Gå til innhold

Har så lyst på et lite eventyr...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men er gravid! Føler det blir umoralsk å skaffe seg en elsker i min situasjon, men har sterkt behov for nærhet, kos og sex.

Har nylig blitt slutt med min samboer og barnefaren, han var ganske grovt utro mot meg, og selv om jeg ikke er bitter er jeg lei meg og har kanskje ekstra behov for bekreftelse og kos pga det.

Vet jeg ikke kommer til å gjennomføre noe så vilt. Men ville bare lufte mine tanker..

Anonymous poster hash: db0a7...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Servicetekniker

Hadde gjerne hatt et lite eventyr med deg. Synes gravide er utrolig sexy ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er gravid! Føler det blir umoralsk å skaffe seg en elsker i min situasjon, men har sterkt behov for nærhet, kos og sex.

Har nylig blitt slutt med min samboer og barnefaren, han var ganske grovt utro mot meg, og selv om jeg ikke er bitter er jeg lei meg og har kanskje ekstra behov for bekreftelse og kos pga det.

Vet jeg ikke kommer til å gjennomføre noe så vilt. Men ville bare lufte mine tanker..

Anonymous poster hash: db0a7...5c5

Hadde gjerne tatt deg med på et eventyr jeg også. Er både pent med gravide kvinner og ikke gravide.

Anonymous poster hash: 99b0b...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servicetekniker

Du er jo singel så og få seg en venn/elsker er jo ikke villt akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få lov å kose deg selv om du er gravid. Er du en søt frøken er det vel ikke så mange som sier nei til slikt, inkl meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er gravid! Føler det blir umoralsk å skaffe seg en elsker i min situasjon, men har sterkt behov for nærhet, kos og sex.

Har nylig blitt slutt med min samboer og barnefaren, han var ganske grovt utro mot meg, og selv om jeg ikke er bitter er jeg lei meg og har kanskje ekstra behov for bekreftelse og kos pga det.

Vet jeg ikke kommer til å gjennomføre noe så vilt. Men ville bare lufte mine tanker..

Anonymous poster hash: db0a7...5c5

Det er da absolutt ikke umoralsk. Du er singel og så lenge du er ærlig med deg selv og en evt. elsker så da dette bare helt naturlig og flott. Alle har behov for nærhet og varme, og mange gravide får sterkere seksuelt behov på grunn av mye hormoner som raser rundt.

Og ikke minst, gravide er utrolig flotte og deilige kvinner. Jeg skulle gjerne vært der for deg om du ønsker det...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...