Gå til innhold

Typen lyver om småting?


HunBergenseren

Anbefalte innlegg

Jeg har vert sammen med typen min i 1 år snart og det er en liten ting som irriterer meg.... Da jeg møtte han ''fest-røykte'' han og det gjor meg ingenting, han er gammel nokk til å bestemme sånt selv. Men nå er det komt til at han lyver om at han snuser og noen ganger har tatt seg en sigg med romkammeraten sin?
jeg fant det ut da jeg var på besøk hos han så var jeg på pc hans (han var der og han viste om det, ikke noe snoking) men plutselig poppet det opp en liten samtale boks i hjørnet av skjermen der det stod av vennen han bor med som var i rommet vedsidnav ''Skal vi ut og sigge etterpå når damen din har dratt?''
Jeg latet som jeg ikke så det men spurte han etter en stund, er det ikke irriterende å få røykluten inn på rommet ditt når folk røyker utenfor? da svarte han med ''Jo det er kjempe irriterende jeg er glad jeg ikke røyker lenger for det stinker.''
Så lot jeg set være, men det har nå skjedd flere ganger at jeg lukter røyk av han og på en måte ''smaker'' snusen når vi kysser så jeg er 100% sikker på at han snuser og røyker men hvorfor lyver han om sånt? Jeg bryr meg ikke om at han røyker men det er veldig irriterende å vite at han lyver! Hvordan ''avslører'' jeg han eller snakker jeg med han om det uten at det får meg til å virke som en som har snoket på facebooken hannes? jeg har ikke snoket men det er vanskelig å si
Jeg vet du har røykt også sier han nei selvom jeg VET han har gjort det flere ganger....HJELP? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme situasjon med mannen min.

Jeg røyket litt på siden (hemmelig) fordi han ikke likte det og han sa klart i fra. Men jeg tok en sig eller to i uken. Han har "avslørt" meg flere ganger. Men jeg sa at det var vanskelig å slutte helt.

Etter alt så jeg at det ikke var verdt å røyke, så jeg sluttet. Men de siste måneden så har jeg merket at han røyker, og det lukter. Da ble jeg kjempe irritert fordi han gjør det samme han bad meg ikke å gjøre.

Du burde bare konfronterer han dersom dette plager deg. Ikke greit at du sitter med en usikker følelse når du ikke har gjort noe. Tenker også at han har en grunn til å ikke si det til deg. Kanskje han har fått inntrykket at du ikke liker røyk, snus osv. Men det er ikke greit å lyve heller. Som du sa det "han er gammel nok til å bestemme selv"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme situasjon med mannen min.

Jeg røyket litt på siden (hemmelig) fordi han ikke likte det og han sa klart i fra. Men jeg tok en sig eller to i uken. Han har "avslørt" meg flere ganger. Men jeg sa at det var vanskelig å slutte helt.

Etter alt så jeg at det ikke var verdt å røyke, så jeg sluttet. Men de siste måneden så har jeg merket at han røyker, og det lukter. Da ble jeg kjempe irritert fordi han gjør det samme han bad meg ikke å gjøre.

Du burde bare konfronterer han dersom dette plager deg. Ikke greit at du sitter med en usikker følelse når du ikke har gjort noe. Tenker også at han har en grunn til å ikke si det til deg. Kanskje han har fått inntrykket at du ikke liker røyk, snus osv. Men det er ikke greit å lyve heller. Som du sa det "han er gammel nok til å bestemme selv"

Takk for svar! Skal ''manne meg opp'' og bare si det som det er til han :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå du kysser han kan du si" du smaker røyk/snus"

hvis han prøver å bortforklare det så sier du" tror du jeg er dum eller, kjenner jo at det lukter røyk AV deg og pusten din, hvorfor juge om det?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...