Gå til innhold

Hva er det rareste stedet dere har hatt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en fotballbane, i en skolegård midt på natta, i et basseng og bak et kontorbygg langs veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På bakerste rad under premieren av The Fast and The Furious. Herregud, det er mange år siden :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en utebod på fest helt i mørket, og i et offentlig boblebad (hotell). Heldigvis ble vi ferdige akkurat da det kom flere som skulle boble i badet ;) Det som ikke var så hyggelig som vi ikke hadde tenkt på var at når vi kom tilbake på rommet så merket jeg at jeg hadde tørket sperm på kroppen min! Vann og sperm - ikke lett å få av uten såpe.
Så da ble jeg svært flau for de andres vegne da spermet trolig fløt i boblene :overrasket: Noe jeg ikke kommer til å gjenta igjen :P

Min venninne hadde en gang sex på en åker i fylla, og da hun våknet neste morgen fant hun strå inni klærne hennes. Det må ha vært en stikkende opplevelse :fnise:

Og en annen jeg kjenner hadde sex oppi en åpen last på en lastebil. :fnise:



Anonymous poster hash: 8ebf4...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en utebod på fest helt i mørket, og i et offentlig boblebad (hotell). Heldigvis ble vi ferdige akkurat da det kom flere som skulle boble i badet ;) Det som ikke var så hyggelig som vi ikke hadde tenkt på var at når vi kom tilbake på rommet så merket jeg at jeg hadde tørket sperm på kroppen min! Vann og sperm - ikke lett å få av uten såpe.

Så da ble jeg svært flau for de andres vegne da spermet trolig fløt i boblene :overrasket: Noe jeg ikke kommer til å gjenta igjen :P

Min venninne hadde en gang sex på en åker i fylla, og da hun våknet neste morgen fant hun strå inni klærne hennes. Det må ha vært en stikkende opplevelse :fnise:

Og en annen jeg kjenner hadde sex oppi en åpen last på en lastebil. :fnise:

Anonymous poster hash: 8ebf4...b02

Åja, for å ikke glemme bak en busk rett ved parkeringsplassen mens vi ventet på svigermoren min (eks nå). Etter et par timer kilte det noe svært på ballene hans og han fant straks ut at det hadde slappet av en bille på ballene hans! Tror ikke jeg har sett noen fly så høyt oppi taket som han! Svært festlig for min del :ler:

Anonymous poster hash: 8ebf4...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt sex på en fotballbane om natten. Noen hadde glemt igjen en overtrekksjakke som dama mi tok på og sugde meg til jeg sprutet over hele jakka. Så la vi den tilbake på benken der vi fant den.



Anonymous poster hash: a65c2...8b6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brøt oss inn i et ikke ferdig bygg hus på vinteren og hadde sex der !

Det er et rart sted.



Anonymous poster hash: 06c15...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

London Eye



Anonymous poster hash: 45489...03e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt sex på en fotballbane om natten. Noen hadde glemt igjen en overtrekksjakke som dama mi tok på og sugde meg til jeg sprutet over hele jakka. Så la vi den tilbake på benken der vi fant den.

Anonymous poster hash: a65c2...8b6

Classy...

Anonymous poster hash: e5334...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par år siden. På toppen av Galdhøpiggen!!! (noen som kan slå den?)

Jeg og tidligere (nå eks-)kjæreste hadde ferie samtidig, og reiste på fottur oppi Valdres. Det var ett slags opplegg som heter "Fjellstafetten" eller noe. Det finnes mange flotte natur-opplevelser og høye fjelltopper overalt i innlandet. Det var flere forskjellige steder, hvor det var lagt ut noen skrivebøker som folk kunne skrive navnet sitt i. Folk som hadde vært innom (og skrevet navnet sitt) ved alle disse punktene var automatisk med i en slags konkurranse. Dermed kunne man vinne vist litt forskjellige premier og annet dilldall.

Vi tok iallefall med oss telt + soveposer, masse turmat, samt en god del annet, og så gikk vi innom ganske mange av disse stedene som var del av denne konkurranse-greia. Blant annet Norges høyeste fjelltopp!!! hvor vi overnattet, og litt av hvert skjedde i løpet av natten....





Anonymous poster hash: 0e964...0e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hotellrommet våres i paris. Ikke så rart i seg selv egentlig. Men det var midt på dagen og vi hadde rom så og si midt i byen. Og vel etter vi var gerdige la vi merke til at vinduet sto jo fortsatt på vidt gap og gardinene var ikke trukket for. Og rett over veien lå jo et kobtorbygg med masange ansatte. "WOoooops"... 😂

Anonymous poster hash: b136f...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I senga til svigerfar.

Anonymous poster hash: 717bc...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Den blå lagune på Island. Var fullt av folk, men grumsete vann :)

Ellers... I skogen, i bilen, toalett på utested, bakgate. Ikke spesielt spennende steder.



Anonymous poster hash: 9c528...931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest spennende stedet jeg har hatt sex var i en køyeseng på en hyttetur med massssse folk, hvor ei venninne av meg lå lysvåken i senga under og seff fikk med seg alt. stakkars.

Døra var selvsagt ikke låst. var masse folk inne i hytta, men ingen kom inn.

uansett, ganske så kjedelig sted. exen min ville jo tydeligvis ikke gjøre det noe annet sted enn innenfor husets fire vegger, og de andre jeg har liggi med har egentlig bare skjedd i senga. syykt kjedelig!!

husker jeg spurte en ons om vi skulle gjøre det ute, hahaha, holdt på å spørre han om å gjøre det i heisen da vi gikk inn etterpå, men droppa det. kanskje like greit for han virka ikke så keen på å gjøre det utendørs. så det ble senga, som alltid..

hvor finner man de litt mer eventyrlystne?



Anonymous poster hash: f5644...350
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et svaberg ved Henningsvær, midt på dagen i fellesferien. Den eldre dama som gikk forbi mens dama ga meg en BJ, ble alvorlig stram i maska.

Om bord i seilbåten min, ved kai midt i Bodø. Blikkstille, ikke en krusning på vannet. Båten er ikke stor, så den rullet betraktelig mens vi knullet, og mastetoppen beveget seg nok en meter eller to frem og tilbake. Dama nektet å forlate båten etterpå, da vi skulle ut og spise, etter at jeg forklarte henne dette :)

I et telt i Lofoten, med ekskona. Hun var av den høylytte sorten, og kom flere ganger. Noen tyske turister lå i telt 40-50 meter unna, og klappet, hoiet og plystret hver hang hun hylte :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde en vaktjobb i en idrettshall på 2000-tallet mens jeg studerte. Jobbet på kvelden med å rydde hallen og garderobene og i helgene var det i tillegg billettsalg. Hadde en rimelig ivrig kjæreste den gangen som elsket å suge meg, og ble sugd mange ganger mens jeg stod solgte billetter til folk. Skranken var høy på min side av veggen så ingen så henne. De som skulle ha billetter så jo bare overkroppen til en ung gutt i idrettslagets joggedress /treningsdress som solgt billetter og ante nok ikke hva som skjedde bak fasaden hehe. En gang ble jeg fersket fordi jeg glemte å låse døra, og en fotballgutt som gikk ett trinn under meg på skolen skulle tyste på meg. Men det viste seg at han var glad i pikk, så han sugde meg også mot at han holdt kjeft. Har aldri vært med en gutt siden, tenner ikke på dem, men han var god til å suge.



Anonymous poster hash: a65c2...8b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det mest spennende stedet jeg har hatt sex var i en køyeseng på en hyttetur med massssse folk, hvor ei venninne av meg lå lysvåken i senga under og seff fikk med seg alt. stakkars.Døra var selvsagt ikke låst. var masse folk inne i hytta, men ingen kom inn.uansett, ganske så kjedelig sted. exen min ville jo tydeligvis ikke gjøre det noe annet sted enn innenfor husets fire vegger, og de andre jeg har liggi med har egentlig bare skjedd i senga. syykt kjedelig!!husker jeg spurte en ons om vi skulle gjøre det ute, hahaha, holdt på å spørre han om å gjøre det i heisen da vi gikk inn etterpå, men droppa det. kanskje like greit for han virka ikke så keen på å gjøre det utendørs. så det ble senga, som alltid.. hvor finner man de litt mer eventyrlystne? Anonymous poster hash: f5644...350

Ta deg en tur på nakenprat..der er det all slags mennesker! Myldrer av tilbud i all slags upassende grader!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et telt i Lofoten, med ekskona. Hun var av den høylytte sorten, og kom flere ganger. Noen tyske turister lå i telt 40-50 meter unna, og klappet, hoiet og plystret hver hang hun hylte :)

Hehe..det må ha vært litt av en opplevelse :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet

Anonymous poster hash: e064f...dd1

I bilen uttafor familiehytta hans, tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...