Gå til innhold

Forhold til gift mann.


frøkennesevis

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en gift mann for to uker siden. Han er helt fantastisk. Vi hadde kjemi med en gang. Første kveld vi møttes var ute. Jeg fikk vite han var gift. Vi snakket mye og vi klina.Ute offentlig. Så melda vi. Han sier han liker meg. Det ble to kaffe dater. Så to middager og i går ble det hjem til meg og vi havnet på soverommet.

Han sier han elsker å være sammen med meg. At jeg er helt fantastisk, nydelig og skjønn. At han vil komme og overnatte her og at han vil dra bort en helg. Han er veldig åpen på at han vil se hva som skjer. Han melder mye , fine meldinger og masse komplimenter.

Jeg liker han utrolig godt. Vi har en helt syk kjemi. Det er ikke tull.

Men han har kone. Han sier at det ikke er bra der. Men mer veit jeg ikke og har ikke spurt om.

I går sa han at han har ingen rett til å si det. Men han vil at vi skal være eksklusiv. Altså at jeg ikke roter eller er med noen andre når vi nå holder på. Joda han er fullstendig klar over han ikke kan spør om det. Gitt egen situasjon. Men skal det bli oss. Være sjans vil han det.

Han venter på meldinger fra meg - sier det noen gang tar lang tid. Sjekker mobilen sin og er rett og slett blitt glad i meg.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg stole på han- være eksklusiv og se om det blir oss?

Hører gjerne hva dere synes. ...men hold det saklig. Og en ting til. Dette er noe- det er en kjemi og et eller annet som kan bli bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte en gift mann for to uker siden. Han er helt fantastisk. Vi hadde kjemi med en gang. Første kveld vi møttes var ute. Jeg fikk vite han var gift. Vi snakket mye og vi klina.Ute offentlig. Så melda vi. Han sier han liker meg. Det ble to kaffe dater. Så to middager og i går ble det hjem til meg og vi havnet på soverommet.

Han sier han elsker å være sammen med meg. At jeg er helt fantastisk, nydelig og skjønn. At han vil komme og overnatte her og at han vil dra bort en helg. Han er veldig åpen på at han vil se hva som skjer. Han melder mye , fine meldinger og masse komplimenter.

Jeg liker han utrolig godt. Vi har en helt syk kjemi. Det er ikke tull.

Men han har kone. Han sier at det ikke er bra der. Men mer veit jeg ikke og har ikke spurt om.

I går sa han at han har ingen rett til å si det. Men han vil at vi skal være eksklusiv. Altså at jeg ikke roter eller er med noen andre når vi nå holder på. Joda han er fullstendig klar over han ikke kan spør om det. Gitt egen situasjon. Men skal det bli oss. Være sjans vil han det.

Han venter på meldinger fra meg - sier det noen gang tar lang tid. Sjekker mobilen sin og er rett og slett blitt glad i meg.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg stole på han- være eksklusiv og se om det blir oss?

Hører gjerne hva dere synes. ...men hold det saklig. Og en ting til. Dette er noe- det er en kjemi og et eller annet som kan bli bra...

Walk away.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i samme situasjon, ville jeg fortsette å være med han til jeg går lei, men ikke eksklusivt.

Nei, så lenge han er gift, er han ikke eksklusiv med deg... så hvorfor skal du være eksklusiv?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en gift mann for to uker siden. Han er helt fantastisk. Vi hadde kjemi med en gang. Første kveld vi møttes var ute. Jeg fikk vite han var gift. Vi snakket mye og vi klina.Ute offentlig. Så melda vi. Han sier han liker meg. Det ble to kaffe dater. Så to middager og i går ble det hjem til meg og vi havnet på soverommet.

Han sier han elsker å være sammen med meg. At jeg er helt fantastisk, nydelig og skjønn. At han vil komme og overnatte her og at han vil dra bort en helg. Han er veldig åpen på at han vil se hva som skjer. Han melder mye , fine meldinger og masse komplimenter.

Jeg liker han utrolig godt. Vi har en helt syk kjemi. Det er ikke tull.

Men han har kone. Han sier at det ikke er bra der. Men mer veit jeg ikke og har ikke spurt om.

I går sa han at han har ingen rett til å si det. Men han vil at vi skal være eksklusiv. Altså at jeg ikke roter eller er med noen andre når vi nå holder på. Joda han er fullstendig klar over han ikke kan spør om det. Gitt egen situasjon. Men skal det bli oss. Være sjans vil han det.

Han venter på meldinger fra meg - sier det noen gang tar lang tid. Sjekker mobilen sin og er rett og slett blitt glad i meg.

Hva gjør jeg nå? Skal jeg stole på han- være eksklusiv og se om det blir oss?

Hører gjerne hva dere synes. ...men hold det saklig. Og en ting til. Dette er noe- det er en kjemi og et eller annet som kan bli bra...

Oh the ironi

Anonymous poster hash: 0acdb...274

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså han vil være eksklusiv??? Med deg?? Altså du evner vel å se hvor far fetched det høres ut...?

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge han er gift, er han ikke eksklusiv med deg... så hvorfor skal du være eksklusiv?

Tenkte akkurat å skrive det samme. Han går hjem og koser seg med konemor som han har lovet å elske en annen dame til døden skiller dem av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohhh yes I do. Det er helt gale mathias av han og si noe slikt. Og ironisk er ser også. Jeg ser den absolutt:-)

Jeg liker han og har lyst og se om det kan bli noe. Men tror jeg degraderer meg selv til noe jeg ikke er kanskje om jeg bare er eksklusiv med han. Hvorfor spør man om slikt egentlig ? Er vel egentlig frekkhetens nådegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Mange mister bakkekontakten når de blir forelsket. Dere har kjent hverandre i to uker, det er veldig lite.

Han har garantert ikke kontroll.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så sier han det ikke er bra hjemme. Hadde det vært det 100 % så hadde han jo ikke vært med meg. Vel synes faktisk det hele er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brusmaskin- tja. Er litt usikker på den. Kontroll hmmm. Kan man styre følelser selv om det bare er etter to uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh yes I do. Det er helt gale mathias av han og si noe slikt. Og ironisk er ser også. Jeg ser den absolutt:-)

Jeg liker han og har lyst og se om det kan bli noe. Men tror jeg degraderer meg selv til noe jeg ikke er kanskje om jeg bare er eksklusiv med han. Hvorfor spør man om slikt egentlig ? Er vel egentlig frekkhetens nådegave.

Altså hvorfor spør han om det? Vel fordi du er en erobring. Og kun det. Og menn liker å holde på erobringer når erobringen først har gått i fella. Legg merke til erobringer i flertall. Du er neppe alene.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så sier han det ikke er bra hjemme. Hadde det vært det 100 % så hadde han jo ikke vært med meg. Vel synes faktisk det hele er vanskelig.

Tror du en utro mann sier noe annet til elskerinnetøsa si?

Anonymous poster hash: d5253...48e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så sier han det ikke er bra hjemme. Hadde det vært det 100 % så hadde han jo ikke vært med meg. Vel synes faktisk det hele er vanskelig.

Nooooo...?? Really! En utro mann som bortforklarer utroskapet med at "han ikke har det bra hjemme"! Ja men da så. Det setter jo saken i et heeeelt annet lys. Ingen utro mann har noen gang dratt den før liksom

Oh lord ass...

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du det? At jeg ikke er den eneste? Jeg tror Faktisk jeg er det. Han jobber og har en datter. Så han har nok å gjøre. Jeg er muligens naiv men er ganske sikker på jeg er den eneste !! Pluss kona da. Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det? At jeg ikke er den eneste? Jeg tror Faktisk jeg er det. Han jobber og har en datter. Så han har nok å gjøre. Jeg er muligens naiv men er ganske sikker på jeg er den eneste !! Pluss kona da. Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Brusmaskin- tja. Er litt usikker på den. Kontroll hmmm. Kan man styre følelser selv om det bare er etter to uker?

Nei, man kan ikke styre følelser og forelskelser kan være veldig intense, spesielt om det er mangel på følelser på hjemmebane. Det gjør at man havner oppi skyene, mister kontroll og vurderingsevne. Han tror han vil være med deg, at han vil forlate kona, han kan til og med komme til å gjøre det, men angre sterkt når rusen gir seg.

Det er det jeg mener med å ikke ha kontroll.

Endret av brusmaskin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du det? At jeg ikke er den eneste? Jeg tror Faktisk jeg er det. Han jobber og har en datter. Så han har nok å gjøre. Jeg er muligens naiv men er ganske sikker på jeg er den eneste !! Pluss kona da. Huff

Neida. Sikkert bare deg. Og han har ikke sex med kona. Og du er sikkert kvinnen i hans liv. Og han vil sikkert ikke gå fra kona kun "på grunn av datteren".

My god.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han i stand til å være utro mot sin kone, så er han i stand til å være utro mot deg også (dersom det blir dere to). Man kan desverre ikke styre følelser, men jeg synes du bør prøve å tenke nøye igjennom hele situasjonen med hjernen, ikke bare hjertet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol det blir ikke de to. Han kommer jo ikke til å ville forlate kona "kun på grunn av datteren" må skjønne. Selvom han liksom elsker TS. Etter to uker.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med så masse positiv respons. Vel hadde ikke forventet så mye. Men uansett å kalle meg elskerinnetøs er dårlig stil. Og jeg har aldri vært oppi noe slikt før. Jeg er helt satt ut av hele greia. Men har det ikke skjedd at menn har gått fra kona. At det virkelig ikke er bra. Skal man dra alle under en kam og si det aldri skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...