Gå til innhold

Stirrer menn på kvinners underliv når..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor spør du når du allerede vet svaret?

Er det fordi du ikke liker svaret? Og er svaret presist? :nei:

Menn stirrer på damer i bikini, punktum. Den dagen vi slutter å stirre, flørte, prøve oss, invitere, smiske, legge an på og være fremoverlent og interessert - den dagen blir et helvete for da er dere 10.000 ganger mer sinte, misfornøyde, frustrerte og lyn hoppende forbanna enn dere noen gang har vært. Ikke minst med tanke på all bortkastet energi, for å ikke snakke om tusenvis av timer foran speil, ei heller forglemme hundretusenvis av kroner brukt på klær, sminke, kremer, behandlinger og annet stæsj for nettopp - blant mye annet - å fange menns oppmerskomhet.

Start en ny tråd du - om noe helt annet :laugh:

Godt svart. Selvsagt ser vi på kvinner, man er da frisk. Om en kvinne mislikte å bli sett på i bikini. Da hadde hun nok valgt og opptre litt mer anonymt en de fleste kvinner i bikini på stranda gjør. Så fortsett å se på alt det flotte som beveger seg på sommeren. Den dagen det tar slutt, ligger man i trefrakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man da gå i ? Man blir jo stirra på og omtrent mobba om man f eks går i shorts på stranda i stedet. Syns menn får lære seg etikette og la kvinner få gå fritt å kose seg på stranda på sommeren uten å bli seksualisert åpenlyst der også. Seriøst karer, underlivet er virkelig en privat ting!!! Du ville garantert ikke likt selv om det var pålagt for menn å gå i string truse eller speedo på stranda og alle så detaljene av utstyret ditt og åpenlyst glodde på dem og dømte deg deretter! Plutselig ikke like hyggelig å ta seg en tur på stranda da nei!



Anonymous poster hash: efbd1...881
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man da gå i ? Man blir jo stirra på og omtrent mobba om man f eks går i shorts på stranda i stedet. Syns menn får lære seg etikette og la kvinner få gå fritt å kose seg på stranda på sommeren uten å bli seksualisert åpenlyst der også. Seriøst karer, underlivet er virkelig en privat ting!!! Du ville garantert ikke likt selv om det var pålagt for menn å gå i string truse eller speedo på stranda og alle så detaljene av utstyret ditt og åpenlyst glodde på dem og dømte deg deretter! Plutselig ikke like hyggelig å ta seg en tur på stranda da nei!

Anonymous poster hash: efbd1...881

Har du et problem med at vi ikke skal se på det du anser som privat på en offentlig plass, så anbefaler jeg deg å gå kledd slik på en privat plass istedet.

Det er ikke vårt problem at du sliter med dårlig selvtillit. Det er forresten ingen som tvinger deg til å gå i bikini eller det å gå på stranda. Hold deg hjemme om du ikke liker blikkene.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei dude, du skulle få hatt noen grelle siklende damer utafor døra de hver morgen du våknet og folk som ropte til deg på buss stoppet "Hey du der, du ser ut som har deilige baller mmmm får jeg klype i dem" og tvang på deg speedo på stranda og så ikke deg som person men kun dømte deg etter hvordan speedoen satt på utstyret ditt så ville du skjønt hvor respektløst det er. Det handler ikke om at jeg har dårlig selvtillitt, men at menn får skjerpe seg å vise respekt. Deilig å tenke på at noen sitter på stranda å studerer underlivet til mora di eller dattera di og tenker "den fitta der har sikkert fått mye kuk, der skulle jeg likt å sprute"? Nei tenkte meg det



Anonymous poster hash: efbd1...881
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinner går i bikinitruse?

Har tatt flere menn på fersken i å stirre på underlivet mitt når jeg er iført en bikinitruse på stranda. Forferdelig ubehagelig!

Anonymous poster hash: 7310f...193

Blikket streifer så klart innom, men man prøver jo å være litt diskret. Allikevel kan det hende at man blir fersket.

Anonymous poster hash: b3321...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Okei dude, du skulle få hatt noen grelle siklende damer utafor døra de hver morgen du våknet og folk som ropte til deg på buss stoppet "Hey du der, du ser ut som har deilige baller mmmm får jeg klype i dem" og tvang på deg speedo på stranda og så ikke deg som person men kun dømte deg etter hvordan speedoen satt på utstyret ditt så ville du skjønt hvor respektløst det er. Det handler ikke om at jeg har dårlig selvtillitt, men at menn får skjerpe seg å vise respekt. Deilig å tenke på at noen sitter på stranda å studerer underlivet til mora di eller dattera di og tenker "den fitta der har sikkert fått mye kuk, der skulle jeg likt å sprute"? Nei tenkte meg det Anonymous poster hash: efbd1...881

Sånn er menn, deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å spekulere i hvem som har flaggermus der nede. Det er derfor jeg glaner så mye.

Cameltoe er også artig å se etter. En skikkelig bollemus gjør at jeg må gå bak kiosken og ta meg en runk. Det er utrolig opphissende.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

Hvor opphissende er det å se på folks bukseskrev egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg ihvertfall fått svar på spørsmålet mitt. Menn glaner på kvinners underliv på stranden. Blir shorts på meg fremover.

Anonymous poster hash: 7310f...193

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg ihvertfall fått svar på spørsmålet mitt. Menn glaner på kvinners underliv på stranden. Blir shorts på meg fremover.

Anonymous poster hash: 7310f...193

Noen stirrer på shortsen også.....

Ikke jeg,...jeg har kjæreste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen stirrer på burkaen også. Man kan være heldig å få en anelse for figuren under. Samt kan man jo med dette i tankene la fantasien gjøre resten av jobben.



Anonymous poster hash: 05abd...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn går i en stram truse, så blir nok de beglodd også.



Anonymous poster hash: 38c01...f35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen stirrer på burkaen også. Man kan være heldig å få en anelse for figuren under. Samt kan man jo med dette i tankene la fantasien gjøre resten av jobben.

Anonymous poster hash: 05abd...e43

Man skal ikke undervurdere antydningens kunst :blomst:

Eller veldig god fantasi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er menn, deal with it.

Sånn er noen menn, tenker jeg heller vi sier.

Anonymous poster hash: a1179...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør vi ikke.



Anonymous poster hash: 1d0c4...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei dude, du skulle få hatt noen grelle siklende damer utafor døra de hver morgen du våknet og folk som ropte til deg på buss stoppet "Hey du der, du ser ut som har deilige baller mmmm får jeg klype i dem" og tvang på deg speedo på stranda og så ikke deg som person men kun dømte deg etter hvordan speedoen satt på utstyret ditt så ville du skjønt hvor respektløst det er. Det handler ikke om at jeg har dårlig selvtillitt, men at menn får skjerpe seg å vise respekt. Deilig å tenke på at noen sitter på stranda å studerer underlivet til mora di eller dattera di og tenker "den fitta der har sikkert fått mye kuk, der skulle jeg likt å sprute"? Nei tenkte meg det

Anonymous poster hash: efbd1...881

Hadde jeg hatt groupies utenfor døra mi, så hadde jeg vært overlykkelig.

Det er fortsatt veldig vanskelig for deg å forstå at det er ingen som tvinger deg til å gå på stranda, og det er ingen som tvinger deg til å gå i bikini.

Jeg har ingenting med hva andre menn gjør med sine øyne eller sine tanker.

Du er tydeligvis ei lita jente som ikke skjønner hvordan verden fungerer. Du tror at du har særrettigheter og at alle skal endre seg etter hva du føler og syntes. Men fortvil ikke, det er ikke bare du som er sånn. Det finnes eldre damer osm er slik de også. De kalles feminister.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt groupies utenfor døra mi, så hadde jeg vært overlykkelig.

Det er fortsatt veldig vanskelig for deg å forstå at det er ingen som tvinger deg til å gå på stranda, og det er ingen som tvinger deg til å gå i bikini.

Jeg har ingenting med hva andre menn gjør med sine øyne eller sine tanker.

Du er tydeligvis ei lita jente som ikke skjønner hvordan verden fungerer. Du tror at du har særrettigheter og at alle skal endre seg etter hva du føler og syntes. Men fortvil ikke, det er ikke bare du som er sånn. Det finnes eldre damer osm er slik de også. De kalles feminister.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

Jeg er stolt av å være en eldre feminist og her er det nok du som er guttungen som er såpass trangsynt og styrt av dine pubertale hormoner at du ikke greier å holde deg rasjonell!

Å gå på stranda eller bade er en del av sommeren og det å være menneske, det er motbydelig at enkelte menn kan lire fra seg noe så småling som "hvis du ikke tåler at vi glaner dere i skrittet så hold deg hjemme fra stranda!", og det at du gledelig ville hatt en gjeng med groupies utafor døra sier ganske mye om hvor lite damer du får til vanlig og dermed ikke greier å assosiere deg med hvordan det er å hele tiden bli beglodd seksuelt. Om du hadde hatt litt mer respekt for kvinner så kanskje du hadde fått deg mer damer også. Voks opp og prøv å fisk fram respekten dine grandoldefedre hadde i dnaet. På den tiden kunne menn og kvinner gå nakne på stranda helt uten at noen skulle måtte løpe bak en kiosk å ta seg en runk, eller beglo og bedømme kvinnenes underliv, eller gå på stranda kun av den grunn for å få se kropper - da gikk man på stranda for å bade!

Anonymous poster hash: efbd1...881

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av å være en eldre feminist og her er det nok du som er guttungen som er såpass trangsynt og styrt av dine pubertale hormoner at du ikke greier å holde deg rasjonell!

Å gå på stranda eller bade er en del av sommeren og det å være menneske, det er motbydelig at enkelte menn kan lire fra seg noe så småling som "hvis du ikke tåler at vi glaner dere i skrittet så hold deg hjemme fra stranda!", og det at du gledelig ville hatt en gjeng med groupies utafor døra sier ganske mye om hvor lite damer du får til vanlig og dermed ikke greier å assosiere deg med hvordan det er å hele tiden bli beglodd seksuelt. Om du hadde hatt litt mer respekt for kvinner så kanskje du hadde fått deg mer damer også. Voks opp og prøv å fisk fram respekten dine grandoldefedre hadde i dnaet. På den tiden kunne menn og kvinner gå nakne på stranda helt uten at noen skulle måtte løpe bak en kiosk å ta seg en runk, eller beglo og bedømme kvinnenes underliv, eller gå på stranda kun av den grunn for å få se kropper - da gikk man på stranda for å bade!

Anonymous poster hash: efbd1...881

Det er bra at du er feminist, men du burde kanskje ha lest deg opp på hvordan ting var før i tiden. Hvis vi går langt nok tilbake så var den eneste respekten kvinner fikk fra menn voldtekt. Menn har alltid stirret og glodd på damer. De har alltid jaktet damer. Det har ingenting med respekt å gjøre. Sånn siden du snakker om DNA og sånt.

Det er klassisk at du går rett på person istedet for sak. I kjent feminist stil. Du kunne kuttet ut 75% av innlegget ditt og holdt deg saklig. Det er ikke vårt problem at kvinner føler seg seksualiserte. Virkelig, det er ikke vårt problem. Du kan ikke endre mennesklig natur. Ting er som de er.

Jeg har respekt for kvinner. Jeg sårer de ikke, jeg slår de ikke, jeg behandler de fint, snakker pent til de. Men om en dame i yogapants bøyer seg ned så jeg ser konturene av musa hennes, så skal jeg faen meg heller ta meg en god titt, og mentalt lagre det bildet til jeg kommer hjem.

Du får prøve hardere med dine skammeteknikker. Fakta er at det er ingen som tvinger noen til å gå lettkledd eller gå i full offentlighet sånn at det er mulighet for andre å se dem.

Fint du drar på stranda for å bade. Jeg drar på stranda for å nyte sola og se på musa til jenter. Folk er forskjellige. Thats life.

Anonymous poster hash: 31bdf...8b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Det er ikke bare på stranden de stirrer, har lagt merke til dette om man går i tights eller litt tighte dongeribukser også. De leter vel etter cameltoen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...