Gå til innhold

Sikler noengang damer etter tilfeldige menn på gata?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis kvinner ikke hadde brukt make-up ville det vært flere pene menn enn damer.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

De fleste pene jenter er omtrent like pene uten sminke, så det stemmer nok ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste pene jenter er omtrent like pene uten sminke, så det stemmer nok ikke

Det er utrolig langt mellom 10-erne.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Aldri syntes noen har vært noe attraktiv før jeg blir kjent med de.

Endelig noen som sier det. Jeg begynte å tro jeg var unik som ser veldig lite på utseende. Og shorts? Det er jo det minst tiltrekkende plagg som finnes ved siden av speedo og singlet.

Anonymous poster hash: d842d...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig langt mellom 10-erne.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

Det er det når det gjelder menn også altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååjada. Gjør det stadig vekk. Vi kvinner er også kåte "udyr". Vi bare holder det litt mer for oss selv enn dere gjør :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Selfie

Jeg tenker på det heeeele tiden. Når jeg møter noen på jobben, menn som sitter i nærheten på tbanen, overalt. Jeg vurderer om jeg tror de kan være gode i senga eller ei, og om de er velutstyrte. Og det er ikke de typisk kjekke jeg ser på, neida. Det er gjerne litt rufsete menn med solbarket hud, 10-15 år eldre enn meg. Jeg har et helt eget liv oppe i hodet, som ingen jeg kjenner vet om. Jeg har vært sammen med samme mann hele mitt voksne liv og sexlivet er ganske dødt, så det er kanskje derfor jeg er så (hemmelig) sexfiksert. Eller nei, forresten. Har alltid vært sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste pene jenter er omtrent like pene uten sminke, så det stemmer nok ikke

Dra meg baklengs inn i fuglekassa! De fleste? hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeypuff_1992

Svært sjelden. Da må det være en skikkelig kjekkas! Hehe, men det skjer jo innimellom ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig langt mellom 10-erne.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

Men da er spørsmålet, vil du ha ei som er vakker med sminke, eller ei som er vakker uten sminke?

En dame som er nødt til å sminke seg hver dag uten å se ut som ei hulder, eller en dame som ser ut som ei prinsesse tiltross for at hun nettopp har våknet opp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet jo at vi menn er kåte udyr, og denne årstiden byr på mange fristelser for oss da kvinner går mer og mer lettkledd.

Jeg lurer på om damer også kan ha det med å kikke på tilfeldige menn på gata, f.eks se en bar overkropp eller en fyr i shorts og umiddelbart tenke på sex og bli kåte, slik vi menn gjør? Eller skal det mer til for dere damene?

Anonymous poster hash: 3b53e...821

Definitivt! Som nå for tiden som jeg er på forretningsreise, og bare har mannen min på tlf og skype. Er superklar omtrent hele dagen, og føler for å ta den første og beste jeg treffer!

Anonymous poster hash: 7b91a...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om kropper og jeg blir ikke kåt, men det hender jeg ser menn på bussen feks som er så kjekke at jeg nesten får sommerfugler i magen haha. Men er mer en sånn "wow..han var hot!" ikke noe "VIL PULE HAM OMG". Ingen sikling involvert.



Anonymous poster hash: 949f5...fd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det ikke såå mye... Ikke like mye som kjæresten ihvertfall. Men jeg ser mer på jenter enn gutter da, jenter er mye mer spennende å se på enn gutter. Men selv om jeg ser noen som er fin tenker jeg ikke automatisk på sex, ihvertfall ikke sånn som de fleste menn gir uttrykk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jepp. Så en utrolig trygg mann her om dagen på gaten, måtte jo smile til ham :-) Den type mann man kan smile til uten at han blir sånn "SHIT EN DAME SMILER TIL MEG!!!", men mer sånn "hey, en pen dame smiler til meg. kozelig. smile tilbake da;)"



Anonymous poster hash: dee09...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt! Gjorde det senest i dag, på jobb. ;) Føler meg egentlig som en vandrende glo-maskin til tider. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis kvinner ikke hadde brukt make-up ville det vært flere pene menn enn damer.

Anonymous poster hash: 049c4...77b

Hahaha, fyyy faen... Det er den beste kommentaren jeg har sett her inne på veldig lenge.😂 For ikke å snakke om hvus de gikk uten push-up bh og hold in undertøy😁

Anonymous poster hash: 48af9...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste pene jenter er omtrent like pene uten sminke, så det stemmer nok ikke

Må være det dummeste jeg har hørt. Har pult mye lekkre damer, men du verden så fæl de er uten sminke i forhold..

Anonymous poster hash: 48af9...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ofte ekstra merke til menn med pene ansikt, men blir ikke kåt, nei. 

Titter kanskje en ekstra gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...