Gå til innhold

Utro gjentatte ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Ikke bry deg ts.

Dere må om mulig lage nye "regler" for forholdet. (At dere bare går ut på byen sammen osv.)

Masse lykke til! :laugh:



Anonymous poster hash: 7c9c1...47d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

Han sier vel det som gjør deg happy å høre...

Jeg ville egentlig ikke hatt noe med en mann som omtalte en elskerinne eller eks som et "hull". Det kvinnesynet er mer turn-off enn at han var utro.

Hvis dere slår opp kommer han 100% sikkert til å omtale deg på samme måte til sin neste dame.

Anonymous poster hash: c529d...83f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Ikke bry deg ts.

Dere må om mulig lage nye "regler" for forholdet. (At dere bare går ut på byen sammen osv.)

Masse lykke til! :laugh:

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

Han KNAPT BEGJÆRTE henne, likevel satte han hele deres forhold på spill ved å være med denne elskerinnen? Det har nok vært MYE mer enn KNAPP BEGJÆRING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har overlevd utroskap? Fikk for noen dager vite at samboer har vært uro mot meg. Det har skjedd fire ganger med den samme kvinnen. (Om jeg kan våge kalle henne for en "kvinne".) Denne dama bor på en annen kant av landet, så det har foregått over et tidsrom på 3/4 år. Jeg oppdaget dette selv, men han har lagt seg helt flat nå. Han sier at han er veldig glad i meg osv osv, og sier at han angrer og at det er meg han vil ha.

Er det håp?

Erfaringer?

Hilsen trist/fortvilet.

Anonymous poster hash: a672b...6aa

Nja, håp om et forhold der du ikke kan stole på ham: Sure. Men da er jo litt av vitsen borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Jeg forstår bare ikke hvorfor menn/kvinner velger og bli hos en utro partner. Jeg kan jo forstå det om det er barn involvert, eller at man har veldig sterke følelser og vet at man ville angret resten av livet om man ikke ble, men i lengden er dette tungt! Men når det ikke er noe som "holder deg igjen" mtp ansvar osv, så forstår jeg det bare ikke. Jeg vet om folk som har blitt gale i ettertid fordi de valgte å bli, og de blir helt ute av seg. Og selv om såret gror, vil arret fortsatt være der! Du vil alltid ha problemer med å kunne stole på han helt og fullt igjen. Eksen min var utro, og jeg dumpet han på dagen. Har aldri angret på det, og hørte i ettertid at den nye dama hans, var utro mot han. Lol, karma ass.

Men når fyren din har vært utro i 3-4 ÅR, HALLO! *Blink,blink, ding, ding* ser du lyset og bjella som uler her? Og når han i tillegg er utro med ei dame som bor på andre siden av landet... han la penger og tid inn i å reise til henne. Beklager at dette kanskje er litt brutalt, men du kommer til å ha det mye bedre med deg selv i fremtiden om du velger å fokusere på deg selv, og at du forlater han.

Endret av Gurgemeie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Han angrer ikke hvis det allerede har skjedd 4 ganger. Hadde det vært 1 gang, så kunne jeg trodd på det. Men når det har skjedd flere ganger, så angrer han kun fordi han ble fersket. Trist, men sant.

Og nei, mitt tidligere forhold overlevde ikke utroskapen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg noen gang får høre at min kjæreste har hatt "lillemann " i en annen kvinne så pakker jeg sakene mine og går, punktum!!

At noen dumme og naive kvinner velger og bli med partneren etter noe slikt er helt ufattelig for meg. Har mannen kysset , delt kropp og kroppsvesker med en annen så er det kroken på døren!!

Litt respekt må man ha for seg selv

Endret av Gypsy22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Ikke bry deg ts.

Dere må om mulig lage nye "regler" for forholdet. (At dere bare går ut på byen sammen osv.)

Masse lykke til! :laugh:

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

Full og handlingslammetet?? Hehe, hvor mange ganger har mannen din vært handlingslammet siden han var utro flere ganger? Endret av Gypsy22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

1. Kjære deg, dette sa han kun for å gjøre deg blid. Ingen har sex med noen de ikke begjærer! Med mindre de er prostituerte da, det er en annen sak. Men å si at han knapt begjærte henne, er ganske trangsynt av deg å tro på. Seriøst.

2. Mange blir hos dama si, fordi de som regel angrer og føler ansvar for å bli. Og fordi det er det tryggeste valget for de utro mannfolka (og damene).

3. Dette har vi hørt før. Det var JENTA sin feil. Ja, jøss, han var jo sikkert neddopet også, og når du først er i gang, så voldtok hu han sikkert da? Og om han var så jævla beruset og handlingslammet, hvordan kunne jenta i så fall vite om han hadde dame eller ei? Sa han "jeg er for full, og jeg har dame, men jeg kan godt knulle deg"? Du vet ikke hva som er sant eller ei i denne sammenhengen, med unntak av hva han sier til deg. Og enkelte svelger det fortere enn de svelger en flaske cola.

Virker som at du er i fornektelse om hva mannen din egentlig er, og hva han egentlig har gjort. Er mannen utro, er han et svin. Det samme gjelder ei dame.

Anonymous poster hash: 8fee4...e6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

[*]Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

Det sa exen min og, at det var meg han ville ha, dagen etter var han i full rulle med elskerinna si igjen.

Han gråt da jeg fant ut av utroskapen og var helt knust, det hadde bare skjedd en gang, sa han. Jeg tilga, helt til jeg fant ut at de hadde holdt på i over 2 år. Men fortsatte å si at det var meg han ville ha. Ja jøss, tenkte jeg og flyttet ut. Det er vanskelig å ta den avgjørelsen der og da, men det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått at folk i det hele tatt tenker tanken på å tilgi en som har vært utro.



Anonymous poster hash: f3dc4...5e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd to forskjellige utro damer. Det beste jeg har gjort er å dumpe de, aldri tilgi, glemme de og komme meg videre i livet. Men en ting er sikkert. De var en av grunnene til at jeg kom langt ned psykisk.

Utro mennesker er bare ondskapsfulle. De vet godt at det ødelegger partneren helt. De kan bli skikkelig nedfor. Likevel gjør de det, tenker på seg selv og driter i partneren. Et utro menneske elsker deg ikke høyt nok. Enkelt og greit. Alle fortjener noen som virkelig elsker deg! Aldri tilgi et ondskapsfullt menneske!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest revestrekjenta

Hei ts!

Jeg har selv opplevd dette, og selv om det føles vondt der og da, og er ikke rett av han, så vil dere kunne komme dere gjennom det. Jeg er selv en dame på 35 år som er sammen med en mann på 40. For to år siden var han utro mot meg med en annen kvinne flere ganger. Det var en bekjent av denne "kvinnen" som fortalte meg om utroskapen, og det kom som lyn fra klar himmel. Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men vi fikk ordnet opp i det - han la seg totalt flat. Det du skal tenke på er at:

  • Elskerinnen er kun et "hull" for din samboer. Min samboer fortalte at han knapt begjærte henne.
  • Han sier han ønsker å bli, og da er det faktisk DEG han vil ha. Han synes garantert at du er den peneste og deiligste.
  • Han sier at det ikke betydde noe for han: Dette underbygger at eleskrinnen kun er et hull. For - hva er ellers grunnen til at så mange blir hos den opprinnelige dama si?
  • Elskerinnen var ofte pågående i øyeblikk hvor han var beruset og nærmest handlingslammet.

Ikke bry deg ts.

Dere må om mulig lage nye "regler" for forholdet. (At dere bare går ut på byen sammen osv.)

Masse lykke til! :laugh:

Anonymous poster hash: 7c9c1...47d

Sorry, men du virker faktisk litt naiv! Men all respekt for at du tåler såppas da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Hvis han angrer og kan love å ikke begå samme feilgrep igjen er det selvsagt håp hvis du, og han, vil. En gang utro er ikke alltid utro osv. Men det vil kreve jobb fra dere begge, og hun kan ikke være en del av livet hans lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...