Gå til innhold

Skilt mann, ønsker å finne noen igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at dine, mine, våre barn bilr veldig komplisert. Men hvorfor ikke bare gå for mine og dine? Trenger det å bli noen "våre barn" i det hele tatt? Særlig hvis du driver eget firma så antar jeg du ikke akkurat har en 8-16 jobb, men en jobb som krever ekstra mye. Skal det da være aktuelt å starte som småbarnspappa igjen i det som vil være en alder av ca 40 år?

Da vil du trekke store veksler på ny partner, noe som kan velte et ferskt forhold. Tenker hvis hun må ta ekstra mye hjemme, ta vare på dine barn og felles nytt barn.

Det går an å starte på nytt med ny partner, UTEN tanken om at man må få et barn sammen for at forholdet skal være "ekte og varig". Uansett, lykke til med å finne en ny dame å dele livet med. (og det siste var sagt helt uten ironi!!)

Anonymous poster hash: b2a41...bed

"mine og dine" gir 4 foreldre og 2 potensielle konflikter. "mine og våre" gir 3 foreldre og 1 potensiell konflikt.

Anonymous poster hash: 4d82a...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvorfor vil du ha barn med en ny kvinne????

Anonymous poster hash: eb40e...aa1

Hei, TS her

Fordi jeg liker barn, har alltid ønsket flere barn men pga "kvaliteten" på mitt tidligere ekteskap, har jeg selvfølgelig ikke gjennomført det. Dessuten, en kvinne uten barn fra før ønsker seg mest sannsynlig barn da - tenker jeg.

Nei, jeg er ikke på utkikk etter en ung kvinne. Det er ikke greia, kan gjerne være på min alder. Jeg bor ved Oslo så det er overraskende mange kvinner i 30 årene uten barn da....

mvh ts

Anonymous poster hash: 6652d...e6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer på din alder har ofte barn fra før.Mange i alle fall. Du har barn selv, men damen skal ikke ha det?

Tror at når du finner den rette, og det sier pang, så spiller det vel ikke noen rolle om hun har barn?

Når du treffer noen, og du blir begeistret, så hører du at hun har barn.....mister du da lysten?

Du har vært alene lenge, så din x tror jeg ikke blir noen problemer for en event ny dame. Eller ?

Du stiller for høye krav, etter min mening.

Tenk deg damene da, når de hører du har barn...NEI TAKK?

Det fungerer da for mange andre, så hvorfor ikke for deg?

Lykke til på jakten

Anonymous poster hash: 54aee...515

Hei TS her.

Nei mister ikke lysten da, er ikke så kald av meg. Faller man først for noen så blir jo slike elementer mer håndterbart, hvis du forstår hva jeg mener. Da blir det nok andre parametre jeg vurderer etter. Det jeg skrev i mitt åpningsinnlegg, var mer min holdning i utgangspunktet. Har ikke vært interessert i noe seriøst før nå, dvs først nå at slike tanker dukker opp.

mvh ts

Anonymous poster hash: 6652d...e6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var endel ting som var uklare her. Eier ex'en din halve selskapet? Er de 10 mill. omsetning i selskapet dvs, at overskuddet er 6-10%, dvs 600k-1m? Ganske store forskjeller og endel uklarheter, noe datene dine sikkert også lurer på.

Er problemet at du ikke klarer å kommunisere med utdannede kvinner fordi du mangler høyere utdannelse selv?

Anonymous poster hash: 8a584...42d

Hei TS her igjen :-)

Jeg eier hele selskap, har alltid gjort det. Jeg er en lang utdannelse (master i økonomi). 10 mill blir overskuddet i selskapet i år - det har vært endel positive engangsposter i år da så så lukrativt er ikke denne butikken. Exkona får en del bidrag selv om jeg har barna 50% - eneste måten jeg kunne avslutte ekteskapet å fortsatt "ta vare" på både barna og exkona. Barna har det jo ikke bra de 50% de ikke er hos meg, hvis mammen ikke har det bra.

Klarer helt fint å kommunisere med damer. Men, skal jeg på en måte ta det neste steget med en kvinne (ikke bare dating), opplever jeg det som mer komplisert nå.

For å være helt ærlig, jeg har møtt kvinner som jeg opplever initielt er mer interessert i det jeg kan bidra med materielt/ at jeg er spennende, enn å ta stillingen til det jeg kaller min bagasje. Jeg ønsker jo ikke å ta ett forhold med en kvinne fra dating til noe mer alvorlig hvis jeg ikke føler/mener hun er motivert/kapabel til å forholde seg til barna mine.

Å nei, jeg er ikke på utkikk etter en stakkar som skal passe barna mine ift mine 50% - det er mine barn og de skal jeg følge opp selv.

Skrev vel innlegget for å forstå litt bedre hvordan dere kvinner ser på en mann med barn fra før. Setter pris på deres vurderinger.

mvh ts

Anonymous poster hash: 6652d...e6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at de fleste som har 1-2 barn fra før av og har opplevd endel konflikt med xen etterpå ikke ønsker å doble denne byrden og problematikken.

Ville du sagt at en person som har dårlig økonomi er nødt til å finne seg en partner som også har dårlig økonomi, og utbasunert spydig at noe annet er forkastelig?

Logisk sett er det rent idioti og selvdestruktivt å finne flere problemer enn man allerede har. At du synes det er frekt at en mann med barn skal kunne se på deg som en potensiell partner er vel mer grunn til å rygge bort ;)

Det er ikke mye attraktivt med kvinner og menn som nedlatende anser andre for å være i en klasse under dem selv på den måten. Det er helt greit å ha dine meninger om det og ikke ønske det - men en trenger ikke trykke meningene sine på andre på den måten som du gjør her på selvgod måte.

Anonymous poster hash: 4d82a...07a

Den "utbasunerende" og "nedlatende frekkheten" om "en klasse under dem selv" finnes kun i ditt eget hode, andre syntes meldingen min var et bra svar. Du har tydeligvis mye følelser rundt dette i ditt liv, da du klarte å lese veldig mye rart inn i mine kun to setninger.

Anonymous poster hash: 01bb9...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her

Fordi jeg liker barn, har alltid ønsket flere barn men pga "kvaliteten" på mitt tidligere ekteskap, har jeg selvfølgelig ikke gjennomført det. Dessuten, en kvinne uten barn fra før ønsker seg mest sannsynlig barn da - tenker jeg.

Nei, jeg er ikke på utkikk etter en ung kvinne. Det er ikke greia, kan gjerne være på min alder. Jeg bor ved Oslo så det er overraskende mange kvinner i 30 årene uten barn da....

mvh ts

Anonymous poster hash: 6652d...e6b

Hvis du er kjekk, snill og normal er jeg interessert :fnise:

Hilsen singel, barnløs kvinne på 31

Anonymous poster hash: 5de99...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS her igjen :-)

Jeg eier hele selskap, har alltid gjort det. Jeg er en lang utdannelse (master i økonomi). 10 mill blir overskuddet i selskapet i år - det har vært endel positive engangsposter i år da så så lukrativt er ikke denne butikken. Exkona får en del bidrag selv om jeg har barna 50% - eneste måten jeg kunne avslutte ekteskapet å fortsatt "ta vare" på både barna og exkona. Barna har det jo ikke bra de 50% de ikke er hos meg, hvis mammen ikke har det bra.

Klarer helt fint å kommunisere med damer. Men, skal jeg på en måte ta det neste steget med en kvinne (ikke bare dating), opplever jeg det som mer komplisert nå.

For å være helt ærlig, jeg har møtt kvinner som jeg opplever initielt er mer interessert i det jeg kan bidra med materielt/ at jeg er spennende, enn å ta stillingen til det jeg kaller min bagasje. Jeg ønsker jo ikke å ta ett forhold med en kvinne fra dating til noe mer alvorlig hvis jeg ikke føler/mener hun er motivert/kapabel til å forholde seg til barna mine.

Å nei, jeg er ikke på utkikk etter en stakkar som skal passe barna mine ift mine 50% - det er mine barn og de skal jeg følge opp selv.

Skrev vel innlegget for å forstå litt bedre hvordan dere kvinner ser på en mann med barn fra før. Setter pris på deres vurderinger.

mvh ts

Anonymous poster hash: 6652d...e6b

Hvis du ønsker at damer skal ta i betraktning den bagasjen du har med deg fremfor hva du kan bidra med materialistisk sett så er vel første bud å slutte å opphøye deg selv ved å understreke at du har master med eget firma og 10 mill i overskudd? Dette er noe du selv har påpekt opptil flere ganger i tråden selv og det har vel strengt tatt ikke noe med saken å gjøre? Og nettopp det er en av grunnene til at du aldri ville vært aktuell som partner for meg for det ligger som regel noe dypere bak enn at det bare tilfeldigvis nevnes (og opptil flere ganger)

Anonymous poster hash: 93b6e...4da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "utbasunerende" og "nedlatende frekkheten" om "en klasse under dem selv" finnes kun i ditt eget hode, andre syntes meldingen min var et bra svar. Du har tydeligvis mye følelser rundt dette i ditt liv, da du klarte å lese veldig mye rart inn i mine kun to setninger.

Anonymous poster hash: 01bb9...e15

Svaret ditt var frekt og spydig. Så nei - jeg tar meg ikke nær av det. Jeg bare rullet med øynene og fikk en oppgitt mine samt tenkte at det ikke kunne få stå uimotsagt.

At du virker å tro dine uttalelser er ok bare pga noen billige "likes" sier vel også sitt. Hvis du ikke ønsker at en skal få et slikt inntrykk av deg som jeg fikk bør du begynne å oppføre deg litt mer modent og reflektert. Samt roe ned på narcissismen.

Anonymous poster hash: 4d82a...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker at damer skal ta i betraktning den bagasjen du har med deg fremfor hva du kan bidra med materialistisk sett så er vel første bud å slutte å opphøye deg selv ved å understreke at du har master med eget firma og 10 mill i overskudd?

Anonymous poster hash: 93b6e...4da

Hvis du leser svarene han har fått i denne tråden er det kanskje ikke merkelig. det virker som flere ikke evner å lese hva han tidligere har skrevet. Blant annet skrev en ABer at han ikke kunne forvente å velge og vrake når han selv ikke engang hadde høyere utdannelse.

Anonymous poster hash: 4d82a...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her Fordi jeg liker barn, har alltid ønsket flere barn men pga "kvaliteten" på mitt tidligere ekteskap, har jeg selvfølgelig ikke gjennomført det. Dessuten, en kvinne uten barn fra før ønsker seg mest sannsynlig barn da - tenker jeg. Nei, jeg er ikke på utkikk etter en ung kvinne. Det er ikke greia, kan gjerne være på min alder. Jeg bor ved Oslo så det er overraskende mange kvinner i 30 årene uten barn da.... mvh ts Anonymous poster hash: 6652d...e6b

Vel, jeg vil ikke ha mitt første barn med en som har vært igjennom det fra før. Skal jeg gå gravid, føde og oppdra barn, så skal det hele være noe helt spesielt for pappaen også. En som har vært igjennom alt det før, med alle de sterke følelsene som er involvert, er uinteressant for meg. Det er ikke forlokkende å komme inn som en reserve og sope opp smulene. Å måtte finne seg i å være i andre rekke/stå på sidelinjen når det kommer til samarbeid om oppdragelse og oppfølging av DINE og EKSEN DIN sine barn er ikke aktuelt.

Det kommer til å bli sjalusi og misnøye fra alle parter, etterhvert som barna blir større. Og eksen din vil alltid være der. ALLTID! Jeg vil ukentlig bli påminnet at du en gang også elsket henne, og hatt både sexliv og familieliv med henne før meg. Sånt skaper utrygghet.

I tillegg kommer du med dette "jeg eier firma og tjener millioner"-preiket. Overflatisk piss! Jeg vil heller være singel enn å dele noe så intimt som det å lage barn med en som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ditt var frekt og spydig. Så nei - jeg tar meg ikke nær av det. Jeg bare rullet med øynene og fikk en oppgitt mine samt tenkte at det ikke kunne få stå uimotsagt.

At du virker å tro dine uttalelser er ok bare pga noen billige "likes" sier vel også sitt. Hvis du ikke ønsker at en skal få et slikt inntrykk av deg som jeg fikk bør du begynne å oppføre deg litt mer modent og reflektert. Samt roe ned på narcissismen.

Anonymous poster hash: 4d82a...07a

La være å prosjektere dine følelser over på meg. Jeg har ikke et slikt standpunkt, som du fantaserer om, i detalj, ut ifra dine forutinntatt meninger. Om det er noen som har et utbrodert aggressivt og negativt uttrykk her, så er det deg.

Anonymous poster hash: 01bb9...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...