Gå til innhold

Stirrer menn på kvinners underliv når..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det går an å være litt diskrèt, selv om man som kvinne på en varm sommerdag benytter seg av retten til å dra på stranden. Det går ikke an å bade i burka forresten.

Så enig. Blir oppgitt av mange av svarene i tråden.

Anonymous poster hash: a1179...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går an å være litt diskrèt, selv om man som kvinne på en varm sommerdag benytter seg av retten til å dra på stranden. Det går ikke an å bade i burka forresten.

Ingen har vel nektet kvinner og dra på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å være litt diskrèt, selv om man som kvinne på en varm sommerdag benytter seg av retten til å dra på stranden. Det går ikke an å bade i burka forresten.

Ikke sole seg heller...

Det er nok som mange har oppdaget, at alle ser. Det er vel graden av diskresjon som varierer tenker jeg.

Og akkurat der tror jeg at vi alle kan gjøre vårt for at folk ikke skal føle seg utilpass. Det går an å like det en ser uten å gjøre det altfor åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har vel nektet kvinner og dra på stranda.

Nei, men man er ikke et objekt på utstilling når man er på stranden. Alternativene skal ikke være å ikke dra eller å bruke burka, fordi folk ikke legger skjul på at de stirrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite blikk er vanligvis mer enn nok, og med solbriller på, burde ingen ta seg nær av det :briller2: .

Skjønner veldig godt at ts synes det er ubehagelig.

Å stirre eller glane er alltid tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud a meg! Jeg hater at den videoen der alltid blir linket til!! Er dere menn virkelig så dumme at dere tror jentene i den videon der liker det de ser? De stirrer akkurst som du ville stirret på en dame med grønt hår med rosa sakser i, tar mest sannsynlig snap som de sender til sine venninner mens de latterliggjør han, eller tar bilder for å lagre og le og vise frem senere. Klarer dere ikke å lese kroppsspråk? Er ingen av de jentene der som viser noen form for lyst eller at de liker det de ser :fnise:

Forøvrig så stirrer både menn og kvinner, og det er ikke noe galt i det. Kvinner stirrer ofte mer på kraftige kjekke menn, som har brede skuldre og sterke flotte armer, dette ligger mer i kvinners biologi, en sterk bredskuldret mann er noe som tiltrekker kvinner både genetisk, sterke avkom, og med tanke på beskyttelse og for å vinne over eventuelle andre menn. Menn ser mer på fruktbarheten og feminine trekk, som da hos kvinner blir hofter og rumpe, former, ungdommelighet, pupper osv, de trenger ikke instinktivt å tenke på en beskytter (siden det er dem) så for menn er det viktig biologisk sett med en make som er frisk og fruktbar.

Anonymous poster hash: 654e2...1e3

Det har ingenting med at man har lyst på vedkomne at man stirrer. Jeg bare påpeker at kvinner stirrer i like stor grad som menn, når de ser noe som kan virke interessant. Kvinner i bikini er interessant, selv om man kanskje ikke har lyst på feite Guri. Jeg glaner på alle damer uansett.

Hvis jeg har en kald cola i hånda, ligger på stranda og har det deilig, og så kommer det en snerten berte forbi i bikini, så kan ingenting bli bedre. Da tar man seg en god titt og lagrer bildet. Bonusen er hvis hun bøyer seg ned og plukker opp en ball, sånn at man ser konturene av musa. Mmmmmm. Kjenner jeg blir litt stram i buksa allerede av å tenke på det.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææ? stirrer menn på jentetissen når jeg går i bare trusa på stranda? What? Stirrer jenter når gutter går i bare trusa på stranda? Jeg trodde at de ble bare mer usynlig jo mer jeg viste av tissen, og at folk da skulle få en barriære jo mer jeg viser frem av det aller helligste av forplantningsorganet vi mennesker er forhåndsprogrammert til å forgude .



Anonymous poster hash: d26a1...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...