Gå til innhold

Hvordan er det å ha pupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere bevisst på at de er der, eller tenker dere ikke spesielt på dem. Hvordan er det når noen nærmer seg dem f.eks i en heis e.l.



Anonymous poster hash: 91814...71e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke noe på det.



Anonymous poster hash: 25cb4...451
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke noe særlig på dem med mindre noe eller noen er borti dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å ha penis?



Anonymous poster hash: 36ba9...7da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å ha penis?

Anonymous poster hash: 36ba9...7da

Tung byrde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det en del. Har ikke spesielt store, men når jeg bruker bh-er som ikke har noe padding overhodet kjenner jeg det veldig godt om noen kommer borti, spesielt når puppene er ømme. Føler puppene er så høyt oppe på en måte, så jeg sjekker hele tiden kløfta for å se at utringingen ikke har sklidd ned... Og ofte kjenner jeg det når jeg løper, spesielt når jeg ikke har på bh. Så da holder jeg armene mine over dem så de ikke bouncer

Om noen kommer borti dem så er det egentlig ikke noe annerledes enn om det hadde vært en annen kroppsdel. Eneste er at de kan være ømme som sagt, og da er det ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint å ha pupper! De er gode å klemme og ta på, og så kan man balansere chipsskåla mellom dem. Win! Men jeg går jo ikke rundt og tenker så mye på dem, de bare er der.

Om noen "nærmer seg dem i en heis" (wtf) kan de forvente et hardt karateslag mot strupehodet.

Anonymous poster hash: 8cf02...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker over dem når jeg løper, og kjenner at svetten renner gjennom kløfta. Tenker også på dem når jeg løper opp eller ned trappa uten BH, det er veldig ukomfortabelt selv om jeg har små pupper.

Ekstremt ubehagelig om noen tar på dem uten tillatelse eller kommenterer dem. Det er ugreit.

Endret av sweg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er irriterende. Føler at jeg ikke kan gå i singletter uten å bli et "sexobjekt", kan ikke ligge på magen å sove, må passe på åssen jeg ligger med armen i senga eller på sofaen for at det ikke skal bli ubehagelig for puppen, noen ganger er de skikkelig vonde, andre ganger småklør de, og bh er som å ha på seg tvangstrøye noen ganger, og kan ikke løpe om jeg har på vanlig bh (kun pushup bh) og hvertfall ikke uten bh. Har ikke spesielt store pupper, B cup.



Anonymous poster hash: a7d44...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å ha pupper siden jeg syns de er fine. Det jeg tror mannfolk må skjønne er at for damer så er det, i stor grad, to store fettklumper.



Anonymous poster hash: 4045c...9df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er gøy sånn personlig. Har små, men akkurat passe pupper, syns jeg. Er litt plagsomt hvis jeg løper ned trapper elns, men da er det bare å presse armene inntil egentlig. Gøy å ta på innimellom også.



Anonymous poster hash: f9f63...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...