Gå til innhold

Milla!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål angående bildene du har under brukernavnet ditt :)

Er de bilder av deg? Jeg har ikke vært her så lenge kanskje du har hatt flere bilder men jeg har bare sett de to siste, og det siste bildet, det som du har nå ser ut som et bilde fra en film. Er det det eller er det et vanlig bilde av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er samme dama som er avbildet nå - hun er kommet med en ny film som jeg ikke husker hva heter i farta...

Det nye bildet er fra den nye filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det du henviser til gjelder et annet bilde, gjest  :wink:

Jeg så på linken som gjest hadde lagt inn.

Det er nok samme skuespiller begge bildene! (som jeg kan se)

Milla har nok en forklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på linken som gjest hadde lagt inn.

Det er nok samme skuespiller begge bildene! (som jeg kan se)

Milla har nok en forklaring!

Det er nok det samme bildet du ser, for når du skifter avatar blir bildet skiftet på alle dine gamle innlegg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er nok det samme bildet du ser, for når du skifter avatar blir bildet skiftet på alle dine gamle innlegg også.

Ja jeg forstår det, men dem forrige avataren til Milla var av samme skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Min avatar viser den franske skuespillerinnen Audrey Tautou. Min nye avatar er fra hennes siste film "Elsker- elsker ikke" som går på kino nå.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Min avatar viser den franske skuespillerinnen Audrey Tautou. Min nye avatar er fra hennes siste film "Elsker- elsker ikke" som går på kino nå.

Milla

Hei Milla

Har du sett hennes siste film,er hun en god artist.Dette lurer jeg på :D

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hei Milla  

Har du sett hennes siste film,er hun en god artist.

Hun er ingen artist hun er skuespillerinne. Har ikke sett hennes siste film, skal se den til uken. Men jeg er sikker på at hun er strålende.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun er ingen artist hun er skuespillerinne. Har ikke sett hennes siste film, skal se den til uken. Men jeg er sikker på at hun er strålende.

Milla

Jeg forundrer meg litt over denne evnen du har til å alltid finne noe å pirke på. At du gidder :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Milla er selvutnevnt moderator som arresterer oss når vi gjør feilskjær, en slags mentor.

:hoho:

Nettopp derfor er det et paradoks at hun selv ikke helt klarer å skille mellom og/å, som jeg har lagt merke til i mange av hennes innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym skrev:  

Milla er selvutnevnt moderator som arresterer oss når vi gjør feilskjær, en slags mentor.  

 

Nettopp derfor er det et paradoks at hun selv ikke helt klarer å skille mellom og/å, som jeg har lagt merke til i mange av hennes innlegg.

Jeg betviler at Gry vurderer sine moderatorer gjennom norsk kunnskapene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreleven! :roll:

Er det virkelig mulig å dra ting sååå langt bare fordi noen finner ut at de skal henge seg opp i en filleting?

Ingen her er bedre enn andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle som har sett "Den fabelaktige Amalie fra Montmartre" kan selv avgjøre om de synes hun er en god skuespiller. Det er samme dama! :P Og den nye filmen bygger på en måte på denne filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...