Gå til innhold

Utro gjentatte ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har overlevd utroskap? Fikk for noen dager vite at samboer har vært uro mot meg. Det har skjedd fire ganger med den samme kvinnen. (Om jeg kan våge kalle henne for en "kvinne".) Denne dama bor på en annen kant av landet, så det har foregått over et tidsrom på 3/4 år. Jeg oppdaget dette selv, men han har lagt seg helt flat nå. Han sier at han er veldig glad i meg osv osv, og sier at han angrer og at det er meg han vil ha.

Er det håp?

Erfaringer?

Hilsen trist/fortvilet.



Anonymous poster hash: a672b...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at vi har vært kjærester i åtte år, han er 34, jeg er 30. Har (trodde jeg i alle fall) hatt et sterkt forhold, og elsket hverandre. Opplevd mye sammen.

ts



Anonymous poster hash: a672b...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil fortsette å være utro. Gå videre.



Anonymous poster hash: 670bc...cf6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har overlevd utroskap? Fikk for noen dager vite at samboer har vært uro mot meg. Det har skjedd fire ganger med den samme kvinnen. (Om jeg kan våge kalle henne for en "kvinne".) Denne dama bor på en annen kant av landet, så det har foregått over et tidsrom på 3/4 år. Jeg oppdaget dette selv, men han har lagt seg helt flat nå. Han sier at han er veldig glad i meg osv osv, og sier at han angrer og at det er meg han vil ha.

Er det håp?

Erfaringer?

Hilsen trist/fortvilet.

Anonymous poster hash: a672b...6aa

HErregud rett nå sinnet ditt på rett person da. Er ikke sikkert hun damen visste han var opptatt en gang. Kanskje hun er like forsmådd som deg? Stikk fra rævhølet. Han fortjener ikke tilgivelse. Han har ikke bare ligget med noen en gang og angret. Han har hatt et forhold bak ryggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å finne ut av om han er lei seg fordi han har blitt tatt, eller fordi om han oppriktig er lei seg for det han har gjort. Har vært på begge sidene når det kommer til utroskap, og det er aldri en gøy opplevelse. Tenk på hvordan dette kommer til å endre hverdagen deres; vil du tørre å slippe ham ut på byen med kompiser, kommer du til å være skeptisk om han jobber overtid, reiser osv? Selvfølgelig kommer disse tingene til å være vanskelig til å begynne med, men om du tror det kommer til å fortsette i lang tid fremover, må du tenke deg om. Det er verken bra for deg å være konstant bekymret, og heller ikke bra for ham om han føler seg "fanget" og redd for å gjøre noe som trosser dine grenser, enten han gjør det eller ikke. Men for all del, så synes jeg du burde prøve å se hvordan ting går en stund fremover. Om det blir for hardt for deg, eller begge for den saks skyld, så burde dere tenke på om dere har det best sammen, eller fra hverandre.

Håper dere kan finne ut av alt, sender varme tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ville ikke tilgitt om jeg var deg. UANSETT. Stor forskjell på å være utro en gang, og å være utro i 3-4 år, da kan han umulig bry seg om deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har overlevd utroskap? Fikk for noen dager vite at samboer har vært uro mot meg. Det har skjedd fire ganger med den samme kvinnen. (Om jeg kan våge kalle henne for en "kvinne".) Denne dama bor på en annen kant av landet, så det har foregått over et tidsrom på 3/4 år. Jeg oppdaget dette selv, men han har lagt seg helt flat nå. Han sier at han er veldig glad i meg osv osv, og sier at han angrer og at det er meg han vil ha.

Er det håp?

Erfaringer?

Hilsen trist/fortvilet.

Anonymous poster hash: a672b...6aa

Det er alltid håp, hvis du gidder å kaste bort mer tid på denne mannen. Han han vært utro gjentatte ganger med samme dama, mest sannsynlig er han da interessert i henne for mer enn sex. Og mest sannsynlig visste hun ikke om deg. At han nå unnskylder seg er nok bare fordi det ble oppdaget, ellers hadde han nok fortsatt med henne når han fikk sjansen til det.

Anonymous poster hash: ccc16...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95

Det er alltid håp, hvis du gidder å kaste bort mer tid på denne mannen. Han han vært utro gjentatte ganger med samme dama, mest sannsynlig er han da interessert i henne for mer enn sex. Og mest sannsynlig visste hun ikke om deg. At han nå unnskylder seg er nok bare fordi det ble oppdaget, ellers hadde han nok fortsatt med henne når han fikk sjansen til det.

Anonymous poster hash: ccc16...909

Vel, stort sett pleier de ikke å være ineressert i mer en bare sex - selv om de møtes flere ganger. Det er jo dama han ha ekte følelser for. Hvorfor ellers skulle han være i et forhold med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, stort sett pleier de ikke å være ineressert i mer en bare sex - selv om de møtes flere ganger. Det er jo dama han ha ekte følelser for. Hvorfor ellers skulle han være i et forhold med henne?

Det er vel ikke akkuratt et ukjent fenomen at mange fortsetter i et forhold selvom man har mistet følelser, og i tillegg er utro. TS, om du velger å kaste bort mer tid på ham tror jeg du vil bli veldig såret, igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid håp, hvis du gidder å kaste bort mer tid på denne mannen. Han han vært utro gjentatte ganger med samme dama, mest sannsynlig er han da interessert i henne for mer enn sex. Og mest sannsynlig visste hun ikke om deg. At han nå unnskylder seg er nok bare fordi det ble oppdaget, ellers hadde han nok fortsatt med henne når han fikk sjansen til det.

Anonymous poster hash: ccc16...909

For vi menn er kjent for å knulle damer vi kun er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har overlevd utroskap? Fikk for noen dager vite at samboer har vært uro mot meg. Det har skjedd fire ganger med den samme kvinnen. (Om jeg kan våge kalle henne for en "kvinne".) Denne dama bor på en annen kant av landet, så det har foregått over et tidsrom på 3/4 år. Jeg oppdaget dette selv, men han har lagt seg helt flat nå. Han sier at han er veldig glad i meg osv osv, og sier at han angrer og at det er meg han vil ha. Er det håp? Erfaringer? Hilsen trist/fortvilet. Anonymous poster hash: a672b...6aa

Hvis dere ikke har barn, glem han.

Gå videre og finn en trofast mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen. Fornuften sier at jeg børt stikke, men det er jammen ikke enkelt. Men han sier jo at det er meg han vil ha, og dette andre "kvinnemennesket" ikke betydde noe for han. Samtidig vet jeg ikke hva jeg skal tro på - han har jo vist at han er i stand til å lyve.

ts



Anonymous poster hash: a672b...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp er det jo, forholdet forholdet fortsett jo hvis du ønsker det, men jeg vil si sannsynligheten for at han er utro igjen er langt større enn sannsynligheten for at han ikke er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjenner han denne damen helt på en annen kant av landet?



Anonymous poster hash: 39c14...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har ikke respekt for deg og det dere har sammen. Det har han vist gjennom sine gjentatte handlinger. Vil du kunne stole på ham igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke respekt for deg og det dere har sammen. Det har han vist gjennom sine gjentatte handlinger. Vil du kunne stole på ham igjen?

Og han har vært utro halvparten av den tiden dere har vært sammen......

Anonymous poster hash: bdf42...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Fornuften sier at jeg børt stikke, men det er jammen ikke enkelt. Men han sier jo at det er meg han vil ha, og dette andre "kvinnemennesket" ikke betydde noe for han. Samtidig vet jeg ikke hva jeg skal tro på - han har jo vist at han er i stand til å lyve.

ts

Anonymous poster hash: a672b...6aa

Jeg har aldri skjønt hvorfor utro menn og kvinner lirer fra seg frasen om at vedkommende man pulte ikke betydde noe. Enten så juger man den man har bedratt rett i tryne for å glatte over det faktum at man har sterke nok følelser for noen andre til å bedra motparten, ellers så har man med viten og vilje gjort kanskje det mest sårende man kan gjøre mot en partner av ingen annen grunn enn at man hadde lyst!! Så for meg ville - hun betydde ikke noe aldri vært en trøst i så måte, heller tvert om for hva er egentlig verst? At man først blir bedratt forså å bli løyet til eller at man blir utsatt for det ultimate sviket av en man stoler på og elsker bare fordi vedkommende følte at det dere hadde sammen ikke hadde verdi nok fordi han kunne pule noen andre et gitt øyeblikk?

Men for å svare på spørsmålet ditt så nei, jeg kunne ikke tilgitt dette. Jeg trodde en gang at jeg kunne tilgi et enkeltstående tilfelle av utroskap helt til han var utro på nytt med nok en dame. Da forsvant den illusjonen....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...