Det ender jo med at jeg ser episode på episode på episode og ikke får gjort det jeg skal. :P

Åååh, det hørtes fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper du blir frisk snart! Får jeg spørre hva du jobber som?

Netflix er en liten felle når man er hjemme ja, jeg har lett for å finne serier jeg liker der. Det ender jo med at jeg ser episode på episode på episode og ikke får gjort det jeg skal. :P

Åååh, det hørtes fint ut!

Takk :)

Jobber som lærer på en barneskole. Ja, er man solgt på en serie er det ikke mye tid til annet de neste x timene :fnise: Tør ikke begynne på nye serier nå, siden det er så mye som skjer frem mot jul, men hvis en ny sesong av en av seriene "mine" kommer ut, mååå jeg bare se :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket ikke hvor jeg var på en av seriene mine jeg, så måtte se hele serien om igjen. Bare 9 sesonger da :P Hahaha

Aaah, da skjønner jeg du blir fort syk! Men du får bygget immunforsvaret ditt fort da, så slipper du det fremover hvertfall.

Endret av Amphitrite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket ikke hvor jeg var på en av seriene mine jeg, så måtte se hele serien om igjen. Bare 9 sesonger da :P Hahaha

Aaah, da skjønner jeg du blir fort syk! Men du får bygget immunforsvaret ditt fort da, så slipper du det fremover hvertfall.

Wow, da hadde du hvertfall noe å gjøre noen dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte innom og si "hei". Siden vi er bokstavnaboer her og har to ting felles; hvitløkselskere og yrket.

Men jeg er kanskje på et annet stadie i livet enn deg, men skitt au....ønsker deg lykke til med bryllup og hus og alt. :blomst:

Ps. driver også med å bygge opp immunforsvaret mitt, i går for eksempel hadde jeg gulrotsuppe med masse hvitløk, ingefær, appelsin, sitron - det hjap, tror jeg!

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og si "hei". Siden vi er bokstavnaboer her og har to ting felles; hvitløkselskere og yrket.

Men jeg er kanskje på et annet stadie i livet enn deg, men skitt au....ønsker deg lykke til med bryllup og hus og alt. :blomst:

Ps. driver også med å bygge opp immunforsvaret mitt, i går for eksempel hadde jeg gulrotsuppe med masse hvitløk, ingefær, appelsin, sitron - det hjap, tror jeg!

Hei :vinke:

Så hyggelig at du tittet innom :) og takk!

Fint å høre fra flere lærere. Den suppen hørtes god ut! Et skikkelig vitaminboost. Har ikke hørt om appelsin i suppe før, men vil tro det er ganske godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt tullete i hodet om dagen. Jeg leser masse på graviditetsforumet og i -dagbøker her inne. For ca en måned siden var jeg sikker på at jeg hadde blitt gravid på pilla. Hadde mange sympomer og følte det var noe rart. Men mensen kom som vanlig, og jeg og K ble faktisk skuffa. Selv om det ikke var planlagt og barnet hadde kommet på et veldig ubeleilig tidspunkt - så hadde vi på de fire dagene vi trodde det var en spire på vei, vendt oss til tanken.

Så derfor bestemte vi oss for å gifte oss til høsten slik at vi kunne begynne prøvingen om litt under et år. Men nå venter jeg på tante rød, og igjen har jeg fått merkelig sympomer som jeg ikke har hatt før. Sterkere murring/stikking i brystene, kvalm, mensmurringer flere dager før enn ellers. Tviler egentlig på at jeg er gravid, men jeg innerst inne vil jeg egentlig være det - selv om vi må utsette bryllupet. Må vente til søndag for å se om tr kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, for en helg! Fredagen var bare stress. Hadde en dårlig dag på jobb og måtte gjøre mange ærender utover fredagskvelden. Men nå er bryllupslokalet booket offesielt. Deilig :laugh: I går var vi først hos foreldrene mine som bor ca en halvtime unna. Og så måtte vi gjøre ærender og vaske huset før jeg fikk noen studievenninner på besøk. I dag er det helt herlig å bare sitte foran tven :fnise:

Fikk tr i går, så er nok ikke gravid. Tok en test også for å være sikker og den var negativ. Skjønner ikke hvorfor kroppen min bare finner ut at den skal gi meg sterkere pms enn før. Det har vært mye å gjøre på jobb de siste par månedene, så det virker som om kroppen sier ifra at den jobber hardere og er sliten kanskje.

Nå skal jeg snart ut på tur i sola. Må nyte den når man har sjansen, selv om det er iskaldt ute i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere har fått booket bryllupslokale, hurra! :hoppendeglad:

Vanlig å få sterkere PMS når man er stresset og jobber mye, får det jeg også, spesielt nå i eksamenstiden. Slitsomt! :P

Håper du koste deg tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noen tur i går. Sloknet på sofaen og sov til sola hadde gått ned. Da var det ikke noe vits.

I dag ble jeg værre med kvalmen og svimmelheten. Så dro til legen. Viste seg å være virus på balansenerven og ble sykemeldt i en uke. Jaja, ikke gravid altså :P får litt dårlig samvittighet ovenfor jobb, men må tenke på at jeg ikke får gjort jobben min tilfredsstillende nok om jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke blitt mye dagbokføring den siste uken. Har blitt trøtt av den minste anstrengelse, så på det meste sov jeg 16 timer et døgn :P

Skal til legen i morgen, så håper han friskmelder meg! Føler meg så ubrukelig her hjemme, så det skal bli godt å komme tilbake på jobb. I går pynter jeg litt til advent og det er så koselig! Etterpå skal jeg prøve meg på gluten- og eggefrie rundstykker, vi får se hvordan det blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...