Gå til innhold

Sååå forelsket!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en mann nå en stund, og jeg merker at jeg har fått skikkelig forelskelsesfølelser for ham. Det kiler i magen hver gang jeg ser ham, og jeg vil være med ham, ta på ham, og kysse ham i ett sett :rodmer: Savner ham etter en halvtime fra hverandre. På den andre siden vet jeg ikke hvordan han ser på forholdet vårt, om han er forelsket i meg og.

Vi sover sammen hver natt, gjort det i noen uker. Er ikke alltid at det blir sex, noen ganger er det bare kyssing og kosing. Andre ganger er det sex både kveld og morgen. Han sovner alltid med armen rundt meg, og drar meg ofte tettere mot seg i søvne.

Noen ganger når vi ligger og koser eller om vi sitter og prater sammen, så ser jeg at han bare smiler ut av ingenting.

Vi ler og tuller masse sammen, og har interne vitser. Vi lekesloss, og det ender opp med kyssing og kosing, før vi sloss enda mer :P Er mye sammen på dagtid, etter studier og i helger.

Når vi er ute blandt andre folk sammen (butikken e.l.) og går bort fra hverandre litt, så lyser vi begge skikkelig opp når vi får øye på hverandre igjen.

Vi forteller hverandre ganske private ting.

Men! Jeg kjente ham som en venn i noen måneder før vi begynte med alt dette, og en måneds tid før vi sov sammen første natten så sa han at han likte ting som de var da, altså å bare være venner - selv om han har sagt i det siste at han er glad for at ting har forandret seg. Vi har mange felles venner, og han vil ikke ha rykter og sånt (selv om "alle" vet at det er noe mellom oss nå), og derfor følte han at det var lettere å bare være venner.

Høres det likevel ut som om han kan være forelsket? Jeg er redd for å skremme ham vekk med noe prat om "oss".. Om 2-3 måneder endrer situasjonen seg og vi får ikke vært så mye sammen på en stund, så jeg tenker at han bare syns dette er gøy for nå. I tillegg har jeg mye dårlige erfaringer med at gutter ikke klarer å få følelser for meg annet enn at de vil ha sex med meg.

Men dette er vel ikke et normalt fuck friend forhold!? Vi er i midten av 20 årene begge to. Beklager om dette ble langt og rotete..



Anonymous poster hash: 5b687...48a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Jeg tror han har fallt for deg, det virker jo sånn. Men hvorfor spør du ham ikke? Alt blir lettere hvis man bare prater sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at han er forelsket/holder på å forelske seg i deg, men: Min erfaring tilsier at det er temmelig vanlig blant gutter/menn å oppføre seg som om de er hodestups uten å være det.



Anonymous poster hash: b8eac...f8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han har fallt for deg, det virker jo sånn. Men hvorfor spør du ham ikke? Alt blir lettere hvis man bare prater sammen. :)

Jeg håper virkelig det!! :) jeg tør ikke å spørre, for jeg er redd det er for tidlig og at jeg kanskje skremmer han vekk..

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at han er forelsket/holder på å forelske seg i deg, men: Min erfaring tilsier at det er temmelig vanlig blant gutter/menn å oppføre seg som om de er hodestups uten å være det.

Anonymous poster hash: b8eac...f8c

Huff..Hvorfor det? Hvordan klarer de det?

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff..Hvorfor det? Hvordan klarer de det?

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Det har jeg også opplevd. Kos som om man aldri skal sees igjen, holding av hender, dype blikk og varme smil. Alt det der.

Dagen etter får jeg melding om at vi nok desverre ikke er ute etter det samme.

Anonymous poster hash: 145e8...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også opplevd. Kos som om man aldri skal sees igjen, holding av hender, dype blikk og varme smil. Alt det der.

Dagen etter får jeg melding om at vi nok desverre ikke er ute etter det samme.

Anonymous poster hash: 145e8...eb9

Såpass..så kanskje han ikke er interessert likevel da..:(

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass..så kanskje han ikke er interessert likevel da.. :(

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Ååå nei! Ikke tro det verste med en gang, da. Selv om det har skjedd meg, betyr ikke det at det skjer deg! Jeg tenkte meg ikke om da jeg skrev, forstår nå at jeg kan virke som en bubble-burster. Unnskyld! Huff...

Nyt det! Det er det viktigste, ha det gøy, og ikke la bekymringene komme snikende. Ting har en tendens til å ordne seg, skal du se ;) Klem til deg!

Anonymous poster hash: 145e8...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare én måte å finne ut det da på...

Men vet ikke helt hva jeg skal si.. :/

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå nei! Ikke tro det verste med en gang, da. Selv om det har skjedd meg, betyr ikke det at det skjer deg! Jeg tenkte meg ikke om da jeg skrev, forstår nå at jeg kan virke som en bubble-burster. Unnskyld! Huff...

Nyt det! Det er det viktigste, ha det gøy, og ikke la bekymringene komme snikende. Ting har en tendens til å ordne seg, skal du se ;) Klem til deg!

Anonymous poster hash: 145e8...eb9

Takk! :) jeg håper, men jeg er redd for at det ikke er noe likevel..

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men vet ikke helt hva jeg skal si.. :/

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Du... Du vet jeg ikke er interessert i å treffe noen andre?

Så tar du det derfra. Eventuelt kan du klaske til med "Jeg er forelsket i deg". Fjerner all tvil fort som faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du... Du vet jeg ikke er interessert i å treffe noen andre?

Så tar du det derfra. Eventuelt kan du klaske til med "Jeg er forelsket i deg". Fjerner all tvil fort som faen.

Hehe ja.. du har jo rett i det. Han vet at jeg ikke er interessert i å treffe andre. Men det er vanskelig å skulle si sånt da, jeg er ikke så god på å ta opp sånne temaer. Kanskje jeg skal prøve ikveld :)

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår snakket vi om hvorfor vi gjerne vil holde ting hemmelig for de felles vennene våre. Og noe av hans grunn var at "De kommer til å begynne å planlegge bryllup med en gang, de skjønner ikke at vi er to personer som bare har det gøy og trives sammen"..? Tolker det som at det ikke er noe mer for ham enn litt moro da..

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også opplevd. Kos som om man aldri skal sees igjen, holding av hender, dype blikk og varme smil. Alt det der.

Dagen etter får jeg melding om at vi nok desverre ikke er ute etter det samme.

Anonymous poster hash: 145e8...eb9

Sier meg faktisk enig med denne.

Møtte en helt fantastisk fyr i sommer som jeg omsider etter mye om og men, lot meg selv slippe nok innpå meg til å falle for han. Da visste jeg at han hadde planer om å studere i utlandet til høsten. Det ble mye overnattinger og tid sammen. Vi snakket om alt, kysset og koste. Dumme meg falt jo selvfølgelig for det. Han virket mer interessert enn meg i starten, men da han hadde dratt viste det seg at han ikke var ute etter en kjæreste. Spurte jo hele tiden om det bare var sex han var ute etter, og gjentatte ganger sa han "nei, da ville jeg ikke gjort *blablabla* med deg"

Så da sitter jeg her som et spørsmåltegn og lurer på om gutter faktisk gjør så mye for å få seg et ligg??? :klo: Han sa jo det var følelser der, noe det tydeligvis ikke var etter han hadde reist og møtt en masse nye folk. Så det var en vond bummer. Nå spør han stadig "vi kan være venner, sant? Håper det går greit" Så den er kjip...

Sier ikke at alle gutter er sånn, så det beste hadde nok å bare prate om det. Den samtalen kan være både klein, litt ekkel og skummel. Men da får man avklart om man er ute etter mer eller ikke før man gir for mye av seg selv og evt. kan trekke seg ut før noen blir skikkelig såret. Dere kjenner hverandre godt og har et vennskap i bunnen, så ikke vær redd for å ta et første skritt videre (evt. tilbake)!

Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: db01e...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier meg faktisk enig med denne.

Møtte en helt fantastisk fyr i sommer som jeg omsider etter mye om og men, lot meg selv slippe nok innpå meg til å falle for han. Da visste jeg at han hadde planer om å studere i utlandet til høsten. Det ble mye overnattinger og tid sammen. Vi snakket om alt, kysset og koste. Dumme meg falt jo selvfølgelig for det. Han virket mer interessert enn meg i starten, men da han hadde dratt viste det seg at han ikke var ute etter en kjæreste. Spurte jo hele tiden om det bare var sex han var ute etter, og gjentatte ganger sa han "nei, da ville jeg ikke gjort *blablabla* med deg"

Så da sitter jeg her som et spørsmåltegn og lurer på om gutter faktisk gjør så mye for å få seg et ligg??? :klo: Han sa jo det var følelser der, noe det tydeligvis ikke var etter han hadde reist og møtt en masse nye folk. Så det var en vond bummer. Nå spør han stadig "vi kan være venner, sant? Håper det går greit" Så den er kjip...

Sier ikke at alle gutter er sånn, så det beste hadde nok å bare prate om det. Den samtalen kan være både klein, litt ekkel og skummel. Men da får man avklart om man er ute etter mer eller ikke før man gir for mye av seg selv og evt. kan trekke seg ut før noen blir skikkelig såret. Dere kjenner hverandre godt og har et vennskap i bunnen, så ikke vær redd for å ta et første skritt videre (evt. tilbake)!

Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: db01e...535

Huff, merker jeg blir lei meg av tanken på at enkelte menn gjør sånt.. Jeg har veldig lyst til å ta den praten, og vet at jeg ville sagt det samme til en venninne - at hun burde gjøre det - om hun var i mine sko. Men det er veldig vanskelig å faktisk skulle gjøre det selv.. Er nesten sånn at jeg synes det er bedre å leve i uvitenhet enn å få høre at han ikke er interessert, på en måte..

Anonymous poster hash: 5b687...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poke borti han for å få oppmerksomheten hans og spør rett ut "hva tenker du rundt det at vi holder på? Hva ser du for deg (og evt. hva slags intensjon har du)? Greit å vite" :)

Man må bare hive seg ut i det :P

Anonymous poster hash: 5296a...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...