Gå til innhold

Hvor er Klara?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg savner Klara her inne! Hun kom med så mange kloke, veloverveide og utfordrende innlegg!

Noen som vet om hun har byttet nick eller noe, som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

er det virkelig sant, noen som husker meg? :oops:

Jeg har jo ikke vært aktiv her på evigheter, og har igrunn tenkt at jeg antagelig er gått i glemmeboka.

Derfor: Veldig hyggelig at noen husker på meg! :)

Jeg har ikke fått et annet nick, sannheten er bare at jeg rett og slett ikke har vært her noe særlig. Jeg jobber og jobber og har ikke samme tiden til rådighet som jeg hadde tidligere.

Det skjer at jeg sjekker innom, sånn som i kveld. De gangene jeg er her leser jeg stort sett... virkelig lenge siden jeg har skrevet noe.

Med mindre jeg får uventet fri fra jobben eller noe annet skulle skje, så kommer jeg nok ikke til å skrive så mye her de nærmeste månedene heller.

Men savnet etter KG-aktivitet ulmer fortsatt, så en vakker dag hiver jeg meg nok på karusellen igjen... :wink:

Take care, folks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre at det er liv i deg, Klara!

Vi savner helt klart dine dypsindige, fornuftige og ikke minst hyggelige innlegg.

Tror nok jeg på vegne av KG-familien kan si at vi alle ser fram til ditt come-back! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klara er knallbra; damen har virkelig hodet med seg, hjertet på rette plassen og bena på jorden.

Ser fram til at savnet etter KG tar overhånd, Klara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her! Og vil også sende en hilsen til travle klara :) Håper du har det fint. Ikke jobb deg ihjel da.

Klem fra Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...