Gå til innhold

ex'n holder seg ikke unna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gitt kjæresten mitt ett valg, enten henne eller meg. Jeg er ikke interessert i at han skal være venn med hun han har hatt ett ''forhold'' til før. Hun ble mer gira på han etter vi ble sammen og sluttet aldri å ta kontakt med han og sutre om livet sitt som er så fælt. (han sa han var lei av henne osv, og etter det han sa virket det ikke som om at det var ett vennskap fra hans sin side)

Han valgte meg, og sendte henne en melding om at han ikke var interessert i å ha kontakt mer pga at jeg ikke syntes det var så lett og slettet henne fra face, instagram osv. Men hun kommer likevel innom jobben hans kun for å prate, og sender han meldinger om han kan kjøre henne hjem?

Fra der jeg ser det virker det ikke som om at han gir henne klar beskjed om at han ikke kan stå å prate og henge på jobb om hun ikke skal kjøpe noe. Og når han får spørsmål og sjøss sier han bare at han spiller og ikke kan. Men jeg vil jo at han skal si ifra at han ikke er interessert i små prat eller ha kontakt...

Jeg ga han ett valg, og han valgte og føler at hun ikke gir opp, og han tar henne inntil seg. (ikke bokstavelig talt, men dere skjønner)

hva synes dere? han valgte meg fint sa han, han trengte ikke henne i livet sitt..



Anonymous poster hash: 29dba...616
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurgemeie

Stoler du på kjæresten din da? Uansett om han ikke har følelser for henne lenger, så betyr jo ikke det at det er lett å slutte kontakt med en du har vært/er glad i. Det virker nå som du er litt kontrollerende over han, og bestemmer hvem han skal være med osv. Om han virkelig vil være med deg, kommer han ikke til å ødelegge det.

Men du kan jo gjøre som daisy skriver over meg, send henne en melding selv om at hun må backe off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler du på kjæresten din da? Uansett om han ikke har følelser for henne lenger, så betyr jo ikke det at det er lett å slutte kontakt med en du har vært/er glad i. Det virker nå som du er litt kontrollerende over han, og bestemmer hvem han skal være med osv. Om han virkelig vil være med deg, kommer han ikke til å ødelegge det.

Men du kan jo gjøre som daisy skriver over meg, send henne en melding selv om at hun må backe off.

Men ut ifra det han sier, så er han lei henne osv fordi hun klager på at hun har så ''trasig'' ett liv. Jeg har sagt at han burde kanskje prate med henne om hun ikke har andre venner, men det er han ikke interessert i, fordi han sier at han ikke bryr seg. Derfor ga jeg han ett valg, der at han måtte velge meg eller henne, fordi jeg orker ikke at hun skal drive på sånn hele tiden.

Jeg viste ikke at han kom til å velge meg, men skulle dette forholdet virke måtte jeg bare. Men skjønner ikke hva greia er? hvis ikke får han vell gå tilbake til henne, men da er det ihvertfall over denne jenta er jeg ikke interessert skal være en del av han eller meg

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Men ut ifra det han sier, så er han lei henne osv fordi hun klager på at hun har så ''trasig'' ett liv. Jeg har sagt at han burde kanskje prate med henne om hun ikke har andre venner, men det er han ikke interessert i, fordi han sier at han ikke bryr seg. Derfor ga jeg han ett valg, der at han måtte velge meg eller henne, fordi jeg orker ikke at hun skal drive på sånn hele tiden.

Jeg viste ikke at han kom til å velge meg, men skulle dette forholdet virke måtte jeg bare. Men skjønner ikke hva greia er? hvis ikke får han vell gå tilbake til henne, men da er det ihvertfall over denne jenta er jeg ikke interessert skal være en del av han eller meg

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Ser den! Det virker veldig slitsomt for deg at hun er så pågående. Og for å være helt ærlig, så virker det som om han vegrer seg litt for å avslutte alt av kontakt med henne, noe jeg for øvrig kan forstå, med tanke på at hun var en viktig del av livet hans (i en periode). Men han må forstå at det er du som er kjæresten hans nå! Om ikke han kan sette ned foten, så ville jeg i det minste gjort det for han.

Og om du velger å sende henne en melding, så ville jeg i det minste sagt i fra til kjæresten din om at du gjør det, siden han obviously ikke har baller til å gjøre det selv. Om han sier at du ikke skal gjøre det, så vet du jo hvor hans ståsted er, altså hos henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den! Det virker veldig slitsomt for deg at hun er så pågående. Og for å være helt ærlig, så virker det som om han vegrer seg litt for å avslutte alt av kontakt med henne, noe jeg for øvrig kan forstå, med tanke på at hun var en viktig del av livet hans (i en periode). Men han må forstå at det er du som er kjæresten hans nå! Om ikke han kan sette ned foten, så ville jeg i det minste gjort det for han.

Og om du velger å sende henne en melding, så ville jeg i det minste sagt i fra til kjæresten din om at du gjør det, siden han obviously ikke har baller til å gjøre det selv. Om han sier at du ikke skal gjøre det, så vet du jo hvor hans ståsted er, altså hos henne.

Jeg stoler på han 100% men hun er alt for pågående. Det virker litt som at hun savner han nå. Er en stund siden han sendte en meld om at han ikke ville ha kontakt mer.. Hun var lei seg for det og håpet at vi to kunne bli venner. Når han fortalte det sa jeg at det er noe som aldri kommer til å skje. Hun iler seg innpå, jobb er ikke en plass han kan unngå henne, men han kan si at han ikke er der for å prate tull og må jobbe.. faen altså!

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme situasjon har jeg vært i. Ga han et valg, han valgte meg men likevell utrolig nokk dukket hun opp på sms, anrop, at di "tilfeldigvis" treffes eller hun besøker han uten forvarsel. Det foregikk i 8 mnd dr han allti sa at han hadde kuttet kontakt men at hun var gal å fortsatte å kontalte han..

Konklusjon: fant ut at di hadde hatt sex i 8 måneder å han hadde aldri gitt helt slipp. Hun visste aldri at han å meg var så seriøs for han viste ALLTID interesse i henne.

Våkne opp naive jenter!

Anonymous poster hash: 3e9e9...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme situasjon har jeg vært i. Ga han et valg, han valgte meg men likevell utrolig nokk dukket hun opp på sms, anrop, at di "tilfeldigvis" treffes eller hun besøker han uten forvarsel. Det foregikk i 8 mnd dr han allti sa at han hadde kuttet kontakt men at hun var gal å fortsatte å kontalte han..

Konklusjon: fant ut at di hadde hatt sex i 8 måneder å han hadde aldri gitt helt slipp. Hun visste aldri at han å meg var så seriøs for han viste ALLTID interesse i henne.

Våkne opp naive jenter!

Anonymous poster hash: 3e9e9...4d5

og ps: ja han baksnakka hu t meg å sa alt slaks styghe ting om henne så nesten overbeviste meg. men neida..

Anonymous poster hash: 3e9e9...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne innpåslitne mennesker er ekle.. Han må virkelig sette foten ned! Det er nok av mennesker (eller, kjerringer) som holder menn på gress. Det er det hun gjør, vet du?

Du må si det tydelig: hvis du treffer henne og snakker med henne igjen, er det over. Neste gang hun dumper innom jobben hans, skal gan bare ignorere henne. Og blokkere nummeret/ikke svare på meldinger på tlf. Null kontakt.

Anonymous poster hash: 40ed5...2b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig av han, ekser er ekser og man bør holde seg unna dem om virkelig vil satse på forholdet man alt er i. Det er ikke snakk om å ikke stole på han, men han påfører her kjæresten sin en unødvendig belastning, og sånt vil alltid sitte i bakhodet selv om man egentlig stoler på kjæresten sin, og da er det dårlig å gi henne en grunn til å føle det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort det han skal, han har slettet henne fra Facebook og gitt beskjed om at de må kutte kontakten.

Det er vel ikke hans feil at hun kommer innom jobb eller sender SMS? Han er sikkert bare høflig? Syns ikke noe om å være frekk mot henne, hun har det tydeligvis vanskelig og savner ham sikkert.

Ikke vær den smålige, bitchy sjalu nye kjæresten. Vær glad for at han har valgt deg. Han syns sikkert synd på henne.

Jeg har selv en ex som tar kontakt innimellom, del om jeg har ny kjæreste og har gitt beskjed om at vi ikke kan møtes lenger. Jeg er likevel høflig og synes synd på ham, selv om jeg ikke har følelser for ham lenger.

Hev deg over det, og stol på kjæresten din. Hun vil gi seg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme situasjon har jeg vært i. Ga han et valg, han valgte meg men likevell utrolig nokk dukket hun opp på sms, anrop, at di "tilfeldigvis" treffes eller hun besøker han uten forvarsel. Det foregikk i 8 mnd dr han allti sa at han hadde kuttet kontakt men at hun var gal å fortsatte å kontalte han..

Konklusjon: fant ut at di hadde hatt sex i 8 måneder å han hadde aldri gitt helt slipp. Hun visste aldri at han å meg var så seriøs for han viste ALLTID interesse i henne.

Våkne opp naive jenter!

Anonymous poster hash: 3e9e9...4d5

Altså, vi snakker hverdag, snapper, videochatter osv, så han ligger ikke med henne, DET VET JEG SÅPASS AT HAN IKKE GJØR.

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig av han, ekser er ekser og man bør holde seg unna dem om virkelig vil satse på forholdet man alt er i. Det er ikke snakk om å ikke stole på han, men han påfører her kjæresten sin en unødvendig belastning, og sånt vil alltid sitte i bakhodet selv om man egentlig stoler på kjæresten sin, og da er det dårlig å gi henne en grunn til å føle det sånn.

Akkurat sånn jeg føler det! Bare fant ikke ord for å beskrive det godt nok. Jeg stoler på han fult ut.. Men det er stor belastning om hun skal holde på sånn fordi jeg får høre det, og vil ikke at han skal holde det skjult for meg. Jeg vet hun var interessert før, og stor sjanse for at hun fortsatt er det ettersom hun enda tar kontakt.. Men har pratet med kjæresten min nå, og han forsto meg veldig bra denne gangen :) Jeg sa også viss ikke han sa ifra, tok jeg sakene i egne hender :)

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvis jeg ikke ønsker kontakt med noen så lar jeg være å svare på meldingene deres, er avvisende når de "tilfeldigvis" dukker opp på jobb, o.l. Med andre ord: jeg oppmuntrer dem ikke. Dersom denne personen har et minimum av sosiale antenner vil de forstå at de er uønsket.

Er han så klar med henne? Jeg er klar over at dette kan være vanskelig, men det er helt nødvendig dersom en ikke ønsker å holde noen for narr - i dette tilfellet både deg og henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke ønsker kontakt med noen så lar jeg være å svare på meldingene deres, er avvisende når de "tilfeldigvis" dukker opp på jobb, o.l. Med andre ord: jeg oppmuntrer dem ikke. Dersom denne personen har et minimum av sosiale antenner vil de forstå at de er uønsket.

Er han så klar med henne? Jeg er klar over at dette kan være vanskelig, men det er helt nødvendig dersom en ikke ønsker å holde noen for narr - i dette tilfellet både deg og henne.

Det er det jeg har sagt til han. Det er bedre å ikke svare enn å legge skylden på noe annet... Og hun tror at han ikke vil hente henne fordi han er opptatt, med for eksempel spilling når den egentlig grunnen er at han ikke vil. Jeg skjønner man skal være høflig, men han var høflig å fortalte henne at han ikke villa ha kontakt med henne, og derfor slettet han henne fra face osv.. Men når hun da fortsetter og han ikke sier stopp, så skjønner dessverre ikke denne jenta det. Og det gjør også meg veldig usikker på hva han tenker om henne, og meg?

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er det jeg har sagt til han. Det er bedre å ikke svare enn å legge skylden på noe annet... Og hun tror at han ikke vil hente henne fordi han er opptatt, med for eksempel spilling når den egentlig grunnen er at han ikke vil. Jeg skjønner man skal være høflig, men han var høflig å fortalte henne at han ikke villa ha kontakt med henne, og derfor slettet han henne fra face osv.. Men når hun da fortsetter og han ikke sier stopp, så skjønner dessverre ikke denne jenta det. Og det gjør også meg veldig usikker på hva han tenker om henne, og meg?

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Jeg kan ikke svare på hva mannen tenker. Det er mange nok som ikke forstår at kontant og bestemt oppførsel er det som skal til for at en uønsket person ikke fortsetter kontakten. Jeg hadde en eks som ikke ga seg. Jeg svarte alltid negativt og med enstavelsesord på meldinger. Dvs. han fikk svar, men ikke svar som oppmuntret til videre kontakt.

Det er fullt mulig at eksen her ikke vil forstå, da må mannen være klarere. Han sier han har valgt deg og det må du nesten stole på. Det er forøvrig lite du kan gjøre fra eller til i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke svare på hva mannen tenker. Det er mange nok som ikke forstår at kontant og bestemt oppførsel er det som skal til for at en uønsket person ikke fortsetter kontakten. Jeg hadde en eks som ikke ga seg. Jeg svarte alltid negativt og med enstavelsesord på meldinger. Dvs. han fikk svar, men ikke svar som oppmuntret til videre kontakt.

Det er fullt mulig at eksen her ikke vil forstå, da må mannen være klarere. Han sier han har valgt deg og det må du nesten stole på. Det er forøvrig lite du kan gjøre fra eller til i denne situasjonen.

Jeg forstår at du ikke kan svare, men stilte det spørsmåltegnet fordi jeg lurer litt. Får nok bare vente til hun tar kontakt en gang til, så får jeg se om kjæresten gjør noe med det eller ikke, han sa han skulle gjør det så da får jeg bare håpe det :) Det verste er at hun har type, men han bor i ett annet fylke, med over 9 timer kjøring... men tror hun savner kjæresten min veldig

Anonymous poster hash: 2aa87...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...