Gå til innhold

Forhold til gift mann.


frøkennesevis

Anbefalte innlegg

Fra en som opplevde at mannen var utro og ble sammen med elskerinna etter å ha skilt seg fra meg:

Det er verdens dårligste start på et forhold! Dere risikerer begge at familie og venner snur dere ryggen.

Alle vet hva dere har gjort, men ingen spør hvordan dere traff hverandre. Alle unngår å nevne noe som kan være vanskelig. Usikkerheten i forhold til nye utroskap vil alltid ligge der. Eksen/eksene snakker stygt om dere. Osv. Forholdet må for alltid forsvares som "ekte kjærlighet" fordi det hos de aller fleste har en svart flekk.

Det jeg har lært etter å ufrivillig vært del av dette idiotiske sirkuset selv:

Det er så vanlig at en mann eller kvinne er utro før en evt skilsmisse! Hos omtrent alle par som skilles er det en eller begge som har en ny ved bruddet. Om ikke innledet et forhold mens de var gift, så har de i hvert fall godt øye til noen, som de satser på å bli sammen med når alt bråket har lagt seg.

Det er liksom den gyldne billetten ut av det kjedelige ekteskapet!

Lykke til med din "kjekke og gode" mann!



Anonymous poster hash: ef8ce...696
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ohhh yes I do. Det er helt gale mathias av han og si noe slikt. Og ironisk er ser også. Jeg ser den absolutt:-)

Jeg liker han og har lyst og se om det kan bli noe. Men tror jeg degraderer meg selv til noe jeg ikke er kanskje om jeg bare er eksklusiv med han. Hvorfor spør man om slikt egentlig ? Er vel egentlig frekkhetens nådegave.

degraderer deg? hvordan da? Er jo folk som holder seg til en person av egen fri vilje selv om man ikke er sammen, og det er jo ikke akkurat vanskelig

Anonymous poster hash: f41c0...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig en fantastisk fin tråd. KG googles jo ofte opp og her kommer vi rett inn i det: forhold til gift mann.

Ergo: det fører sjelden noe godt med seg å rote med en gift mann med barn. Ikke for elskerinnen, ikke for mannen, ikke for kona, ikke for barna, og ikke for familiene rundt. Så det er bare å la være. Det flyter over av single menn, så jeg ser ikke problemet. Finn en slik.

Ligg unna folk i forhold!



Anonymous poster hash: 069c3...a2f

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har møtt en gift mann. Ja jeg liker han, ja han har vært her i kveld. Ja han har kone og en datter. Nei jeg er ikke blottet for personlighet. Jeg er heller ikke ond. Men gidder ikke forsvare meg lenger. Noen her er så usaklig at jeg blir kvalm- noen av innleggene er så smålige at jeg tror dere ikke har annet liv en å rakke ned på andre...det er jo bare trist...Jeg bryr meg ikke om dere disser meg. Jeg veit hva jeg står for. Så finn et annet forum å trakasser folk på. Og neida jeg er null offer. Jeg går og ser på situasjonen med åpne øyne. Så moralens voktere og dere forsmådde koner....save the drama for your mama:-)

Jeg liker folk har meninger. Liker at man utrykker seg. Og liker man tar saklige diskusjoner. Å være forsmådd er aldri gøy men å dra alle under en kam er feil.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har møtt en gift mann. Ja jeg liker han, ja han har vært her i kveld. Ja han har kone og en datter. Nei jeg er ikke blottet for personlighet. Jeg er heller ikke ond. Men gidder ikke forvare meg lenger. Noe er så usaklig at jeg blir kvalm- noen av innleggene er så smålige at jeg tror dere ikke har annet liv en å rakke ned på andre. Jeg bryr meg ikke om dere disser meg. Jeg veit hva jeg da hva jeg står for. Så finn et annet forum å trakasser folk på. Og neida jeg er null offer. Jeg går og ser på situasjonen med åpne øyne. Så moralens voktere og dere forsmådde koner. ..Lykke til :-)

Nei, du er ikke ond.

Men du er ganske så dum som gjør dette.

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så sier han det ikke er bra hjemme. Hadde det vært det 100 % så hadde han jo ikke vært med meg. Vel synes faktisk det hele er vanskelig.

Hadde han vært en bra fyr med ærlige hensikter, hadde han gått fra kona før han begynte med andre.

Anonymous poster hash: 68f71...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Den eneste grunnen til at denne tråden blir så lang, det er at det er mange stygge damer der ute som har latt seg forfalle noe jævlig etter at de ble gift, og er redde for at mannen skal forsvinne, spesielt hvis han er kjekk og velbemidlet. Da kommer de trekkende med "moralske argumenter." (donaldstemme). Selv kjenner jeg faktisk et ekte sånt eksempel fra egen krets, nemlig en god venn av meg, eks-roomie, hvis mor ble sammen med hans far, da hun jobbet som flyvertinne og pappaen var enten nyskilt, eller skilte seg pga flyvertinna. Og ut ifra hva jeg har hørt, så var det en kjempeide. Eksen var en jævla golddigger.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste grunnen til at denne tråden blir så lang, det er at det er mange stygge damer der ute som har latt seg forfalle noe jævlig etter at de ble gift, og er redde for at mannen skal forsvinne, spesielt hvis han er kjekk og velbemidlet. Da kommer de trekkende med "moralske argumenter." (donaldstemme). Selv kjenner jeg faktisk et ekte sånt eksempel fra egen krets, nemlig en god venn av meg, eks-roomie, hvis mor ble sammen med hans far, da hun jobbet som flyvertinne og pappaen var enten nyskilt, eller skilte seg pga flyvertinna. Og ut ifra hva jeg har hørt, så var det en kjempeide. Eksen var en jævla golddigger.

Mang en mann som ikke ser ut i måneskinn etter noen år i ekteskap også....

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den eneste grunnen til at denne tråden blir så lang, det er at det er mange stygge damer der ute som har latt seg forfalle noe jævlig etter at de ble gift, og er redde for at mannen skal forsvinne, spesielt hvis han er kjekk og velbemidlet. Da kommer de trekkende med "moralske argumenter." (donaldstemme). Selv kjenner jeg faktisk et ekte sånt eksempel fra egen krets, nemlig en god venn av meg, eks-roomie, hvis mor ble sammen med hans far, da hun jobbet som flyvertinne og pappaen var enten nyskilt, eller skilte seg pga flyvertinna. Og ut ifra hva jeg har hørt, så var det en kjempeide. Eksen var en jævla golddigger.

Så alle som ikke har vært enige og tro til tråden faller for sensuren er altså stygge?

Fantastisk resonement.

Og du hadde personlig kjenneskp til roomies pappas første kone og vet hun var en goddigger? - eller var det slik du tolket det som ble sagt om henne?

Du er i raskeste laget med dine svært bastante konklusjoner synes jeg.

For en gangs skyld bør du rolig lese hele tråden tenker jeg.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste grunnen til at denne tråden blir så lang, det er at det er mange stygge damer der ute som har latt seg forfalle noe jævlig etter at de ble gift, og er redde for at mannen skal forsvinne, spesielt hvis han er kjekk og velbemidlet. Da kommer de trekkende med "moralske argumenter." (donaldstemme). Selv kjenner jeg faktisk et ekte sånt eksempel fra egen krets, nemlig en god venn av meg, eks-roomie, hvis mor ble sammen med hans far, da hun jobbet som flyvertinne og pappaen var enten nyskilt, eller skilte seg pga flyvertinna. Og ut ifra hva jeg har hørt, så var det en kjempeide. Eksen var en jævla golddigger.

Vel noen ganger blir det faktisk bra. I 3 av 4 forhold . Hva om dette er det ene av de 4 fire. :-) ja mange kjerringer der ute. Jeg er absolutt ikke det ;-)

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Så alle som ikke har vært enige og tro til tråden faller for sensuren er altså stygge?

Neinei.

De som bare er smått uenige, de himler med øynene og GÅR VIDERE.

De som føler seg truffet, de skal sloss med nebb og klør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Vel noen ganger blir det faktisk bra. I 3 av 4 forhold . Hva om dette er det ene av de 4 fire. :-) ja mange kjerringer der ute. Jeg er absolutt ikke det ;-)

Rolig nå frøkennesevis.

Å kaste skit på din elskers nåværende kone er intet sjakktrekk, - for det er slik dette vil bli tolket.

Kjenner du henne? Hvis det svaret er 'nei', så har du kun hans ord å forholde deg til, - og mener han hun er kjerring så kan det være verd å tenke på at en gang valgte de to hverandre.

Altså, det er ikke langt fra Capitol til Den Tarpeiske klippe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg har møtt en gift mann. Ja jeg liker han, ja han har vært her i kveld. Ja han har kone og en datter. Nei jeg er ikke blottet for personlighet. Jeg er heller ikke ond. Men gidder ikke forsvare meg lenger. Noen her er så usaklig at jeg blir kvalm- noen av innleggene er så smålige at jeg tror dere ikke har annet liv en å rakke ned på andre...det er jo bare trist...Jeg bryr meg ikke om dere disser meg. Jeg veit hva jeg står for. Så finn et annet forum å trakasser folk på. Og neida jeg er null offer. Jeg går og ser på situasjonen med åpne øyne. Så moralens voktere og dere forsmådde koner....save the drama for your mama:-)

Jeg liker folk har meninger. Liker at man utrykker seg. Og liker man tar saklige diskusjoner. Å være forsmådd er aldri gøy men å dra alle under en kam er feil.

...du er ingen voksen dame TS, du skriver som en klein 14 åring. Det er neppe intellektet dit han "fallt" for så du kan stryke det av listen for grunner han har for å velge å være utro . "Assa serr lizzom"

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du er ingen voksen dame TS, du skriver som en klein 14 åring. Det er neppe intellektet dit han "fallt" for så du kan stryke det av listen for grunner han har for å velge å være utro . "Assa serr lizzom"

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

Enda et smålig innlegg.

Lol.

Kanskje mannen liker henne fordi hun ikke kommer med bitchy personangrep slik som dette. ;)

Anonymous poster hash: db91f...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...