Gå til innhold

Gave fra kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en mulberry veske fra kjæresten min i gave. Den er veldig søt, men dessverre er den alt for liten for mitt bruk, da jeg foretrekker mellomstore vesker.

Da jeg fikk den sa han at jeg kunne bytte den osv, hvis den ikke falt i smak. Og den falt jo egentlig i smak. Den bare passer ikke helt meg.

Er jeg en dårlig kjæreste hvis jeg sier at den kanskje burde byttes? Syns jo det er koseligere å ha en veske som jeg faktisk får brukt. Men så elsker jeg jo vesken fordi han valgte den til meg :(

Hilsen småbortskjemt 21-åring 😓

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, om han har sagt at du bare kan bytte den så synes jeg du skal være ærlig og si at du heller vil ha en veske som du vet vil bli brukt. Han vil nok skjønne det, noen ting er bare enormt vanskelig å treffe 100% med når det gjelder oss jenter :P



Anonymous poster hash: c5d3e...4e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; holy shit, heldiggris! Uansett, har han sagt den kan byttes så ville jeg forklart det på en ordentlig måte. Han vil nok forstå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Fikk en mulberry veske fra kjæresten min i gave. Den er veldig søt, men dessverre er den alt for liten for mitt bruk, da jeg foretrekker mellomstore vesker.

Da jeg fikk den sa han at jeg kunne bytte den osv, hvis den ikke falt i smak. Og den falt jo egentlig i smak. Den bare passer ikke helt meg.

Er jeg en dårlig kjæreste hvis jeg sier at den kanskje burde byttes? Syns jo det er koseligere å ha en veske som jeg faktisk får brukt. Men så elsker jeg jo vesken fordi han valgte den til meg :(

Hilsen småbortskjemt 21-åring

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Dårlig kjæreste???? Du er en ærlig kjæreste som gjerne vil bruke vesken..les bytte til en bedre og mer passende størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; holy shit, heldiggris! Uansett, har han sagt den kan byttes så ville jeg forklart det på en ordentlig måte. Han vil nok forstå

Jaa, vet jeg er heldig. Men får enda dårligere samvittighet fordi han sa det var en "fordi-jeg-elsker-deg-gave". Føler jeg ødelegger symbolikken ved å bytte 😂

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankegangen din, men det mest respektfulle mot kjæresten din er vel å bytte den i noe du kan bruke. Temmelig kjipt å kjøpe en gave til kjæresten som ikke blir brukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Jaa, vet jeg er heldig. Men får enda dårligere samvittighet fordi han sa det var en "fordi-jeg-elsker-deg-gave". Føler jeg ødelegger symbolikken ved å bytte

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Du overtenker/overanalyserer :) Når HAN sier at du skal/kan bytte så hør på ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankegangen din, men det mest respektfulle mot kjæresten din er vel å bytte den i noe du kan bruke. Temmelig kjipt å kjøpe en gave til kjæresten som ikke blir brukt.

Jeg er egentlig enig 😊😊

Ts

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig!!

Men over til spørsmålet- han har jo sagt det bare er å bytte, så tviler på at han blir sur. Er jo bare å si det som det er, at du virkelig likte vesken men at du skulle hatt en litt større. Han blir nok mer glad for at du sier ifra enn at vesken blir liggende i skapet ubrukt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en liten Burberry-veske (den Fotballfruen har) av kjæresten min :D Jeg byttet den aldri. De større veskene er mye dyrere. Men jeg skjønner hva du mener - den blir ikke så ofte brukt fordi det kun er plass til mobil og lommebok



Anonymous poster hash: 76908...9ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Hvem kommer til å betale mellomlegget?

Har økonomi til å gjøre det selv, men kjenner jeg han rett ville han ikke latt meg :)

Ts

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Story, on 25 Nov 2014 - 20:38, said:

Heldig!!

Men over til spørsmålet- han har jo sagt det bare er å bytte, så tviler på at han blir sur. Er jo bare å si det som det er, at du virkelig likte vesken men at du skulle hatt en litt større. Han blir nok mer glad for at du sier ifra enn at vesken blir liggende i skapet ubrukt. :)

Selvfølgelig må du kunne bytte veska. Egentlig har du grunn til å bli skuffet og fornærmet fordi han ikke forstod hva du ønsket og hadde behov for. Dersom du bytter den uten å lage bråk rundt det, er du hensynsfull og overbærende. Anonymous poster hash: 680d3...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig må du kunne bytte veska. Egentlig har du grunn til å bli skuffet og fornærmet fordi han ikke forstod hva du ønsket og hadde behov for. Dersom du bytter den uten å lage bråk rundt det, er du hensynsfull og overbærende. Anonymous poster hash: 680d3...084

Skuffet og fornærmet? Hvorfor i alle dager skulle jeg blitt det? 😐 Da han gav meg den sa han at han valgte den til meg fordi jeg bare har store vesker. Syns tanken er verdens søteste. Bråk kommer jeg ikke til å lage uansett, spør bare om andres tanker rundt bytte av en slik gave.

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har økonomi til å gjøre det selv, men kjenner jeg han rett ville han ikke latt meg :)

Ts

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Det jeg hadde gjort: "Kjære, tusen takk for den fine veska! Dessverre er den litt liten for min bruk, så jeg er redd jeg ikke får brukt den noe særlig. Vil veldig gjerne bytte den til en større modell, og så betaler jeg mellomlegget selv:-)"

Mannen min hadde garantert tatt mellomlegget, ingen tvil om det. Og så hadde han vært fornøyd med at jeg hadde elsket en gave som var fra ham (selv om jeg hadde endret litt på den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Om jeg hadde vært i dine sko så hadde jeg byttet den til en veske som passet mine behov mtp størrelse.

Når det er sagt mener jeg det er trådstarter som bør betale mellomlegget. En Mulberry-veske er av en slik prisklasse at jeg ikke hadde latt giveren betale for mellomlegget. Det hadde kanskje vært annerledes om det ikke var en merke-veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du finner ikke den samme i en større størrelse, da?

Eller kanskje du kan bruke den til andre anledninger? :) Man bruker ikke store vesker til fest, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det aldri noen anledninger der du ville få bruk for en mindre veske? Om det så bare er én gang i måneden? Jeg forsto det sånn at han ville gi deg en av nettopp den størrelsen fordi du har så mange andre store, så hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått inn for å finne en anledning til å bruke akkurat denne for å glede ham. Når det er sagt så er det ikke noe problem å bytte heller, når han selv har sagt at du får lov. Han høres så langt ikke ut som en type som tar slike ting så seriøst. Så, jeg vil tro at bytte er greit selv om jeg personlig ikke bruker å bytte gaver og heller foretrekker å benytte dem de få gangene jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det aldri noen anledninger der du ville få bruk for en mindre veske? Om det så bare er én gang i måneden? Jeg forsto det sånn at han ville gi deg en av nettopp den størrelsen fordi du har så mange andre store, så hadde jeg vært deg hadde jeg nok gått inn for å finne en anledning til å bruke akkurat denne for å glede ham. Når det er sagt så er det ikke noe problem å bytte heller, når han selv har sagt at du får lov. Han høres så langt ikke ut som en type som tar slike ting så seriøst. Så, jeg vil tro at bytte er greit selv om jeg personlig ikke bruker å bytte gaver og heller foretrekker å benytte dem de få gangene jeg kan.

Skjønner godt han tenkte jeg trenger en mindre fordi jeg bare har store. Men jeg HAR faktisk en nesten helt lik fra samme merke, bare at jeg aldri bruker den. Nettopp fordi den ikke har plass til alt jeg trenger 😩

Jeg klarer sikkert å finne situasjoner hvor den kan brukes. Men har gjerne behov for flere ting enn bankkort, mobil og én leppestift 🙈 Bruker ikke å bytte selv, derfor det føles tricky

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, vet jeg er heldig. Men får enda dårligere samvittighet fordi han sa det var en "fordi-jeg-elsker-deg-gave". Føler jeg ødelegger symbolikken ved å bytte 😂

Anonymous poster hash: 5288d...8e9

Men kan ikke denne vesken passe seg andre anledninger der det er fint med litt "mindre" vesker. Likte heller ikke små vesker før, men etter jeg har fått noen i gaver passer de utrolig fint til ett mer pyntede antrekk osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...